關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

該用戶已被刪除

321#
發表於 06-11-7 20:22 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
322#
發表於 06-11-7 21:10 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
唔係唔比帶飯,佢地有張表睇邊一位係食乜野餐架
今日老師見倒張表今日芙芙有訂到飯喎
EVE'SMUM 寫道:
lulu媽:
今日我比悅芙帶飯,但係老師又派咗盒飯比佢。但我明明响訂飯表冇選到飯盒,係唔係唔準有d日子自已帶飯?
多謝你今日幫她開飯盒

Rank: 3Rank: 3


137
323#
發表於 06-11-7 21:20 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

新亞洲中國語文
Magic Student's Book
廿一世紀現代數學
Hochingman 寫道:
你們好    ,我女兒係出年讀聖母小一 ,而我朋友就想把女兒下學期插入讀聖母小四,現想問你們小一,小四的中英數用什麼課本
thank you
  

Rank: 4


526
324#
發表於 06-11-7 23:28 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽
謝謝你的幫助   
該用戶已被刪除

325#
發表於 06-11-8 20:10 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
326#
發表於 06-11-12 17:10 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
係呀 咁可能係訂飯嗰道攪錯咗lu :
係呢你有冇參加到家教會呀 :-| 會唔會去
佢地個聚餐呢   
EVE'SMUM 寫道:
lulu媽:
好奇怪!其実我都有影印咗份表,7/11我是x咗,悅芙在6/11是吃c餐的,唔知悅芙会否吃錯? 呀!今個星期五我会接送悅芙上學,睇吓有冇機會相遇?

Rank: 3Rank: 3


137
327#
發表於 06-11-13 14:42 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
今日芙芙又有訂飯既C餐糯米雞喎
該用戶已被刪除

328#
發表於 06-11-15 20:42 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


147
329#
發表於 06-11-16 08:47 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,
You mean they don't let Eve to wear the blue cardigan? If so, you have to buy a white coat for her.  
EVE,SMUM and lulu 媽:
Tomorrow is their picnic day.  Kelly is very excited.  Are your girls feeling the same too? Hope the weather will be fine and they have a happy day.
After the picnic, we may have to prepare for the next test.  Hope it will be as easy as the previous one.

Rank: 3Rank: 3


137
330#
發表於 06-11-21 10:58 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
呢排d天氣咁差學校仲唔轉季,我個女去完個旅行
都病咗呀 嗰日我都見倒芙芙著咗件藍色冷衫,
仲見有另一個學生著咗冬季既校服群添,原來學校唔
比著架
EVE'SMUM 寫道:
lulu 媽:
我諗唔可以自已帶飯,因為我下個月飯錢也計埋今個月冇訂三天的飯錢.
今日天氣轉涼,可能有雨又有風,悅芙出門時話着咗白色外套也覺得涷 ,我見到佢口脣都震埋,咪比件冷外套佢着,点知入校門,話唔准着!其实冷衫都係校服,我都係怕個女冷病 太過份!!   
家教会我唔会參加,因為一早報咗參加亞仔的學校活動!!

Rank: 3Rank: 3


137
331#
發表於 06-11-21 11:01 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
kelly好乖喎肯温書   
我個女就
syliujoe 寫道:
EVE'SMUM,
You mean they don't let Eve to wear the blue cardigan? If so, you have to buy a white coat for her.  
EVE,SMUM and lulu 媽:
Tomorrow is their picnic day.  Kelly is very excited.  Are your girls feeling the same too? Hope the weather will be fine and they have a happy day.
After the picnic, we may have to prepare for the next test.  Hope it will be as easy as the previous one.

Rank: 3Rank: 3


147
332#
發表於 06-11-21 15:26 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽
你女女好了未?唔怪得冇見你咁奈。其實Kelly不是肯讀書,有幾多小朋友會肯讀書?只是我會用電視節目和遊戲賞勵她,有時work,有時唔work啦!
該用戶已被刪除

333#
發表於 06-11-21 20:27 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
334#
發表於 06-11-21 21:37 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe,EVE'SMUM
我剩係同個女温默書咋 :-| 測驗未温呀 :
係呀聽日開始可以自由換季la   
不過著住冬季既衫就唔可以溝夏天既衫,
例如著冬季既裙唔可以著白色既冷衫
該用戶已被刪除

335#
發表於 06-11-22 20:23 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
336#
發表於 06-11-26 23:49 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

聖經金句好重要,我估就算唔識背都要識寫同
埋點解掛
EVE'SMUM 寫道:
syliujoe, lulu媽:

今日手冊寫咗聖經測驗範圍----是否要背金句或是識寫就得?
有6句咁多,有d難 你哋有也見解?

該用戶已被刪除

337#
發表於 06-11-30 21:47 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
338#
發表於 06-12-4 10:47 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,syliujoe   
聽日就測驗啦 :-| 真係範圍太大都唔知點温好
大家努力加油!!!

Rank: 3Rank: 3


166
339#
發表於 06-12-4 14:58 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

DEAR EVERY MUMMY,

MY DAUGHTHER STUDIED IN OUR LADY'S KINDERGARTEN & ALSO REGISTERED聖母小學 FOR P1 OF 07. WOULD YOU PLS INFORM IF 聖母小學 IS VERY TRADITIONAL, TOUGH FOR CHILDRED, ALSO MANY HOMEWORK + TEST.  I'M WORRYING IF MY GIRL CAN'T ADAPT TO THE SCHOOL LIFE AS SHE'S QUITE ACTIVE &坐唔定   

Rank: 3Rank: 3


147
340#
發表於 06-12-5 09:54 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM, lulu媽媽

昨晚Kelly只温了聖經的幾個填充,已說頭痛,因金句的字實在太深,結果9:30上床,平時不玩到11時不肯上床,因我在測驗期間只給她温書或睡覺選擇。好彩星期曰已温了中文和英文,否則......
‹ 上一主題|下一主題