關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


483
321#
發表於 06-3-8 22:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

請問知唔知d學校幾時會有開放日     

Rank: 5Rank: 5


1245
322#
發表於 06-3-9 11:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

agree  

我想請問你地平時有無日日幫佢地溫習  
大家都要番工,咁小一時你地會唔會比佢番補習班  
我姑拉話都係一件好事,佢係嗰道做晒功課溫好默書
番到嚟你淨係幫佢重溫就得,既可省時又唔駛壞我地
既關係
不過我都仲考慮緊,如果要自己跟真係好傷感情同無
晒D時間,但如果真係有心同佢日日溫咁又可唔可行呢
我姑拉而家日日自己同個仔溫習,小朋友番下午班,
連做功課溫習晚晚都要成十點幾先攪掂,咁我又見佢地
考試時期又唔係好hard咋喎,不過最驚係自己唔夠恆心
啫 ... 唉 ... 所以我都幾佩服我姑拉 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
323#
發表於 06-3-9 11:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

pampam,

同常D小學會係學期尾舉辦開放日,到時會邀請稚幼園去參觀。你可以留意下一有關小學嘅網頁。

Rank: 5Rank: 5


2238
324#
發表於 06-3-9 11:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊... 各位靚媽..

我見大家好似越講越遠lor.. 都仲未小一已經開始擔心緊考試, 溫書個問題, 搞到自己鬼死咁緊張. take it easy仲有成年時間架.. 放鬆d先la. 睇下到時選到邊間先la. 搞到我都越睇越緊張啊...      

Rank: 5Rank: 5


1757
325#
發表於 06-3-9 11:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我宜家的情形同你姑拉一樣,要同佢check功課同默,又想佢早訓,非常之緊迫。我D朋友都見議我不如送佢去補習班,一來唔洗自己咁辛苦,二來又唔洗破壞親子的關係。我都考慮緊   

Rank: 5Rank: 5


1245
326#
發表於 06-3-9 12:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀ckckcktina,

       咁又唔係咁講喇,早d做好心理同經濟準備丫麻,
你知la我地搵錢唔多,係時候要重新計劃吓財政安排
同埋出年要比個心理輔導比小朋友,可能你講得啱我
真係緊張左d,但未雨綢繆係我生左囡囡之後先領略到
hehe但仲未做到既道理 :tongue:
同埋左要做資料搜集呢,because 我新搬嚟呢區,我相
公又問佢乜都話唔清楚 真係比佢激死我,
係呢區大竟然乜都唔知。所以有賴你地的幫忙,我才
對呢道d小學有d認識   真係好多謝你地  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
327#
發表於 06-3-9 12:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨 各位媽咪
岩岩係公司做曬手頭上工作,而家先可以入得來,點呀!傾緊d咩野

Rank: 5Rank: 5


2238
328#
發表於 06-3-9 12:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你咁忙架, 都就快lunch你先做完野... 無啊. 傾緊我o地咁快就講到讀小學好緊張之麻,     

Rank: 5Rank: 5


2238
329#
發表於 06-3-9 12:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,
嘻嘻嘻... 咁又係o既. 要有心理準備先..
咁你有無諗過st. paul (happy valley)啊?

Rank: 5Rank: 5


2238
330#
發表於 06-3-9 12:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sisima,
咁你個frd係唔係住響net12先抽到架? or佢都係跨區抽架?

"識有一位朋友上年報第二輪,
1st choice 係marymount, 2nd choice係st.paul, 點知派左2nd choice st.paul. 真係好好彩."

Rank: 4


506
331#
發表於 06-3-9 13:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina 寫道:
sisima,
咁你個frd係唔係住響net12先抽到架? or佢都係跨區抽架?

"識有一位朋友上年報第二輪,
1st choice 係marymount, 2nd choice係st.paul, 點知派左2nd choice st.paul. 真係好好彩."


佢住 net 12的.

Rank: 5Rank: 5


1245
332#
發表於 06-3-9 13:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

    呢間又真係無諗過喎, because 有個fd個女係嗰到讀緊,
聽講學校同家長既溝通好少,淨係得家長日先有得同老師傾
偈,而每年都要轉換番上/下午班加上d老師聽講幾認真同埋
好傳統吓 ... 所以我諗唔多suit 我(hehe因為係我陪佢讀書
丫麻)同我個女...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
333#
發表於 06-3-9 14:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
st.paul我親戚個女當年係第二輪大抽獎抽到1st choice,住響net12,高興到似中左六合彩,咪你個囡既同學(既我認識個果)表姐,現時讀緊6年級

Rank: 5Rank: 5


1245
334#
發表於 06-3-9 15:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina, anna_gigi,

         嘩你地好有緣喎
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
335#
發表於 06-3-9 15:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

今朝岩岩撞到我個囡師兄(以前讀幼兒園畢業)媽咪,仲有個囡同我囡高班同學,師兄讀北官上午校,我問佢媽咪現時讀成點,佢話功課一般,但要做project 做完一個又要接著做project 第二個,尚可應付,聽到好似話換左校長

Rank: 5Rank: 5


1245
336#
發表於 06-3-9 16:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

係 ~~~ D PROJECT 要攞番屋企做  
舊年我聽我姑拉講下午學就換以前軒官嗰個過嚟,
個校長就叫佢地自己KEEP住個小朋友D成績係前
茅,影響都唔會好大,但我姑拉似乎對呢間學校幾
滿意咁喎... 不過我都係想試吓嘉諾撒同瑪利曼先
,費事佢地兩個(我個女同佢表哥)日見夜見,磨擦
什多,再加上我怕佢地係同一間學校會有比較,對
邊個既小朋友都唔好 *你話我小人都係咁話*

:tongue: 嘻嘻 .. 呢句係我既口頭禪, 我個人鍾
意先小人,後君子
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
該用戶已被刪除

337#
發表於 06-3-9 21:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

338#
發表於 06-3-9 21:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1245
339#
發表於 06-3-10 11:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

happyallthetime73,

       agree   我都有諗過咁做,但我又想等佢地d小朋友
放學時去視察吓但如果放假又睇唔到d乜 ,所以都仲未行動
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


3953
340#
發表於 06-3-10 13:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi! all moms,

I am living in TKO, but i am thinking If I choose MS north point as 1st round ( as i have 20 marks), is it worth? because there is only 30 mins travelling time by MTR.
BY the way, is the secondary schools allocation of MS North point good?

or how about the chances of entry
基灣小學(愛蝶灣)since i have 20 marks?

which school is better ? which one is more pushy and traditional ?

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖