關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
321#
發表於 06-10-27 13:46 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
照你地咁講, 其實如果我只係玩兩日一夜, 係咪應該淨係集中玩動物園, 唔去睇馬戲&歡樂世界呢?

Rank: 4


850
322#
發表於 06-10-27 15:39 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

每個人都有唔同唸法...正如之前cankan話事計睇下你個主菜係咩....如果比我plan.....我會去兩度地方...因此終一場來到痳.....我會係第一日玩歡樂世界...至於夜晚馬戲就唔去啦...因相信我個女到時會好累...早d抖足精神第2日去動物園...又可去足成日跟住返香港........(另你可以睇下戶外旅遊討論區及下)

Rank: 1


10
323#
發表於 06-10-27 15:49 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

JOEY 你個女都幾cute wo :

Rank: 1


10
324#
發表於 06-10-27 15:55 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我想問呢你個女幾old 呀

Rank: 4


850
325#
發表於 06-10-27 16:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

多謝多謝........甘岩呢張相影得好姐......所以最大功勞係我老公.............

Rank: 4


850
326#
發表於 06-10-27 16:02 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

kitty2314..

重有3個月就4歲了...........

Rank: 1


10
327#
發表於 06-10-27 16:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

唔怪得咁令啦,原來你老公既.我仲諗呢張係你影tim.呵呵@@

Rank: 1


10
328#
發表於 06-10-27 16:10 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

哈哈!!!!!!!哇....咁大既.我個個都同你差不多呀^^

Rank: 4


850
329#
發表於 06-10-27 16:14 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

甘請問你個個係咪讀蘇浙呀...k幾........

Rank: 1


10
330#
發表於 06-10-27 17:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我有相嫁....比你睇呀啦

Rank: 4


605
331#
發表於 06-10-27 19:34 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

我同亞女第一次搭機果陣都好擔心佢會耳仔痛,所以一起飛就叫佢飲水,回程果陣空姐俾左 d 玩具佢玩,見佢冇麥野;第二次諗住佢冇野,冇麥特別理佢,點知佢係禁嘈話耳仔塞左唔舒服,點講都係度嘈;到回氐程果陣咪係禁陪佢玩,分散佢注意力,禁佢就冇野啦!不過自始之後佢搭飛機我都會陪佢玩同埋俾野佢飲以免佢唔舒服。

cankan

Rank: 4


605
332#
發表於 06-10-27 19:38 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

anson 佢點呀?有冇睇醫生?唔駛禁擔心,小朋友緊係禁架啦!佢精唔精神?係屋企願唔願玩玩具呀?

豪斯登堡的確係好靚,不過如果熱起上黎都好囇!

cankan

Rank: 4


605
333#
發表於 06-10-27 19:48 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我想幫 kelly 報果個音樂班係三歲果隻,內容基本上同anson 上緊果個係一樣,但係家長就唔可以陪,一班好似話有6-8個小朋友,可能因為冇家長陪既關係,再加上可以收多 d小朋友,若果我冇記錯,一個學期好似係 $980元。見 anson 上得禁好,可能我都要考慮下俾多 d 錢報可以夠果隻,等佢可以接觸下睇下自己鍾唔鍾意都好。話時話,禁駛唔駛係屋企擺個琴,或者同佢去琴行練習下架?

cankan

Rank: 4


605
334#
發表於 06-10-27 19:50 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

所以我話若果你只係去兩日一夜,就應該諗下你今次去既主菜係邊樣,第一個目的地要去左主菜果度先,有時間先至去另一邊,玩唔哂就留番下次再去過。

cankan

Rank: 4


850
335#
發表於 06-10-28 09:38 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

唉!!!好大抉擇..........昨晚我同老公去左睇d旅行團...發現有間係11月29日&12月13日有一個特別團6999....而係12月6號就7999..........本身我地plan12月5-9號出發....甘見到12月13日呢個團平成千蚊(11月29日我老公請唔到假)..即兩個平2000千蚊喎...緊係想去平d啦....但發覺有個問題.....如果真係13號去....便會係21號返........我記得蘇浙好似係21號有function攪....而且聽你地之前講k1可能有表演....如果真係甘...咪睇唔到亞女第一次....我地又好想去睇喎(亞女第一次想去牚佢同埋支持佢痳)....唉..依家..下星期到就會去報名啦.....依家心大心細......
所以我都想問下你地知唔知k1係咪21號有表演呢........

Rank: 4


850
336#
發表於 06-10-28 09:46 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan..
甘你個女第一次搭機有無驚呀...即起飛個陣呢........

Rank: 5Rank: 5


4411
337#
發表於 06-10-28 14:12 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
21號係聖誕聯歡會, 之前阿女班主任講過, 佢地而家排緊果隻舞, 係for聖誕節時表演的, 但係咪響21號表演, 咁就真係唔知喇!

12月1日係生日會, 唔知呢日係咪輪到K1既同學仔表演呢? 不如你打個電話返學校問下, CONFIRM左學校, 然後再決定啦! 再唔係, 直接打畀班主任問啦, 我諗佢應該最清楚嘛!

Rank: 5Rank: 5


4411
338#
發表於 06-10-28 14:14 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
我諗我地既主菜應該係動物園, 當然都想玩下機動遊戲的, 不過馬戲呢, 我本身都無乜興趣的, 而家加埋你地話我知, 個馬戲D音響會好大, 我就更加無興趣喇, 因為阿女好怕咁嘈既音樂的, 同埋諗諗下, 若然第一日去到就玩歡樂世界, 睇怕佢玩完都攰到暈低喇, 都係無謂嘥錢睇馬戲喇! 早D返酒店梳洗, 養精蓄銳, 第二朝再戰動物園好過!  

Rank: 5Rank: 5


4411
339#
發表於 06-10-28 14:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
乜柏斯有D咁細年齡既班, 係唔駛家長陪既咩? 我又真係無留意呀, 可能因為我一開始已經諗住陪佢上啦! 事關齊齊上, 我地可以知佢學過D乜野, 返到屋企又可以同佢溫習下丫嘛, 所以一開始, 我地淨係睇中呢個班咋!

我地無響屋企放個電子鋼琴, 只係買左個有54個鍵既電子琴畀佢溫習用咋! 不過都唔係成日開唻溫習的, 因為佢好多時只係練兩練, 就走鬼左佢, 佢果D耐性同專注力, 真係搞到我呢...投晒降呀!    

Rank: 5Rank: 5


4411
340#
發表於 06-10-28 14:21 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
阿女仲有幾聲咳, 不過應該都接近尾聲, 希望放完呢幾日假, 可以好番晒啦!

噚日佢地跳完舞, KELLY想同ANSON玩, 可惜嫲嫲話要返屋企食飯, 所以佢地兩個都好失望呀!

噚日我又偷聽到少少...
小蜜蜂, 嗡嗡嗡...拍拍手...捐山窿...

哎吔, 今次無搵支筆抄低, 所以唔記得晒喇, 有好多句架, 你試下問下KELLY仲記唔記得丫, 我問過ANSON, 佢話: 我唔知呀!    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖