關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


176
321#
發表於 06-9-22 00:34 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Email 唔得彈番轉頭鬧乜呀?

[email protected] 唔得的話再試 [email protected] 啦唔該  

湊 B 真係好忙
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 4


768
322#
發表於 06-9-23 13:58 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Hello Monkey & 000302,

Nice meeting you at the parents conference yesterday. Let's stay in touch!!

    

Rank: 3Rank: 3


421
323#
發表於 06-9-24 01:48 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Dear Pepper

         Pls check u mail

請問有冇Mummy 打算比小朋友(Boy) 游水堂穿上衣呀?
學校比吾比呢?     今晚同BB游水好凍喎! 已上游泳課的家長請指教.是否一定要用學校泳褲? 連身游衣得吾得架?

Rank: 5Rank: 5


2522
324#
發表於 06-9-25 07:51 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

想知道自行分配學位有profile同冇profile究竟有冇影響?
你哋第一輪交表的有冇交profile?

Rank: 3Rank: 3


176
325#
發表於 06-9-25 09:28 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

bkmummy 寫道:
想知道自行分配學位有profile同冇profile究竟有冇影響?
你哋第一輪交表的有冇交profile?


自選派位係計分制,profile 冇用!

Monkey 媽媽,收到 email,但之前 hotmail 當左係 spam 所以彈番轉頭,現在收到但係 attachment 係 .txt 所以 load 唔起 picture viewer,你可唔可以將張相直接 send 去下面 email address? (唔好 forward 個 rebound email)

[email protected]

阿女真係要留番長頭髮先得,而家成日比人當係 "弟弟"
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
326#
發表於 06-9-25 17:45 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

I will do it tonight.  Mui Mui realy a beautiful girl, with a long hair la.  

   Not suitable for swimming lesson woo.

Rank: 3Rank: 3


176
327#
發表於 06-9-25 20:27 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
I will do it tonight.  Mui Mui realy a beautiful girl, with a long hair la.  

   Not suitable for swimming lesson woo.


比 de 冇帶眼鏡兼長髮既舊相睇下   (04 年尾)

http://galaxia.d2g.com/mui_mui_at_home

九月尾果課中默未默已經收到 email 話十月頭默第二課英文,好多野要記真係要入埋落 palm 個 calendar 先記得晒  

佢返幼稚園已經好開心,雖然功課多左老師又惡 de 不過今日阿女居然話返小學仲開心過返幼稚園,因為小息可以同同學仔開餐食檸食  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


135
328#
發表於 06-9-26 09:39 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Mintpepper 寫道:

佢返幼稚園已經好開心,雖然功課多左老師又惡 de 不過今日阿女居然話返小學仲開心過返幼稚園,因為小息可以同同學仔開餐食檸食  


咦,我囝囝都係咁同我講喎!所以小朋友是比較易滿足的。     

Rank: 3Rank: 3


421
329#
發表於 06-9-26 23:33 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Pepper Uncle

        喺囉! Mui Mui 明明係女仔, 點解要變身做男仔呀
頭髮長長,白shu shu, 你收到D 相喇. 我Monkey 本來眼大大,肥嘟嘟,點知由綿羊变咗Monkey 重連D 性格都似
  

吾記得同你講,弦樂隊我E-mail 比巴多羅 申請quit. 他們說雖然冇上過堂,但照charge 堂費到23-9-2006 之前當曠課(我通知咗請事假架). 剩下學費要再扣20% 手續費,可退回若$300.
都好架喇! 我本來以為冇得退添.   

Rank: 3Rank: 3


176
330#
發表於 06-9-28 18:01 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

大家今日默書 okay 嗎?

聽一個媽咪講,星期五制服隊撞彩衣日就著彩衣 okay,大家留意啦!

另外,成日聽人講話上年沙呂小有十幾老師辭工,究竟係真唔係?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 2


41
331#
發表於 06-9-29 15:40 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

阿囝話中文比英文難啲, 要想一想先得. 點解下次中文默書只是得第十二課, 十三課都是關於中秋却不要.

Rank: 3Rank: 3


313
332#
發表於 06-10-2 13:12 |只看該作者

Re: 問功課

小兒lB班手冊上寫帶一上周二,請問是什麽?

Rank: 2


33
333#
發表於 06-10-2 16:24 |只看該作者

Re: 問功課

Hi tomyiris,

我猜應該是中文書要帶一上第二冊!


000302

Rank: 3Rank: 3


313
334#
發表於 06-10-2 16:41 |只看該作者

Re: 問功課

多謝你回覆。請問你的小朋友是否lB?多多指教。

Rank: 2


33
335#
發表於 06-10-2 16:49 |只看該作者

Re: 問功課

我的小朋友讀1C,我是1B的愛心家長。
上星期五謝老師寫黑板手冊時我剛離開了課室,
但我之後會意到應是"帶一上冊二"。
誰是你的寶寶?

Rank: 3Rank: 3


421
336#
發表於 06-10-2 21:25 |只看該作者

Re: 問功課

1B
monkey(Boy)
7895(Boy)
tomyiris
crystalmami(Girl)



1C
Yinmami(Girl)
Mintepper(Girl)(管弦樂)
elzachau(兒甥仔)
000302 (Girl)(管弦樂)

1D
DonDonma(BoY)(管弦樂)
DDmami

1E
路人丁(Boy)
hohoho(乖乖b)

Yanyan-mummy consultant

Rank: 3Rank: 3


313
337#
發表於 06-10-2 22:40 |只看該作者

Re: 問功課

HI 000302,

我的小兒叫 BRYAN 座在紅組,現在掉在紫組近門口。可否有些趣事有關他?

Rank: 3Rank: 3


313
338#
發表於 06-10-2 22:43 |只看該作者

Re: 問功課

Dear Chuiathena,

多謝你 add in 我的名字,我小兒讀 1B。

Rank: 3Rank: 3


421
339#
發表於 06-10-3 23:16 |只看該作者

Re: 問功課

1B 班今日有個姓崔的小妹妹暈咗! :cry:  :cry:

Rank: 4


768
340#
發表於 06-10-4 18:10 |只看該作者

Re: 問功課

Hello chuiathena,

Thanks for the heads-up. Would U know what went wrong with that fainted "Mui Mui" ? My daughter told me they all were off school at 4pm instead 3:30pm as someone was sick yesterday.

  

Cheers!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖