關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
321#
發表於 08-5-21 14:44 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:40 發表
我剛剛借左本熱帶魚的書, 有D魚原來好靚架!!!

我屋企養緊金魚,可能遲D養marine fish.因D colour好靚。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
322#
發表於 08-5-21 14:45 |只看該作者
cc: 我有個朋友都試過同你差唔多case!!
我都知你中文名, 上次你填from時我"立"倒!!!


ky: 咁我知道你姓乜嘅!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
323#
發表於 08-5-21 14:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:42 發表

係個course名黎: 整朱古力杏仁件/朱xx心太軟/朱xx麵包布丁....乜都有朱xx架!!!!

你個朱古力精丫! 你快D學完返來教我呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
324#
發表於 08-5-21 14:47 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:45 發表
cc: 我有個朋友都試過同你差唔多case!!
我都知你中文名, 上次你填from時我"立"倒!!!


ky: 咁我知道你姓乜嘅!!!

come come:

你好8掛呀!

你知我性乜咩?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
325#
發表於 08-5-21 14:47 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:44 發表

我屋企養緊金魚,可能遲D養marine fish.因D colour好靚。

lee d 難養好多架!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
326#
發表於 08-5-21 14:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:47 發表

lee d 難養好多架!!!!

金魚都好難養架(我C左好多條喇!)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
327#
發表於 08-5-21 14:48 |只看該作者
我就試過呢頭打黎話講, 轉頭又話原來已經請左人
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 14:41 發表
come, 你講ge case 未試過.

but 試過有一間話請我, 1st day返工時, 佢又話call咗我留message 都係唔請, 我就絕對冇收到call and message, 我嬲到企係條街喊


and come, 我已知道你中文名:joy ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
328#
發表於 08-5-21 14:49 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:46 發表

你個朱古力精丫! 你快D學完返來教我呀!

唔係我學, 係我女呀, but我叫佢留返低d資料啦!!!

我知你姓LXX嘛!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
329#
發表於 08-5-21 14:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 14:48 發表
我就試過呢頭打黎話講, 轉頭又話原來已經請左人  

呢D最 cheap呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
330#
發表於 08-5-21 14:50 |只看該作者
ky, 我好耐冇去la, because佢d位窄, 間shop又細, 成日都好似趕你快d食, 快d走咁.

Rank: 8Rank: 8


17269
331#
發表於 08-5-21 14:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:49 發表

唔係我學, 係我女呀, but我叫佢留返低d資料啦!!!

我知你姓LXX嘛!!!

你地2個都係朱古力精啦!
我都知你係YXX.

Rank: 8Rank: 8


17269
332#
發表於 08-5-21 14:53 |只看該作者
美人:

諗起上次食過的experience,我swear以後都唔會再去。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
333#
發表於 08-5-21 14:54 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:51 發表

你地2個都係朱古力精啦!
我都知你係YXX.

我女成日問我以前係幾多學號, 我話2X, 3X同4X都試過, 佢話: 嘩! 乜成日咁後嘅??? WHY唔叫老師調返前D, 我話唔得架喎, 係跟姓氏英文字母來排.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
334#
發表於 08-5-21 14:56 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:53 發表
美人:

諗起上次食過的experience,我swear以後都唔會再去。

我未去過LEE間舖....
上次唔記得答你~~太王四XX~~係在北角見倒, 下次再去幫你買.

Rank: 8Rank: 8


17269
335#
發表於 08-5-21 14:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:54 發表

我女成日問我以前係幾多學號, 我話2X, 3X同4X都試過, 佢話: 嘩! 乜成日咁後嘅??? WHY唔叫老師調返前D, 我話唔得架喎, 係跟姓氏英文字母來排..... ...

我一向都係2X囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
336#
發表於 08-5-21 14:59 |只看該作者
我填過muk form????

咁我個中交名係咪好好聽呢
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:45 發表
cc: 我有個朋友都試過同你差唔多case!!
我都知你中文名, 上次你填from時我"立"倒!!!


ky: 咁我知道你姓乜嘅!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
337#
發表於 08-5-21 14:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:56 發表

我未去過LEE間舖....
上次唔記得答你~~太王四XX~~係在北角見倒, 下次再去幫你買.

呢間衰舖唔知係咪減料定轉左C傅,真係差到火+暴。

你見到我honey的DVD,幫我買丫!唔該。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
338#
發表於 08-5-21 14:59 |只看該作者
CC: WHY你知道我中文名嘅????

Rank: 8Rank: 8


17269
339#
發表於 08-5-21 15:01 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:59 發表
CC: WHY你知道我中文名嘅????

我冇公開呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
340#
發表於 08-5-21 15:01 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 14:59 發表
我填過muk form????

咁我個中交名係咪好好聽

咪又係咁, 唔覺噃 !!

上次係你HOME整CAKE, 你同女女填FORM呀!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-5-21 15:03 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖