關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1730
321#
發表於 08-8-29 11:23 |只看該作者
hi ronniema,

oh i see, 我星期二先見佢派本音樂書返嚟,係一本練習簿咁,入面有好多歌仔o架o麻,不過我都唔係好識唱。

原帖由 Ronniema 於 08-8-28 22:35 發表
Hi Edvychan,

那本音樂書係俾家長响屋企同小朋友重温學校教過的歌仔, 應該人人有一本, 今個星期一派ka!

阿仔話茶點主要都係食動物餅同手指餅, 仲有小饅頭, 不過飲品就無你講咁多款喇, 可能吾同班食d嘢都吾同啦!

...

Rank: 4


558
322#
發表於 08-8-29 13:06 |只看該作者
問學校取餐單,你可以先聯絡班主任,再寫張Fax過去就得...

Rank: 4


816
323#
發表於 08-8-30 00:13 |只看該作者
o甘d茶點都幾好wor,可以唔洗成日食餅,太熱氣啦,你地知唔知今年N1(am/pm)共有幾多班呢?

Rank: 5Rank: 5


1730
324#
發表於 08-8-30 12:05 |只看該作者
咁又唔知喎,不過淨係我地lee度d小朋友都有9班唔同,唔知一班有幾多人就真,我囝囝果班有時聽佢講有3個miss,miss so, miss luk and miss lam.

原帖由 mccmcc 於 08-8-30 00:13 發表
o甘d茶點都幾好wor,可以唔洗成日食餅,太熱氣啦,你地知唔知今年N1(am/pm)共有幾多班呢?

Rank: 3Rank: 3


221
325#
發表於 08-8-30 13:39 |只看該作者
妳地好,我仔仔栢喬都係讀N1D1班,不過我仔仔就冇咁叻,我問佢荼點食D嘜,佢淨係話食餅,問老師教D嘜,佢就話唔知,所以我知道班裹D嘢好少,咁係咪代表我仔仔唔喜歡這學校呢!: 我剛剛見到 鈞渝的相又知道是同班同學,我就叫仔仔來睇,我問仔仔是否同學仔,他就說是,希望大家多D交流吓,讓我知道多D班裹的事情.....Thank You So Much.

Rank: 3Rank: 3


221
326#
發表於 08-8-30 13:40 |只看該作者
妳地好,我仔仔栢喬都係讀N1D1班,不過我仔仔就冇咁叻,我問佢荼點食D嘜,佢淨係話食餅,問老師教D嘜,佢就話唔知,所以我知道班裹D嘢好少,咁係咪代表我仔仔唔喜歡這學校呢!: 我剛剛見到 鈞渝的相又知道是同班同學,我就叫仔仔來睇,我問仔仔是否同學仔,他就說是,希望大家多D交流吓,讓我知道多D班裹的事情.....Thank You So Much.

Rank: 5Rank: 5


1730
327#
發表於 08-8-30 16:17 |只看該作者
又多個同學仔la

Arnold.......
囝囝.2909..N1A..am..大埔....pytcay
柏希..........囝囝.0511..N1A..am..荃灣.....Ronniema
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角..mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B..am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
慧懿..........囡囡.0822..N1B1.am.............ChingChing
德建..........囝囝.0616..N1C..am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C..am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......
囝囝.0616..N1C..am..廣播道..Krystal
Megan......
囡囡...........N1C..am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C..am..大角咀..acml
Hayden.....囝囝.2909..N1C1.am.........mingming926
家曦..........囝囝.0509..N1D..am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
懿恆..........囡囡.0502..N1D1.am.............janiceluk
栢喬..........囝囝...........N1D1.am.............栢喬媽媽
Richard.....
囝囝.0509..N1E..am..............richwong



Rank: 5Rank: 5


1730
328#
發表於 08-8-30 16:23 |只看該作者
hi 栢喬媽媽

我地雖然唔同班,得閒都可以多d上嚟講吓小朋友學校o既情況,交流吓o麻,我囝囝問佢係學校教d mud,佢有時都話唔知,不過你具體d問佢,佢會容易d答,例如問吓佢有無教a,b,c,昨日佢返嚟就唱apples red,apples green,apple apple i love u,我就睇吓係咪本書教緊,咁我先知佢昨日先教a

原帖由 栢喬媽媽 於 08-8-30 13:40 發表
妳地好,我仔仔栢喬都係讀N1D1班,不過我仔仔就冇咁叻,我問佢荼點食D嘜,佢淨係話食餅,問老師教D嘜,佢就話唔知,所以我知道班裹D嘢好少,咁係咪代表我仔仔唔喜歡這學校呢!: 我剛剛見到 鈞渝的相又知道是同班同學,我 ...

Rank: 3Rank: 3


195
329#
發表於 08-9-2 02:16 |只看該作者
Hi 栢喬媽,

我個仔都吾係問mug就答mug, 有時見佢無端端唱d我未教過的歌, 或者講d或做d平時我無教過0既野, 我都係幫佢串聯上文下理又問下佢yes or no 先知佢响學校做啲mug咋!

好似早兩日佢吾肯刷牙又叫賓賓姐姐番埋位坐, 我就問佢: 柏希你係咪出位俾老師叫番埋位坐呀? 佢好開心咁話係bor, 死未!:;pppp:

番左三個禮拜學, 我個仔去厠所真係好左好多, 佢係細仔(11月尾)我又遲同佢戒片, 到開學前佢都未係好ready, 但現在大小二事都忍到同埋肯用toilet, 我都好開心! 佢仲教番我同老公去洗手間要排隊同撘膊頭添, 都幾搞笑!

上週五學校派了進度表, 你可以睇番d內容問下佢學過0既野, 佢可能會講番多d其他事俾你知呢!

ronniema

Rank: 5Rank: 5


1730
330#
發表於 08-9-2 17:25 |只看該作者
hi,

你地知唔知道學校d冷氣係咪好勁,因為阿囝日日放學都著住件冷外套,落校巴o既時候都成身汗,其實咁熱天氣,係架車度應該唔洗著外套,我諗係佢上堂著到放學,你地小朋友上堂有無加添外套呢,因為我怕佢係咪都同佢著,咁熱,會焗親,阿囝係好怕熱o既,我唯有叫佢如果熱,miss同你著你就同miss講好熱唔著la,不過我估佢唔會講。

Rank: 3Rank: 3


211
331#
發表於 08-9-2 22:53 |只看該作者
hi,我女女都係咁,但其實學校冷氣真係好勁,因為
我之前八月份都係自已揍她返學放學,每次放學時
她已經穿著外套,但隻手仲係好凍,我就問老師冷氣
咁大既,她話係中央冷氣冇得搞,到而家坐校車,一出
去排隊又咁鬼熱,又要等上車,一冷一熱....女已經傷
風了!!!




原帖由 Edvychan 於 08-9-2 17:25 發表
hi,

你地知唔知道學校d冷氣係咪好勁,因為阿囝日日放學都著住件冷外套,落校巴o既時候都成身汗,其實咁熱天氣,係架車度應該唔洗著外套,我諗係佢上堂著到放學,你地小朋友上堂有無加添外套呢,因為我怕佢係咪都同佢著,咁 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
332#
發表於 08-9-3 10:25 |只看該作者
我個囝都係呀,上星期五開始傷風,星期日好番d,尋日放學又流緊鼻涕,我見佢個背脊同底衫都濕哂,真係唔知佢凍親定熱親。

原帖由 ivylee313 於 08-9-2 22:53 發表
hi,我女女都係咁,但其實學校冷氣真係好勁,因為
我之前八月份都係自已揍她返學放學,每次放學時
她已經穿著外套,但隻手仲係好凍,我就問老師冷氣
咁大既,她話係中央冷氣冇得搞,到而家坐校車,一出
去排隊又咁鬼熱,又要等 ...

Rank: 3Rank: 3


221
333#
發表於 08-9-3 12:51 |只看該作者

thank you

Hi Ronniema & Edvy chan,

妳地好,多謝妳地提供咁多有用的見意,我今日送他回校,他在車裹唱歌,他唱的歌一定不是以前讀學前班教的.於是我先生問栢喬,這歌仔是否老師教,唱得好好聽,今晚教爸爸唱好不好呀,栢喬SAY "YES".我覺得好開心,

Rank: 3Rank: 3


211
334#
發表於 08-9-4 00:18 |只看該作者
今日終於請假了///////




原帖由 Edvychan 於 08-9-3 10:25 發表
我個囝都係呀,上星期五開始傷風,星期日好番d,尋日放學又流緊鼻涕,我見佢個背脊同底衫都濕哂,真係唔知佢凍親定熱親。

Rank: 5Rank: 5


1730
335#
發表於 08-9-4 14:37 |只看該作者
hi 栢喬媽媽:

唔洗咁客氣,有時聽到小朋友講吓佢地學校d嘢,知佢地做過d mud,玩過d mud,真係幾開心o架,大家得閒多d上嚟分享吓la。

原帖由 栢喬媽媽 於 08-9-3 12:51 發表
Hi Ronniema & Edvy chan,

妳地好,多謝妳地提供咁多有用的見意,我今日送他回校,他在車裹唱歌,他唱的歌一定不是以前讀學前班教的.於是我先生問栢喬,這歌仔是否老師教,唱得好好聽,今晚教爸爸唱好不好呀,栢喬SAY "YES".我覺得好 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
336#
發表於 08-9-4 14:43 |只看該作者
oh, so bad.  希望你囡囡快d好番la。

尋日咁啱佢班主任打電話比我,問番囝囝一d食物敏感o既嘢,我順便同佢講著外套o既問題,佢話係呀,學校d冷氣比較凍,佢會替個個小朋友著外套,但放學呢,因為校車都有冷氣,有d凍d,有d無咁凍,佢話如果我發覺小朋友落車出汗,應該同校車ee講,佢話佢放學唔會同d小朋友除衫喎,咁我唯有叫校車ee留意吓la,不過係架車度,如果要ee同小朋友又除衫又放書包,咁多小朋友,架車又行緊,好似好麻煩人咁喎??

原帖由 ivylee313 於 08-9-4 00:18 發表
今日終於請假了///////

Rank: 3Rank: 3


274
337#
發表於 08-9-5 09:54 |只看該作者
Hi  大家好,
我囡囡而家係york讀緊 L2B (AM)

以下係FACEBOOK 既 YORK MAMI 會 GROUP, 大家可以上去傾下計. POST 下校園相片、有用資訊等.
認識多D家長互相交流下呀~!!

http://www.facebook.com/group.php?gid=28252071715

我都POST 左一D 旅行相/ 花燈相片 及 L2班而家學緊既生字比大家參考.

多多指教

Rank: 2


77
338#
發表於 08-9-6 16:43 |只看該作者

又要買校服了

除了幫學校訂購外, 還有那兒可買到呢?

我囝囝幫學校買, 衫褲要揀同一個碼
買細一個碼, 衫o岩就衭短,
買大一個碼, 衭o岩就衫長, 真頭痛

想自己去買
聽過有家長話 九龍城 有得賣, 價錢又平d,
有冇人有資料提供
款式, 質料邊個好d 呢?

Rank: 4


961
339#
發表於 08-9-8 12:02 |只看該作者
我覺得學校教學方便幾好, 因為我見仔仔放學返屋企好喜歡取書, 話比我聽今日係學校教咗甚麼..

返學只有3個星期, 但係每星期都有物品和同學仔轉換咗..

上2星期整個File轉錯咗..
上星期杯蓋轉錯咗..

定係仔仔唔理見到新或多就取呢?:;pppp:

你哋有冇幫小朋友帶花燈呀..我只買咗叮噹咋..
和你哋會唔會12號幫佢哋着中國服呀..

Rank: 5Rank: 5


1730
340#
發表於 08-9-8 14:20 |只看該作者
hi henrykowk,

你囝囝都幾乖喎,會同你講番教咗d mud,我個b都係要我問佢佢先講d,好似今日我問佢有無講中秋節o既嘢,佢就用普通話同我講"燈籠""月亮",因為今日有普通話堂

我個b未試過同人調轉嘢,so far都ok,我都有比個winnie the pooh 飛機燈籠佢帶番去,不過無吹氣,係放咗係書包,我諗學校會幫佢吹or泵啩,我諗我唔會著中國服lu,因為唔得閒去買,而且就嚟又涼轉季la,著一次又好浪費。

原帖由 henrykwok 於 08-9-8 12:02 發表
我覺得學校教學方便幾好, 因為我見仔仔放學返屋企好喜歡取書, 話比我聽今日係學校教咗甚麼..

返學只有3個星期, 但係每星期都有物品和同學仔轉換咗..

上2星期整個File轉錯咗..
上星期杯蓋轉錯咗..

定係 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖