註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:36 發表 好像嬋家的,不是很貴,你買得起,不用夾份啦 fun : 不使甘客氣啦啦,我幫嬋講
返回頂部
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:36 發表 你就簡單啦, 紅腸, 蟹柳 + 烏冬:D :D
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 03:24 PM 發表 我公司得$20添ar:tongue: :tongue: :tongue: 不過我老闆就比1千
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:36 發表 有, 不過要揾揾, 應該揾到. 點呀, 來唔來HOTPOT, 來我而家下街市買牛肉, 仲要買咩 ? 你就簡單啦, 紅腸, 蟹柳 + 烏冬:D :D
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:39 發表 我都應該可以啩....等老公同仔睇完戲出來我再問問佢先.
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 15:24 發表 我公司得$20添ar:tongue: :tongue: :tongue: 不過我老闆就比1千
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:40 發表 又睇 ?? 昨天不是看了嗎 ?? 我指意你早d來同我一齊去買料加
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:41 發表 fun 我睇到啦,你想派1封幾錢的呀,靜雞雞話比我聽啦,我幫你派住先啦 quote]原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:37 發表 up
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:46 發表 昨天睇7號, 今天佢兩仔爺睇籃球. 買野食...ok 我應該可以 5:30pm 得閒.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 11:49 發表 唔知send message比love叫佢幫我買袋得唔得呢?!?!?!
原文章由 ktmami 於 08-2-13 15:41 發表 ,你 boss 對你真系好, 我e+睇緊投名狀。
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:27 發表 OK. fun, yanma : 你二個今晚free嗎 ? 不如同come一齊來我屋企hotpot, 大家又傾計. 我俾咗利是一封. 唔記得由佢啦.
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:56 發表 我帶埋女去,預我7:30左右, 我要回家睇睇小辛辛
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 16:00 發表 yan, 咁我今晚俾你 (利是) 咪得囉. 你食完 hot pot 回家後幫得轉交俾亞嬋.:
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:55 發表 come, 乜你之前唔係決定買咩? 我就叫左 love 幫我買一個紫色 lv wallet
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:55 發表 物你返工睇以睇碟咩 ??