關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3382
341#
發表於 07-6-21 21:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

我都幾年無去外地,今年會去日本玩,都係樂園多,仔女鍾意。

mp,


唔駛住,等我訂好先,大家報吓名先。
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
342#
發表於 07-6-21 21:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

我上年同阿仔去左日本啦, 所以今年陽光與海灘...relax~~ relax~~     
rowenaanson 寫道:
osmm,

我都幾年無去外地,今年會去日本玩,都係樂園多,仔女鍾意。

mp,


唔駛住,等我訂好先,大家報吓名先。

Rank: 6Rank: 6


9147
343#
發表於 07-6-21 21:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s

通知我哋換膳食供應商,學校網睇吾睇到

nice1314 寫道:
Dear 1F Mami.

你地小朋友今日有冇收到055通告呀!因手冊寫有張055通告,但書阿仔包搵唔到.....阿仔又話老師冇派過,可否confirm一下     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
344#
發表於 07-6-21 21:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s,

有055通告呀, KTS web-site 冇得download咩, 洗唔洗email比你呀, 係有關轉午飯供應商
nice1314 寫道:
Dear 1F Mami.

你地小朋友今日有冇收到055通告呀!因手冊寫有張055通告,但阿仔書包搵唔到.....阿仔又話老師冇派過,可否confirm一下     

Rank: 6Rank: 6


9147
345#
發表於 07-6-21 21:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra

去吾去disney水世界,我哋上次去幾好玩。

rowenaanson 寫道:
osmm,

我都幾年無去外地,今年會去日本玩,都係樂園多,仔女鍾意。

mp,


唔駛住,等我訂好先,大家報吓名先。

Rank: 5Rank: 5


3537
346#
發表於 07-6-21 21:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

啊!咁唔洗啦!我驚要簽名果D je.
Thanks [quote]
cheungmp 寫道:
9s,

有055通告呀, KTS web-site 冇得download咩, 洗唔洗email比你呀, 係有關轉午飯供應商
[quote]
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
347#
發表於 07-6-21 21:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

你諗住儲咁多錢去邊樹玩呀

我好衰...我份part-time有野做我都唔理三七廿一話要放假
oscarmama 寫道:
我聽好多人今年吾係去泰國就係去日本。咁你玩得開心d,玩埋我嗰份

[quote]
cheungmp 寫道:
osmm,

原本去沙巴, 不過冇機位, 而家去布吉
[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
348#
發表於 07-6-21 21:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

我上次去傳統嗰個樂園, 水世界係咪好玩d架 如果係就去多次
[quote]
oscarmama 寫道:
ra

去吾去disney水世界,我哋上次去幾好玩。

Rank: 5Rank: 5


3382
349#
發表於 07-6-21 21:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,




仔女未去過,所以會去舊个边,大啲同多啲野玩。



oscarmama 寫道:
ra

去吾去disney水世界,我哋上次去幾好玩。

[quote]
rowenaanson 寫道:
osmm,

我都幾年無去外地,今年會去日本玩,都係樂園多,仔女鍾意。

mp,


唔駛住,等我訂好先,大家報吓名先。
[/quote]
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


9147
350#
發表於 07-6-21 21:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

可能傳統個隻已經無乜新意。我覺得水世界好玩d。千祈吾好錯過個水上激戰表演。

Rank: 6Rank: 6


9147
351#
發表於 07-6-21 21:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra

你自己去定跟團,如果自己去咪兩日玩晒兩個攞

[quote]
rowenaanson 寫道:
osmm,


仔女未去過,所以會去舊个边,大啲同多啲野玩。

[quote]

Rank: 5Rank: 5


3382
352#
發表於 07-6-21 21:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm.


相信要留待下次再玩。

mp, 9s,osmm''

我今日有頭痛,小女子先告退   
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
353#
發表於 07-6-21 21:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

比你引到我想去多次tim      
不過唔暑假去囉, 我聽ttmm講好貴
oscarmama 寫道:
可能傳統個隻已經無乜新意。我覺得水世界好玩d。千祈吾好錯過個水上激戰表演。

Rank: 6Rank: 6


9147
354#
發表於 07-6-21 21:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra

咁你早d休息,養足精神去旅行

rowenaanson 寫道:
mp, 9s,osmm''

我今日有頭痛,小女子先告退   

Rank: 5Rank: 5


3382
355#
發表於 07-6-21 21:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,


跟團好,專人安排哂,等佔佢地再大啲先自組行程,顧得左顧唔到右,幾年前同佢地去韓國,太攰辛苦。
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


9147
356#
發表於 07-6-21 21:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp

而家d內地人有錢咗,我諗佢哋都罷咗吾少quota,所以d旅行社

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
357#
發表於 07-6-21 21:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

咁你都要保重啦....早d抖啦
rowenaanson 寫道:
mp, 9s,osmm''

我今日有頭痛,小女子先告退   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
358#
發表於 07-6-21 22:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

吓!~ 乜d內地人黎晒HK買機位咩? 大陸冇直航咩? 我唔想同d內地人同一團喎~~~     
[quote]
oscarmama 寫道:
mp

而家d內地人有錢咗,我諗佢哋都罷咗吾少quota,所以d旅行社

Rank: 5Rank: 5


4515
359#
發表於 07-6-22 00:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唉....又到半夜先瞓醒~~~

要多謝ra,咁盡心盡力去搞BBQ,

多謝小桃...咁留意學校動向...密切同我地報告最新消息...

sorry...呢排真係好眼瞓....黃金時間真係上唔到黎...     

係喎..成日都想同你傾呀mp....點知日頭試過上幾次黎都post唔到野.....個bk真係

你都係去布吉呀可??幾號出發呀??唔知撞唔撞到你一齊玩呢???你係跟團定自悠行呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
360#
發表於 07-6-22 07:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

係呀~~BK呢排日頭成日都死死地   :evil:

我都係去布吉呀.....12號出發.....之前咪問過你報邊團, 原本想同你一齊玩呢

我地跟團, 因為仲平過自悠行, 個團都有1日半係自悠嘅....我地跟美x華, 你呢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖