- 在線時間
- 869 小時
- 最後登錄
- 20-12-13
- 國民生產力
- 690
- 附加生產力
- 817
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-2-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 7886
- 主題
- 19
- 精華
- 0
- 積分
- 9393
- UID
- 18577
 
|
我買了一盒最平果隻 D24.
燈籠, 乜唔係全部公仔款都是 $45/個咩?
原帖由 Jerry豬媽咪 於 08-9-12 12:03 發表 
Morning all,
今日返KT, 所以而家仲係屋企.....頭先同亞囡去健康院, 之後係啟田行街, 見到仲有SINGAPORE果隻榴槤月餅賣.....想買個KITTY燈籠比亞囡, 見到要$53, 太貴, 無買到............. ... |
|