關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 4


852
321#
發表於 06-9-10 00:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

HI,
我有d野想問下咁多位基顯o既家長:
1)你地會唔會怕低年班教d野比較淺,到升上高年班時會好辛 苦
2)你地o既小朋友係"自行分配", "統一派位", 定係"叩門"入嫁(如果可以o既話,可以話比我知幾多分入嗎)
Thanks.

Rank: 4


854
322#
發表於 06-9-11 13:52 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Triangle_* 寫道:
HI,
我有d野想問下咁多位基顯o既家長:
1)你地會唔會怕低年班教d野比較淺,到升上高年班時會好辛 苦
2)你地o既小朋友係"自行分配", "統一派位", 定係"叩門"入嫁(如果可以o既話,可以話比我知幾多分入嗎)
Thanks.


我自己就覺得選得lee間學校就要知道學校教學方針, 所以無得怕, 淺同深無一標準最緊要你小朋友學到野明白課程 e+我女3年班, 暫時都吾覺有咩特別比之前深到, 遲d la你再問我...haha

我係抽班入的   

Rank: 4


854
323#
發表於 06-9-11 13:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok, 有位編la, 禁咪大家都好law   

原本同自己講今朝起身同女返學, 點知都係起吾到    真失敗, 明天再黎過

Rank: 3Rank: 3


456
324#
發表於 06-9-11 18:44 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hello...因為個女今年要選小一...去過基顯開放日..問過基顯d老師有關精英班..佢地話唔會分精英班/輔導班...只是早上會有輔導小組....另每日最後一堂係自修(做功課)..係唔係呢?

Rank: 5Rank: 5


2977
325#
發表於 06-9-11 18:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

兩間基顯都口頭上話不會分精英班或放牛班。
最後一堂是導修,我們小一仍未上過,看來是做功課的。
emonmama 寫道:
Hello...因為個女今年要選小一...去過基顯開放日..問過基顯d老師有關精英班..佢地話唔會分精英班/輔導班...只是早上會有輔導小組....另每日最後一堂係自修(做功課)..係唔係呢?

Rank: 5Rank: 5


2977
326#
發表於 06-9-11 19:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,

換了新相,囡囡長大又漂亮了。

Rank: 4


854
327#
發表於 06-9-11 22:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
Ivy,

換了新相,囡囡長大又漂亮了。


thank you. 細女都3歲la...開始返幼稚園, lee張係校服相   

Rank: 3Rank: 3


227
328#
發表於 06-9-12 13:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,

I show my daughter your daughters' picture and she said she have not seen your elder daughter at school. Besides, she said your 3-yr old daughter is cute and lovely. Which kindergarten does she attend?

Rank: 4


854
329#
發表於 06-9-12 13:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

dichiu 寫道:
Ivy,

I show my daughter your daughters' picture and she said she have not seen your elder daughter at school. Besides, she said your 3-yr old daughter is cute and lovely. Which kindergarten does she attend?


學校禁大又多人又好難遇上GA, 可況我女禁鬼普通個樣, 佢讀3A班, 你女坐幾號校巴  ? 我女坐15號,睇下有無機會校車相會...

細女讀籃田  X 教金麗幼稚園

Rank: 3Rank: 3


227
330#
發表於 06-9-12 15:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,

My daugther 坐2號校車. We will let our younger daughter to study at Lam Tin Ling Liang Kindergarten next year (same school as her sister). I heard some parents said the syllabus of 金麗 is very high (K3 = P1 level).

Rank: 4


854
331#
發表於 06-9-12 16:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你架大巴or 24坐位, Ling Liang 都好好呀!活動教學小朋友個個返學都好開心,我想打好個抵上小一會輕鬆d,因為家姐以前讀祟真都好輕鬆,e+上小學要加陪追回來,  我報時都聽說金麗幾深,ng 試下la, 細女比家姐坐得定d..希望吸收力強D LA

  

Rank: 3Rank: 3


227
332#
發表於 06-9-12 16:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Yes, 大巴. I agree Ling Liang is a very happy and loving school. We just want to be fair to them but I agree with what you said; therefore, we plan to send her to Kumon at K3 (打好個抵上小一).

Rank: 5Rank: 5


2977
333#
發表於 06-9-12 23:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

愉快學習最重要!   

Rank: 5Rank: 5


1934
334#
發表於 06-9-13 09:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

嘩....今日好大雨個大風呀....好似 打8號風球咁   

Rank: 3Rank: 3


325
335#
發表於 06-9-13 17:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi 各位,

我想問你們會給多少零用錢孩子, 因我女兒今年二年班可到小食部購物

VICTLEUNG

Rank: 4


854
336#
發表於 06-9-13 21:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
Hi 各位,

我想問你們會給多少零用錢孩子, 因我女兒今年二年班可到小食部購物

VICTLEUNG


每個星期一比$10(5day), 我想佢自己學識處理lee $10, 禁就會好好利用個$10架la    一係先甜後苦, 一係先苦後甜, 一係儲起來買佢心頭好  

係la, 大家有無係學校影$10校服相呀 ! 呀女今日取回來, 嘩     好肉酸呀 ! 小朋友表情禁差嘴秒秒都收貨架, 有無攪錯, 話哂都係校服相, 好心比d心機影好d la< 禁求奇就咪做攝影師, 我問呀女為何吾笑, 佢話攝影師叫佢吾好笑得太大, 禁佢咪"嘴秒秒"law :evil:  :evil: 真比佢激死 :evil:

Rank: 3Rank: 3


325
337#
發表於 06-9-14 09:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi Ivy,

多謝分享,我原先想天給她4元,一星期20元, 都是太多了,
我也收到班相了,O.K.啦, 不過她的双辮有些高低, 無法啦工人弄的 :  :

VICTLEUNG

Rank: 3Rank: 3


477
338#
發表於 06-9-14 16:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

打錯左位吾好意思
[size=large]豈能盡如人意,但求無愧於心......

Rank: 4


854
339#
發表於 06-9-14 16:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hi Ivy,

多謝分享,我原先想天給她4元,一星期20元, 都是太多了,
我也收到班相了,O.K.啦, 不過她的

Rank: 3Rank: 3


286
340#
發表於 06-9-15 04:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...
厘個校車亞嬸...非常唔惦....
唔記得12or13號....我剩係見到2個淚人既小一學生...
一落車就攬住mami喊...果2個媽咪仲比厘個亞嬸炸型...
話佢d小朋友係車上打交....

我問我女mug事...我女話佢地2個坐左我女果行位.....
咁我女就坐後一行....見佢地由上車打交打到落車...
好似係爭窗口位及其他但唔知mug野...
但果個亞嬸都無分開佢地....
其實亞嬸應該教佢地坐反原位....米無事law...
亞嬸好似忘記左佢地係小一學生需協助     

淨編位有死用咩....細佬仔要經常提佢地坐反原位之得ga....

ivytang02 寫道:
kwok, 有位編la, 禁咪大家都好law   

原本同自己講今朝起身同女返學, 點知都係起吾到    真失敗, 明天再黎過


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖