註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:40 發表 我剛剛借左本熱帶魚的書, 有D魚原來好靚架!!!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:42 發表 係個course名黎: 整朱古力杏仁件/朱xx心太軟/朱xx麵包布丁....乜都有朱xx架!!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:45 發表 cc: 我有個朋友都試過同你差唔多case!! 我都知你中文名, 上次你填from時我"立"倒!!! ky: 咁我知道你姓乜嘅!!!
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:44 發表 我屋企養緊金魚,可能遲D養marine fish.因D colour好靚。
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:47 發表 lee d 難養好多架!!!!
子爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 14:41 發表 come, 你講ge case 未試過. but 試過有一間話請我, 1st day返工時, 佢又話call咗我留message 都係唔請, 我就絕對冇收到call and message, 我嬲到企係條街喊 and come, 我已知道你中文名:joy ...
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:46 發表 你個朱古力精丫! 你快D學完返來教我呀!
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 14:48 發表 我就試過呢頭打黎話講, 轉頭又話原來已經請左人
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:49 發表 唔係我學, 係我女呀, but我叫佢留返低d資料啦!!! 我知你姓LXX嘛!!!
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:51 發表 你地2個都係朱古力精啦! 我都知你係YXX.
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:53 發表 美人: 諗起上次食過的experience,我swear以後都唔會再去。
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:54 發表 我女成日問我以前係幾多學號, 我話2X, 3X同4X都試過, 佢話: 嘩! 乜成日咁後嘅??? WHY唔叫老師調返前D, 我話唔得架喎, 係跟姓氏英文字母來排..... ...
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:56 發表 我未去過LEE間舖.... 上次唔記得答你~~太王四XX~~係在北角見倒, 下次再去幫你買.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:59 發表 CC: WHY你知道我中文名嘅????
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 14:59 發表 我填過muk form???? 咁我個中交名係咪好好聽呢