關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
321#
發表於 06-10-4 23:49 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,
嘜 cambridge YLE 要成2hrs 咩? (3:00 - 5:00)
敲擊樂 係 4:00 放學!
成5:00放學唯有叫佢先休息一下,晏d才做功課。
其實搭車都好舟車勞頓~ 在車上睡完成個人散晒!

我目標都係要小朋友1hr完成功課,亦希望佢有時間睇cartoon relax 一下,唔好以為返了小學就咩都冇晒咁慘。

Rank: 5Rank: 5


3218
322#
發表於 06-10-5 00:03 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

cambridge YLE 由3:15~4:45. 好長時間....
弊在搭完車后鬼打咁精神,夜晚在床"碌"到11:00才睡呢.
幸好做功課大約1hr就做完.比佢睇cartoon 當relax.
所以我只用平常心,吾敢迫太利害.我同佢講:"我要求吾太高,
只要每日做好功課,如明天有Dict就溫.之后就可以自由活動" 我諗Keep住都應該ok.之后每日放學也自動做功課. 反而大家無咁大壓力.始終都只係小一.

Rank: 5Rank: 5


1178
323#
發表於 06-10-5 00:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都係唔想p.1就成日又打又鬧,嚇怕佢之餘仲傷感情。
所以盡量都係用'氹'的方式。至於溫書,都係每日抽少少生字寫下串下就算。

Rank: 5Rank: 5


3218
324#
發表於 06-10-5 00:32 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

小一至小二keep住就ok.大家努力lah. 你亞仔同我亞女一齊坐,我地又在internet上傾計,每樣野太巧合.真係一種緣份.

Rank: 5Rank: 5


1178
325#
發表於 06-10-5 11:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

  

Kittymummy 寫道:
小一至小二keep住就ok.大家努力lah. 你亞仔同我亞女一齊坐,我地又在internet上傾計,每樣野太巧合.真係一種緣份.

Rank: 4


506
326#
發表於 06-10-8 22:04 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy / 2fungs:
請問知唔知做校服係10/10 or 11/10?因通告寫10月10日星期一。

Rank: 5Rank: 5


1178
327#
發表於 06-10-8 22:46 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

10/10 度身, (訂金$40)
13/11校服送交學校。

Rank: 4


506
328#
發表於 06-10-9 19:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日發現訂'普通話視聽教材'表格夾在常識作業第一頁內。我想知是老師漏收還是派回? Thanks!!

Rank: 5Rank: 5


1178
329#
發表於 06-10-9 23:05 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都冇訂~ :

Rank: 5Rank: 5


1178
330#
發表於 06-10-9 23:09 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

旅行唔知去唔去好~!
我要坐月,又要喂人奶~ 唔同亞仔去好以好慘咁!
問過亞仔自已去同同學仔玩好唔好? 佢話最緊要準備嘢食比佢 亞仔到時會唔會孤伶伶...

Rank: 5Rank: 5


1178
331#
發表於 06-10-9 23:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy/ angshwh,

今日手冊貼咗張紙,有齊網上練習/每日一篇d login,但亞仔話唔係個個有   我未開始用呀~ 今日好忙,明天試下。

Rank: 5Rank: 5


1178
332#
發表於 06-10-11 18:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agnshwh, kittymummy,

你地開始做每日一篇&其它網上練習未呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
333#
發表於 06-10-11 22:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

未呀.平日根本就冇多餘的time.

Rank: 5Rank: 5


3218
334#
發表於 06-10-11 22:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾怕拉.你個仔都同D同學仔幾friend.佢同kitty講,mami到時要生BB.好攪笑.我都會去,幫你(目及)實佢垃.佢吾怕悶,最怕冇嘢食,haha.  Don't worry.你自己身體要緊,坐月吾好吹風及週圍去.
2fungs 寫道:
旅行唔知去唔去好~!
我要坐月,又要喂人奶~ 唔同亞仔去好以好慘咁!
問過亞仔自已去同同學仔玩好唔好? 佢話最緊要準備嘢食比佢 亞仔到時會唔會孤伶伶...

Rank: 5Rank: 5


1178
335#
發表於 06-10-11 23:38 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,
先唔該晒! 但我怕個仔發脾氣~
尋日同班主任通電,佢話亞仔好固執 ,老師要成日同佢講道理,我都冇符 ~
亞仔話kitty好叻,成日100分~

Rank: 5Rank: 5


1178
336#
發表於 06-10-11 23:41 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

me too~!
而家諗緊點安排時間比佢做。
我知呢兩日佢做功課慢咗好多!

Kittymummy 寫道:
未呀.平日根本就冇多餘的time.

Rank: 5Rank: 5


3218
337#
發表於 06-10-11 23:48 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日派中默只有97+6.because "鳥"字寫得好核突,激死!
可以同班主任通電?

Rank: 5Rank: 5


3218
338#
發表於 06-10-11 23:51 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs, 你有冇睇個topic " 王德堃教授為您解答:通過腦電波測試找出子女大腦優勢密碼及因腦施教的問題 "
知吾知有冇用?我老公話怕比人呃$....

Rank: 5Rank: 5


3218
339#
發表於 06-10-11 23:54 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kitty都係.平日約1hour,但依家要1.5hours.我見要抄第9課課文(中文),都好多下.[quote]
2fungs 寫道:
me too~!
而家諗緊點安排時間比佢做。
我知呢兩日佢做功課慢咗好多!

Rank: 5Rank: 5


1178
340#
發表於 06-10-12 10:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

係因為我見亞仔有偏食,要佢日日lunch食晒d配菜,否則1week沒零食。但我發現佢吃剩但講大話食晒,於是同老師講,可唔可以我開本簿仔,亞仔吃完飯比收飯姨姨/老師簽名。
(老師話可以,但如果姨姨不在,就交比女班長簽,但最後都係決定放寛少少比亞仔,可以食剩少少,因為老師話有時d菜較硬又多)
講講下咪順便問下老師亞仔d表現law!


Kittymummy 寫道:
今日派中默只有97+6.because "鳥"字寫得好核突,激死!
可以同班主任通電?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖