關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
321#
發表於 06-7-17 13:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

dear 靖靖 mother

我想請問馬循有一堂係叫 "導修堂" 即係什麼呢 ?
  
係咪幫d小朋友做家課的?
^_^

Rank: 2


62
322#
發表於 06-7-22 18:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear yoballma,

對不起,很久沒有上BK,"導修堂"在最初會教小朋友寫手冊及check手冊,接著做功課,所以在最初不要期望小朋友會做很多功課或質疑囡囡做功課慢。

小一手冊內容可在學校網站內看到,小二後便沒有了。

靖靖mother

Rank: 1


23
323#
發表於 06-8-18 22:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Bonniekam,

麻煩你pm補習社既資料比我呀,  謝謝你 !

Rank: 4


588
324#
發表於 06-8-25 13:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
325#
發表於 06-8-25 16:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

今日終於叩門成功喇, 已經辦妥入學手續, 明天開家長會喇 ! 真係好開心呀 !          我仔仔讀 1A 班      


dear Matthew_媽咪
你係唔係成功叩到"馬循" 呀, 我個女讀 1B
明天開家長會呀, 如果係就       

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
326#
發表於 06-8-25 16:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
yoballma,

我都係住富寶下面個幾座架! 點解你係12座上校車
^_^

Rank: 4


588
327#
發表於 06-8-25 17:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
328#
發表於 06-8-25 18:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

恭喜你呀Mattew_媽咪,我都替你高興   

Rank: 3Rank: 3


210
329#
發表於 06-8-25 18:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yaballma,

我個女都係讀1B班架
  

Rank: 4


588
330#
發表於 06-8-25 20:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

Thanks ! 真係好開心  

Rank: 4


588
331#
發表於 06-8-25 22:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

妳係學校訂飯定自己送架 ?

Rank: 5Rank: 5


1954
332#
發表於 06-8-25 22:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HI, 咁多位媽媽
我想問一問你哋覺得馬循有甚麼好處.  我小朋友遲些都要選小學啦, 都唔知選邊間好.  

Rank: 4


588
333#
發表於 06-8-26 17:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
334#
發表於 06-8-26 21:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我要返工無時間做午餐給阿女,所以我在學校訂了午飯

好開心呀,大家的子女在同一班,
今日你是否在B班課室聽班主任講解?
若是,我想今天見過你了,我坐在近門口的位置

Rank: 4


588
335#
發表於 06-8-26 22:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
336#
發表於 06-8-27 20:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

係呢, 妳地買左咩書包呀 ?

Rank: 3Rank: 3


210
337#
發表於 06-8-27 23:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我買咗個hello kitty書包

Rank: 3Rank: 3


443
338#
發表於 06-8-28 10:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew 媽咪,
嘩嘩嘩, 好消息, 你囝囝終於入到馬循啦 ! 恭喜晒你呀, 比著係我實行開心到死左 !
你果件麻煩印攪掂未呀 ? 不過你而家要人拿飯比囝囝, 可能要再睇定d先呀 !
      

Rank: 4


588
339#
發表於 06-8-28 13:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
340#
發表於 06-8-28 17:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HELLO EVER MOTHER

呢排好鬼忙, 公司搬遷, 兩個女又病, 個大女上星期夜晚話個心好痛, 即時同佢去急証室, 去到之後個女又無事唔痛,真係嚇鬼死我, 不過佢之前都間唔中話痛, 我都有D擔心, 但係醫院做咗心電圖 同埋 照 X光, 話佢應該唔係心臟有事, 第二日去兒科排期, 嘩 ! 排到07年 7月, 真係痴痴地, 咁鬼耐.
到9月1日個工人又要返印尼結婚, 明晚仲要同佢打避孕針,
又驚支針唔知咁快有冇效, 唉 ! 煩死呀.

不過好開心 Matthew 媽咪個小朋友最後能入"馬循"
仲有我地幾個小朋友都可以讀埋同一班, 真係好開心,
9月1日我會陪個女返學, 唔搭校車著.
另我已經係學校訂好9月份嘅午餐 lu.
我地遲d係 BK 到再交流吓吖.
^_^
‹ 上一主題|下一主題