妳地好,我仔仔栢喬都係讀N1D1班,不過我仔仔就冇咁叻,我問佢荼點食D嘜,佢淨係話食餅,問老師教D嘜,佢就話唔知,所以我知道班裹D嘢好少,咁係咪代表我仔仔唔喜歡這學校呢!: 我剛剛見到 鈞渝的相又知道是同班同學,我就叫仔仔來睇,我問仔仔是否同學仔,他就說是,希望大家多D交流吓,讓我知道多D班裹的事情.....Thank You So Much.
妳地好,我仔仔栢喬都係讀N1D1班,不過我仔仔就冇咁叻,我問佢荼點食D嘜,佢淨係話食餅,問老師教D嘜,佢就話唔知,所以我知道班裹D嘢好少,咁係咪代表我仔仔唔喜歡這學校呢!: 我剛剛見到 鈞渝的相又知道是同班同學,我就叫仔仔來睇,我問仔仔是否同學仔,他就說是,希望大家多D交流吓,讓我知道多D班裹的事情.....Thank You So Much.
我地雖然唔同班,得閒都可以多d上嚟講吓小朋友學校o既情況,交流吓o麻,我囝囝問佢係學校教d mud,佢有時都話唔知,不過你具體d問佢,佢會容易d答,例如問吓佢有無教a,b,c,昨日佢返嚟就唱apples red,apples green,apple apple i love u,我就睇吓係咪本書教緊,咁我先知佢昨日先教a