關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
321#
發表於 06-12-21 16:16 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

點呀你!!咁耐無見你!

今日見到你仔,問佢你喺邊,:cry:   
你仔話你出水豆,入咗e院.無事嗎?就快生仲咁多嘢,小心d呀!!

好好休息,出院方便的話call我啦!!會唔會生埋先出院呀?!bb無事嗎?!

Rank: 3Rank: 3


197
322#
發表於 07-1-2 15:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我個仔1c,參我一起傾傾啊!佢班主任不太好呢,好心煩!

Rank: 3Rank: 3


114
323#
發表於 07-1-3 01:11 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

好耐無傾, 因大病完, 現在ok, 又聽到1c班主任好有問題, 點解1c有這樣多問題, 有無人反應下, bk有個topic 又係話我地間學校有些老師好唔掂, 好鬼驚, 你地真係想想辦法, 最慘我地自己小朋友.

Rank: 3Rank: 3


114
324#
發表於 07-1-3 01:22 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Re: 佐敦德X小學-老師之不當處理手法, 大家睇下topic唔知係唔又係講我地間學校.

Rank: 3Rank: 3


197
325#
發表於 07-1-3 14:13 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

topic比人delete 咗wor!

Rank: 5Rank: 5


1998
326#
發表於 07-1-3 23:08 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我已經返左屋企啦, 你有心啦, please check pm.
k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

點呀你!!咁耐無見你!

今日見到你仔,問佢你喺邊,:cry:   
你仔話你出水豆,入咗e院.無事嗎?就快生仲咁多嘢,小心d呀!!

好好休息,出院方便的話call我啦!!會唔會生埋先出院呀?!bb無事嗎?!

Rank: 4


724
327#
發表於 07-1-4 10:42 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

welcome back!check pm also!!

恭喜晒呀!似唔似哥哥呀?哥哥開心嗎?   

Rank: 3Rank: 3


197
328#
發表於 07-1-4 13:45 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

有向學校校長反應,換上"幫唔到我,建議我自己直接同伍老師談,總之,講又死,驚佢對亞b唔好,唔講又激憤!

Rank: 4


724
329#
發表於 07-1-4 14:18 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我仔都係1c,發生咩事呀?  

不過班主任真係唔係好識解決問題,佢只治標唔治本!!

Rank: 3Rank: 3


197
330#
發表於 07-1-4 17:11 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

係我不認同她罸小朋友的方法.....作為母親都唔可以保護自己兒子.....................好難過

Rank: 4


724
331#
發表於 07-1-4 18:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我仔試過一次,我覺得佢就係治標唔治本,唔真正處理事情,以為OK,我仔本來係受害者,依家好似佢係錯晒!其實我仔好無孤.
不過..................唉 :cry:  :cry:

Rank: 5Rank: 5


1998
332#
發表於 07-1-4 23:16 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
thanks again.  哥哥好開心, 因為佢得償所願, 佢想要細佬.
有d話似哥哥, 有d話唔似, 你黎睇下啦. pls check pm.
k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

welcome back!check pm also!!

恭喜晒呀!似唔似哥哥呀?哥哥開心嗎?   

Rank: 4


724
333#
發表於 07-1-5 09:59 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

我問你仔,細佬得唔得意,鍾唔鍾意細佬呀,佢話得意,鍾意呀!仲好肥呀.我再問,媽咪辛唔辛苦呀,佢話辛苦呀,我叫佢咁大個仔了,要乖呀,唔好要媽咪勞氣,佢話知,咁睇吓佢會唔會乖d喇.
.不過,記得唔好忘記仲有佢呀,要公平(有時佢地會無端端爭寵架).(放心,只是過來人的經驗)
記得休息呀,家務唔好理住喇!
maybe13號探你啦!我要睇吓我仔溫書的進度先!!因15號開始考試了!!到時call你啦!

Rank: 3Rank: 3


114
334#
發表於 07-1-5 10:34 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

hi,

好多讚1a班主任, 就好多人彈1c班主任, 又亂, 又惡, 又無耐性, 又用以前教學方法教. 唔多掂.

Rank: 3Rank: 3


197
335#
發表於 07-1-5 11:37 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

絕對認同;她非常傳統,簡直似我細個個老師。若果耐性低根本唔啱當老師。佢有時叫人做d功課,本簿係佢到,點做!

Rank: 4


724
336#
發表於 07-1-5 17:10 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我仔試過比佢寫手冊話有功課一直未交,我寫返比佢話全屋都無,到最後我再confirm佢,佢話喺佢度.

Rank: 5Rank: 5


1998
337#
發表於 07-1-5 23:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
多謝你呀, 係呀, 佢有時都會問點解要買呢d比寶寶, 但有時佢又好錫佢, (佢一放學返黎, 見到寶寶要換片, 佢立即去closed window), 所以你講果d, 我會留意.

另外, 你幾時黎都無問題, 最緊要處理好d小朋友先, 由其就黎考試, 同佢溫好書先, 反正我仲放緊假. 隨時都得閒, 你ok就打個電話比我啦.

k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

我問你仔,細佬得唔得意,鍾唔鍾意細佬呀,佢話得意,鍾意呀!仲好肥呀.我再問,媽咪辛唔辛苦呀,佢話辛苦呀,我叫佢咁大個仔了,要乖呀,唔好要媽咪勞氣,佢話知,咁睇吓佢會唔會乖d喇.
.不過,記得唔好忘記仲有佢呀,要公平(有時佢地會無端端爭寵架).(放心,只是過來人的經驗)
記得休息呀,家務唔好理住喇!
maybe13號探你啦!我要睇吓我仔溫書的進度先!!因15號開始考試了!!到時call你啦!

Rank: 5Rank: 5


1998
338#
發表於 07-1-5 23:17 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我見到你細仔有事, 依家無咩? 好番d未 ?返唔返到學 ?
k_wong7

Rank: 4


724
339#
發表於 07-1-5 23:19 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

好呀!我同埋兩絛化骨龍稷,你怕嘈嗎?!
BB有無咩未有呀?!第一次見佢點都要送D野比佢嘅!放心,點都會買多份比哥哥的!
k_wong7 寫道:
mic823,
多謝你呀, 係呀, 佢有時都會問點解要買呢d比寶寶, 但有時佢又好錫佢, (佢一放學返黎, 見到寶寶要換片, 佢立即去closed window), 所以你講果d, 我會留意.

另外, 你幾時黎都無問題, 最緊要處理好d小朋友先, 由其就黎考試, 同佢溫好書先, 反正我仲放緊假. 隨時都得閒, 你ok就打個電話比我啦.

k_wong7

[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,

我問你仔,細佬得唔得意,鍾唔鍾意細佬呀,佢話得意,鍾意呀!仲好肥呀.我再問,媽咪辛唔辛苦呀,佢話辛苦呀,我叫佢咁大個仔了,要乖呀,唔好要媽咪勞氣,佢話知,咁睇吓佢會唔會乖d喇.
.不過,記得唔好忘記仲有佢呀,要公平(有時佢地會無端端爭寵架).(放心,只是過來人的經驗)
記得休息呀,家務唔好理住喇!
maybe13號探你啦!我要睇吓我仔溫書的進度先!!因15號開始考試了!!到時call你啦!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1998
340#
發表於 07-1-6 10:11 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
唔好甘客氣, 黎睇下bb就好啦. 甘一定要同兩個小朋友一齊黎啦.  

另外, 學校有無d咩特別野,我見你地係度話自已個班主任唔係好得, 其實我個仔個班主任都好唔掂. d野都好亂.  佢連我個仔張針咭都話搵唔返, 你話死唔死呀 ?

k_wong7  

mic823 寫道:
k_wong7,

好呀!我同埋兩絛化骨龍稷,你怕嘈嗎?!
BB有無咩未有呀?!第一次見佢點都要送D野比佢嘅!放心,點都會買多份比哥哥的![quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
多謝你呀, 係呀, 佢有時都會問點解要買呢d比寶寶, 但有時佢又好錫佢, (佢一放學返黎, 見到寶寶要換片, 佢立即去closed window), 所以你講果d, 我會留意.

另外, 你幾時黎都無問題, 最緊要處理好d小朋友先, 由其就黎考試, 同佢溫好書先, 反正我仲放緊假. 隨時都得閒, 你ok就打個電話比我啦.

k_wong7

[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,

我問你仔,細佬得唔得意,鍾唔鍾意細佬呀,佢話得意,鍾意呀!仲好肥呀.我再問,媽咪辛唔辛苦呀,佢話辛苦呀,我叫佢咁大個仔了,要乖呀,唔好要媽咪勞氣,佢話知,咁睇吓佢會唔會乖d喇.
.不過,記得唔好忘記仲有佢呀,要公平(有時佢地會無端端爭寵架).(放心,只是過來人的經驗)
記得休息呀,家務唔好理住喇!
maybe13號探你啦!我要睇吓我仔溫書的進度先!!因15號開始考試了!!到時call你啦!
[/quote][/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖