註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:09 發表 唔好期望咁, 我都係加得3.6%:tongue: :tongue:
返回頂部
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:17 發表 如過陳年靚陳皮都唔平架!
原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:19 發表 我冇得加呀!
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:12 發表 做"女麻""女麻"唔好應該好高興既咩??有個內孫喎 點解佢會咁既??
伯爵府
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:28 發表 jerry媽: 一樣米養百養人, 我個朋友的仔女, 佢99見過的次數一隻手數得晒! 仲係大家都住九龍區咋.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:26 發表 KY: 我同你一樣, 100%唔會加!:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 10:23 發表 confirmed?? 你做邊行?
原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:34 發表 見倒面,話你聽!
原文章由 多利是 於 08-1-10 10:32 發表 雪 滾湯比產婦?? 滾湯好涼架... 唔好啦, 一陣阿新抱唔知點唸點呀.. 要煲就一係燉雞湯, 或生班魚湯...唔煲的話就叫陪月做囉~ if 99 想表達心意, 又懶的話, 不如煲豬潤水好過啦~ 豬潤 ...
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 10:31 發表 咁奇怪, 99唔去見佢, 佢唔會去探下99?? 除非佢地有心病, 咁就唔同講法...
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:30 發表 MORNING ALL 我又要做野啦 因為公司有一個人(老板的親人)放長假(無了期 ),咁我要做晒佢d野 岩岩接手幾日我要d時間去睇佢d野 尋晚睇新聞話美國應該好快又減息wor,今次勁啦好似話 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 10:34 發表 love: 你終於都頂唔住"唔理"女女啦!!!