關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
321#
發表於 08-1-10 10:19 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:09 發表
唔好期望咁, 我都係加得3.6%:tongue: :tongue:

我冇得加呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
322#
發表於 08-1-10 10:22 |只看該作者
咁即係要幾$
原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:17 發表

如過陳年靚陳皮都唔平架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
323#
發表於 08-1-10 10:23 |只看該作者
confirmed?? 你做邊行?
原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:19 發表

我冇得加呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
324#
發表於 08-1-10 10:26 |只看該作者
KY: 我同你一樣, 100%唔會加!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
325#
發表於 08-1-10 10:28 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:12 發表
做"女麻""女麻"唔好應該好高興既咩??有個內孫喎
點解佢會咁既??

jerry媽: 一樣米養百養人, 我個朋友的仔女, 佢99見過的次數一隻手數得晒! 仲係大家都住九龍區咋.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
326#
發表於 08-1-10 10:29 |只看該作者
雪文: 一陣courier會上你公司架啦, 我有野比返你

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
327#
發表於 08-1-10 10:30 |只看該作者
又唔好引文.

.

[ 本文章最後由 雪文 於 08-1-10 15:11 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
328#
發表於 08-1-10 10:30 |只看該作者
MORNING ALL


我又要做野啦 因為公司有一個人(老板的親人)放長假(無了期 ),咁我要做晒佢d野 岩岩接手幾日我要d時間去睇佢d野


尋晚睇新聞話美國應該好快又減息wor,今次勁啦好似話會減1.75 ~~~~正呀

雪雪,唔洗唔開心啦我早排都比我媽激c啦,不過好快又無野架啦   無計啦:tongue: :tongue:

尋晚問c6去唔去家長日見家長,我話如果你想了解多d個囡就應該要去一次,佢話應該無問題wor,心諗~~~算你啦

尋晚又去左小童群益會出面做功課啦不過做得好快約40分鐘左右,佢一唔做我就唔返屋企:tongue: :tongue: 直至做完晒先返~~~吹咩

Rank: 5Rank: 5


4210
329#
發表於 08-1-10 10:31 |只看該作者
咁奇怪, 99唔去見佢, 佢唔會去探下99?? 除非佢地有心病, 咁就唔同講法...

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:28 發表

jerry媽: 一樣米養百養人, 我個朋友的仔女, 佢99見過的次數一隻手數得晒! 仲係大家都住九龍區咋.

Rank: 8Rank: 8


17382
330#
發表於 08-1-10 10:32 |只看該作者
唔好提啦


原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:26 發表
KY: 我同你一樣, 100%唔會加!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6


8125
331#
發表於 08-1-10 10:32 |只看該作者


滾湯比產婦?? 滾湯好涼架... 唔好啦, 一陣阿新抱唔知點唸點呀..

要煲就一係燉雞湯, 或生班魚湯...唔煲的話就叫陪月做囉~  if 99 想表達心意, 又懶的話, 不如煲豬潤水好過啦~  豬潤+d瘦肉+d薑+d陳皮...滾滾佢 = 攪掂~

我99有滾過豬潤水比我飲, 但無滾過湯囉~  湯全部都係老火煲架..仲加薑 & 陳皮 tim ar..

Rank: 6Rank: 6


6601
332#
發表於 08-1-10 10:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:23 發表
confirmed?? 你做邊行?  

見倒面,話你聽!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
333#
發表於 08-1-10 10:34 |只看該作者
love: 你終於都頂唔住"唔理"女女啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
334#
發表於 08-1-10 10:35 |只看該作者
咁神秘  

原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:34 發表

見倒面,話你聽!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
335#
發表於 08-1-10 10:36 |只看該作者
雪文: 你爸媽+老爺奶奶~~我唔識講

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
336#
發表於 08-1-10 10:38 |只看該作者
咁佢都係滾豬潤+廋肉 +己子+姜, 不是炖同煲.  因慳煤氣.
而家係個陪月做啦, 唔使理仲好.

原文章由 多利是 於 08-1-10 10:32 發表


滾湯比產婦?? 滾湯好涼架... 唔好啦, 一陣阿新抱唔知點唸點呀..

要煲就一係燉雞湯, 或生班魚湯...唔煲的話就叫陪月做囉~  if 99 想表達心意, 又懶的話, 不如煲豬潤水好過啦~  豬潤 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
337#
發表於 08-1-10 10:39 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:31 發表
咁奇怪, 99唔去見佢, 佢唔會去探下99?? 除非佢地有心病, 咁就唔同講法...

有心病~~我估有呱, 佢奶奶有時間有$$同d朋友返大陸去旅行, 不過講到要探仔, 新抱同孫, 佢99講n咁多次話自己"唔舒服".

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-10 10:40 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
338#
發表於 08-1-10 10:40 |只看該作者
Love,好主意.  下次我都咁帶仔去個到做功課   等佢拖拖拖時間那.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:30 發表
MORNING ALL


我又要做野啦 因為公司有一個人(老板的親人)放長假(無了期 ),咁我要做晒佢d野 岩岩接手幾日我要d時間去睇佢d野


尋晚睇新聞話美國應該好快又減息wor,今次勁啦好似話 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
339#
發表於 08-1-10 10:40 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-10 10:32 發表


滾湯比產婦?? 滾湯好涼架... 唔好啦, 一陣阿新抱唔知點唸點呀..

要煲就一係燉雞湯, 或生班魚湯...唔煲的話就叫陪月做囉~  if 99 想表達心意, 又懶的話, 不如煲豬潤水好過啦~  豬潤 ...

多多:

我個時咪日日滾大芥菜or西洋菜湯囉!所以我呢7年,都年年入廠,多得佢囉!
(唔好引文,我會del)

Rank: 8Rank: 8


17382
340#
發表於 08-1-10 10:41 |只看該作者
no,我都係照舊無教佢做的,只係佢有字唔識寫先可以問我ja,我一樣無理佢我自己坐係度ja,我係想焗佢自己做囉係條街度佢無得玩野又無得發x四:tongue: :tongue: :tongue:如果返到屋企先做佢會攪呢攪路又心散咁囉  


原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:34 發表
love: 你終於都頂唔住"唔理"女女啦!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖