- 在線時間
- 96 小時
- 最後登錄
- 19-6-16
- 國民生產力
- 88
- 附加生產力
- 1246
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 664
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 1998
- UID
- 105841
 
|
Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀
mic823,
唔好甘客氣, 黎睇下bb就好啦. 甘一定要同兩個小朋友一齊黎啦.
另外, 學校有無d咩特別野,我見你地係度話自已個班主任唔係好得, 其實我個仔個班主任都好唔掂. d野都好亂. 佢連我個仔張針咭都話搵唔返, 你話死唔死呀 ?
k_wong7
mic823 寫道:
k_wong7,
好呀!我同埋兩絛化骨龍稷,你怕嘈嗎?!
BB有無咩未有呀?!第一次見佢點都要送D野比佢嘅!放心,點都會買多份比哥哥的![quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
多謝你呀, 係呀, 佢有時都會問點解要買呢d比寶寶, 但有時佢又好錫佢, (佢一放學返黎, 見到寶寶要換片, 佢立即去closed window), 所以你講果d, 我會留意.
另外, 你幾時黎都無問題, 最緊要處理好d小朋友先, 由其就黎考試, 同佢溫好書先, 反正我仲放緊假. 隨時都得閒, 你ok就打個電話比我啦.
k_wong7
[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,
我問你仔,細佬得唔得意,鍾唔鍾意細佬呀,佢話得意,鍾意呀!仲好肥呀.我再問,媽咪辛唔辛苦呀,佢話辛苦呀,我叫佢咁大個仔了,要乖呀,唔好要媽咪勞氣,佢話知,咁睇吓佢會唔會乖d喇.
.不過,記得唔好忘記仲有佢呀,要公平(有時佢地會無端端爭寵架).(放心,只是過來人的經驗)
記得休息呀,家務唔好理住喇!
maybe13號探你啦!我要睇吓我仔溫書的進度先!!因15號開始考試了!!到時call你啦! [/quote][/quote] |
|