關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - part 74
樓主: 雪文
go

油塘小學加油站 - part 74 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
321#
發表於 08-9-12 11:30 |只看該作者
我地學校d功課, compare 佢地x強, 真係唔算多.....

原帖由 龍舌蘭 於 08-9-12 11:25 AM 發表
ky 見到妳女平日功課都o甘多, 真係驚...

目前我個家尚未來料... 女在校做一部份, 有d老師指定要回家做的就返來做, 半小時內可完成.
可能學校比以前緊張, 呢排女都早左訓, 10:30前都訓著了. ...

Rank: 6Rank: 6


8953
322#
發表於 08-9-12 11:30 |只看該作者
忙一陣, 下午再來,,..
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 8Rank: 8


17269
323#
發表於 08-9-12 11:30 |只看該作者
原帖由 龍舌蘭 於 08-9-12 11:25 發表
ky 見到妳女平日功課都o甘多, 真係驚...

目前我個家尚未來料... 女在校做一部份, 有d老師指定要回家做的就返來做, 半小時內可完成.
可能學校比以前緊張, 呢排女都早左訓, 10:30前都訓著了. ...

我真係驚呀!我女琴日都話希望星期5唔好咁多功課啦!

Rank: 6Rank: 6


8125
324#
發表於 08-9-12 11:31 |只看該作者
蘭蘭

阿囡都係普通話...獨誦 但學校有培訓..

原帖由 龍舌蘭 於 08-9-12 11:29 AM 發表
我女今年要參加校際朗誦, 佢選左pth. 但遲左報名, 學校不會訓練, 要自已來....

Rank: 8Rank: 8


17269
325#
發表於 08-9-12 11:32 |只看該作者
原帖由 ccbeauty 於 08-9-12 11:27 發表
亞女有講過話實好多homework, 一陣等佢打俾我先知, and 佢lee 排好自動自覺, 係我返屋企前, 已做好homework and 背埋書tim.

你好安慰啦!乜而家要背書喇?

講番我女前2日寫的毛筆字,真係肉酸得不得了!不過我冇理,ONLY話要佢下次帶墨盒要小心(因今次漏哂墨)。

Rank: 6Rank: 6


8125
326#
發表於 08-9-12 11:35 |只看該作者
我個囝 next thurs 已要背默中文1課

原帖由 lky2008 於 08-9-12 11:32 AM 發表

你好安慰啦!乜而家要背書喇?

講番我女前2日寫的毛筆字,真係肉酸得不得了!不過我冇理,ONLY話要佢下次帶墨盒要小心(因今次漏哂墨)。

Rank: 8Rank: 8


17269
327#
發表於 08-9-12 11:37 |只看該作者
原帖由 多利是 於 08-9-12 11:35 發表
我個囝 next thurs 已要背默中文1課

我女唔駛。

Rank: 6Rank: 6


8953
328#
發表於 08-9-12 11:37 |只看該作者
原帖由 多利是 於 08-9-12 11:31 發表
蘭蘭

阿囡都係普通話...獨誦 但學校有培訓..

唉, 我女當日以為係廣東話冇報, 回來後我提佢咩都係同一日報的啦... 昨天佢班主任先特登帶佢去搵負責老師報名. o甘人數太多, 人地唔收... 所以就自行嘍...

妳女 係咪 : "蒲公英" 呀 ?
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 6Rank: 6


8125
329#
發表於 08-9-12 11:38 |只看該作者
蘭蘭

我琴日問佢拎誦材睇, 佢話未有 bor

原帖由 龍舌蘭 於 08-9-12 11:37 AM 發表

唉, 我女當日以為係廣東話冇報, 回來後我提佢咩都係同一日報的啦... 昨天佢班主任先特登帶佢去搵負責老師報名. o甘人數太多, 人地唔收... 所以就自行嘍...

妳女 係咪 : "蒲公英" 呀 ? ...

Rank: 6Rank: 6


8125
330#
發表於 08-9-12 11:40 |只看該作者
岩岩行街囝打來, 幫我買到榴槤冰皮月餅啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
331#
發表於 08-9-12 11:49 |只看該作者
原帖由 lky2008 於 08-9-12 11:08 發表

一買就2件呀?

係, 100一件, 150兩件

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
332#
發表於 08-9-12 11:50 |只看該作者
邊間分店買到呀?   肥脾好似話想再買呀
原帖由 多利是 於 08-9-12 11:40 發表
岩岩行街囝打來, 幫我買到榴槤冰皮月餅啦

Rank: 8Rank: 8


17382
333#
發表於 08-9-12 11:50 |只看該作者
原帖由 龍舌蘭 於 08-9-12 11:27 發表

其實好多人期待緊妳出山....



唔好啦........................呢排睇緊d資料 做下功課先,我諗我會入紙申請2009年果期居屋,都係比$100就有得玩下,如果到時抽到又岩心水又計好數就攪

Rank: 8Rank: 8


17382
334#
發表於 08-9-12 11:51 |只看該作者
原帖由 龍舌蘭 於 08-9-12 11:29 發表
我女今年要參加校際朗誦, 佢選左pth. 但遲左報名, 學校不會訓練, 要自已來....



自己來.................

Rank: 8Rank: 8


17382
335#
發表於 08-9-12 11:52 |只看該作者
原帖由 lky2008 於 08-9-12 11:32 發表

你好安慰啦!乜而家要背書喇?

講番我女前2日寫的毛筆字,真係肉酸得不得了!不過我冇理,ONLY話要佢下次帶墨盒要小心(因今次漏哂墨)。



可能我細時都係咁

Rank: 6Rank: 6


8125
336#
發表於 08-9-12 12:00 |只看該作者
問左行街囝, 係裕民坊郵局附近的大班散貨場買到的

原帖由 funbabyhk 於 08-9-12 11:50 AM 發表
邊間分店買到呀?   肥脾好似話想再買呀

Rank: 5Rank: 5


4210
337#
發表於 08-9-12 12:03 |只看該作者
Morning all,

今日返KT, 所以而家仲係屋企.....頭先同亞囡去健康院, 之後係啟田行街, 見到仲有SINGAPORE果隻榴槤月餅賣.....想買個KITTY燈籠比亞囡, 見到要$53, 太貴, 無買到.............

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
338#
發表於 08-9-12 12:10 |只看該作者
我買了一盒最平果隻 D24.

燈籠, 乜唔係全部公仔款都是 $45/個咩?
原帖由 Jerry豬媽咪 於 08-9-12 12:03 發表
Morning all,

今日返KT, 所以而家仲係屋企.....頭先同亞囡去健康院, 之後係啟田行街, 見到仲有SINGAPORE果隻榴槤月餅賣.....想買個KITTY燈籠比亞囡, 見到要$53, 太貴, 無買到............. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
339#
發表於 08-9-12 12:25 |只看該作者
我囡個 melody買咗 $55.-

原帖由 funbabyhk 於 08-9-12 12:10 發表
我買了一盒最平果隻 D24.

燈籠, 乜唔係全部公仔款都是 $45/個咩?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
340#
發表於 08-9-12 12:28 |只看該作者
又真係好貴 bor
原帖由 雪文 於 08-9-12 12:25 發表
我囡個 melody買咗 $55.-
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖