關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
321#
發表於 08-1-16 16:54 |只看該作者
我may be fri night 焗旦糕 and 我sat 會去yau tong, 有冇人有興趣試我gei 手勢呀
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
322#
發表於 08-1-16 16:56 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 16:54 發表
我may be fri night 焗旦糕 and 我sat 會去yau tong, 有冇人有興趣試我gei 手勢呀

我囉!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
323#
發表於 08-1-16 16:58 |只看該作者
oh, 妳地冇試台.
下次我都提下學校唔好o甘搞啦. 小朋友太累, 表演都唔精彩啦.

係了, 個d沐浴液妳係咪唔得行拎俾我呀? 如果請妳用埋好唔好 ? 我唔想壓過年啦...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
324#
發表於 08-1-16 17:00 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 16:58 發表
oh, 妳地冇試台.
下次我都提下學校唔好o甘搞啦. 小朋友太累, 表演都唔精彩啦.

係了, 個d沐浴液妳係咪唔得行拎俾我呀? 如果請妳用埋好唔好 ? 我唔想壓過年啦... ...

我隨時都可以攞比你, 怕你要等我放工咋! 一陣我去APM, 不如取埋比你好嗎?????

Rank: 5Rank: 5


2967
325#
發表於 08-1-16 17:00 |只看該作者
你SAT係咪屋企
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 16:56 發表

我囉!!!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
326#
發表於 08-1-16 17:01 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 17:00 發表
你SAT係咪屋企

5,6點後返家.:time: :time: :time:

Rank: 6Rank: 6


8953
327#
發表於 08-1-16 17:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:00 發表

我隨時都可以攞比你, 怕你要等我放工咋! 一陣我去APM, 不如取埋比你好嗎?????

今日唔等得. 女唔舒服, 放工我就即返家, 仲要溫書呢.
下星期回來再約吧.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
328#
發表於 08-1-16 17:03 |只看該作者
文文,

我下午冇出街, 臨出門接到老闆娘電話, 要幫佢做 d 野.
我 e+ 都未走得, 睇黎趕唔切, 改約明天啦:

Rank: 5Rank: 5


2967
329#
發表於 08-1-16 17:03 |只看該作者
我到時 你吖. 不過太耐冇整,唔好期望太高
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:01 發表

5,6點後返家.:time: :time: :time:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
330#
發表於 08-1-16 17:05 |只看該作者
我今晚都在 apm 約左朋友食飯 (呢...上次 bbq 撞倒果個移民朋友)
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:00 發表

我隨時都可以攞比你, 怕你要等我放工咋! 一陣我去APM, 不如取埋比你好嗎?????

Rank: 6Rank: 6


8953
331#
發表於 08-1-16 17:05 |只看該作者

上次我同女整曲奇, 焗完變左脆餅.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
332#
發表於 08-1-16 17:07 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 17:02 發表

今日唔等得. 女唔舒服, 放工我就即返家, 仲要溫書呢.
下星期回來再約吧.

OK, 再約. 咁你下星期五來食日本野嗎???
你亞女仲未好返晒???:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
333#
發表於 08-1-16 17:09 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 17:03 發表
我到時 你吖. 不過太耐冇整,唔好期望太高

多謝你先, 果日我返藍田湊女+返學校買書, 或者去HOGANMA HOME參觀再返TKO, 同女溫書.:D

Rank: 5Rank: 5


2967
334#
發表於 08-1-16 17:10 |只看該作者
我都試過幾次, but唔成功.

試過整bread, 搓粉搓到手軟
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 17:05 發表

上次我同女整曲奇, 焗完變左脆餅.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
335#
發表於 08-1-16 17:11 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-16 17:05 發表
我今晚都在 apm 約左朋友食飯 (呢...上次 bbq 撞倒果個移民朋友)

我上星期六買左SET護膚品, 一SET有七樣野, 上次唔齊貨只取左3樣, 今晚去攞埋其他果D.:loveliness: :loveliness: :loveliness: 你去邊間食???

Rank: 5Rank: 5


2967
336#
發表於 08-1-16 17:11 |只看該作者
我tomorrow 洗定d tools 先
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
337#
發表於 08-1-16 17:12 |只看該作者
意粉屋.
我以為你又去出血添
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:11 發表

我上星期六買左SET護膚品, 一SET有七樣野, 上次唔齊貨只取左3樣, 今晚去攞埋其他果D.:loveliness: :loveliness: :loveliness: 你去邊間食???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
338#
發表於 08-1-16 17:13 |只看該作者
我都係咁諗
原文章由 funbabyhk 於 08-1-16 17:12 發表
意粉屋.
我以為你又去出血添

Rank: 5Rank: 5


2967
339#
發表於 08-1-16 17:14 |只看該作者
唔駛客氣, 難得你敢做white mouse
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:09 發表

多謝你先, 果日我返藍田湊女+返學校買書, 或者去HOGANMA HOME參觀再返TKO, 同女溫書.:D

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-16 17:17 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
340#
發表於 08-1-16 17:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:07 發表

OK, 再約. 咁你下星期五來食日本野嗎???
你亞女仲未好返晒???:(

下星期五應該來唔到啦. 返來要汁行李呀.  一返來就要返工....
夜晚唔可以出來啦.
阿女吃左兩日藥, 今日下午開始退燒. :-|
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖