關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
321#
發表於 07-12-21 12:09 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 12:04 發表

因為著得舒服,同埋衿倒隻豬腿,咪買多條囉!(不過我上次買平D,$1xx)ops:" />

2隻唔同款是吧?!?!?!
八掛問下: 點解你唔買長d果條嘅????

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-21 12:12 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3104
322#
發表於 07-12-21 12:09 |只看該作者
雪雪:

CALL ME PLEASE !

Rank: 6Rank: 6


8125
323#
發表於 07-12-21 12:11 |只看該作者


咁我囡好長情, 唸舊....真煩

原文章由 雪文 於 07-12-21 12:09 PM 發表
多, 我姑奶個仔, 17 yrs 啦, 仲有你女個個問題.
我仔曾有呢個問題, 但有咗新歡佢就好快忘記咗.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
324#
發表於 07-12-21 12:11 |只看該作者
Funfun : 請代我係MSN話俾Yanma听

我電話叉電, 打唔到俾佢.
同埋明天我約咗個女人早上交收, 可能我返工蛇出去.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
325#
發表於 07-12-21 12:11 |只看該作者
我屋企有隻狗公仔都有名, 叫你亞狗   係亞仔改gei
原文章由 多利是 於 07-12-21 12:04 發表
有個問題, 我都唔知點處理, 我囡有隻毛巾公bear bear熊公仔, 攬左好多年, 仲幫佢改埋名叫gi gi, 大大話話無7年都6年架啦, 晚晚攬住來訓, 又梅又爛, 己經補完又補…叫極佢throw都唔肯throw, 講下都唔得架, 一講話thro ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
326#
發表於 07-12-21 12:11 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 12:09 發表
我仔曾有呢個問題, 但有咗新歡佢就好快忘記咗.  

同我女一樣, 貪新忘舊!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
327#
發表於 07-12-21 12:13 |只看該作者
小朋友gei嘢用開有感情, 好難要佢throw ga, 好似我對寶貝條瞓覺毛巾, 由佢1 yr old 開始到e+, 都係又梅又爛, 又甩線,都唔俾throw, 試過去99度瞓, 唔記得拎, 打電話俾我, 係咁喊, 要我即刻攞俾佢, 我緊say no la, 99話lor lor lun 咗好耐先肯瞓. 我都由得佢地lu.
may be 你同佢講, 驚bear bear dirty, 用透明plastic bag pack 起佢lor.
原文章由 多利是 於 07-12-21 12:04 發表
有個問題, 我都唔知點處理, 我囡有隻毛巾公bear bear熊公仔, 攬左好多年, 仲幫佢改埋名叫gi gi, 大大話話無7年都6年架啦, 晚晚攬住來訓, 又梅又爛, 己經補完又補…叫極佢throw都唔肯throw, 講下都唔得架, 一講話thro ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
328#
發表於 07-12-21 12:15 |只看該作者
很多小朋友有呢個習慣,有的一定要蓋個件被仔,有的就仲意摸隔離人的手呀,耳仔呀,之類的野,呢的可能係缺乏安全感掛


原文章由 多利是 於 07-12-21 12:04 發表
有個問題, 我都唔知點處理, 我囡有隻毛巾公bear bear熊公仔, 攬左好多年, 仲幫佢改埋名叫gi gi, 大大話話無7年都6年架啦, 晚晚攬住來訓, 又梅又爛, 己經補完又補…叫極佢throw都唔肯throw, 講下都唔得架, 一講話thro ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
329#
發表於 07-12-21 12:16 |只看該作者
KY, cy, 多
我已 send e-mail

*** 佢地原來有朱古力訂購.
原文章由 KY2004 於 07-12-21 12:06 發表

fun fun:

睇睇PM。唔該!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
330#
發表於 07-12-21 12:16 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 12:13 發表
小朋友gei嘢用開有感情, 好難要佢throw ga, 好似我對寶貝條瞓覺毛巾, 由佢1 yr old 開始到e+, 都係又梅又爛, 又甩線,都唔俾throw, 試過去99度瞓, 唔記得拎, 打電話俾我, 係咁喊, 要我即刻攞俾佢, 我緊say no la, 99 ...

我女 都有2條專用毛巾, 一條係藍田, 一條係屋企.

Rank: 6Rank: 6


6601
331#
發表於 07-12-21 12:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 12:09 發表

2隻唔同款是吧?!?!?!
八掛問下: 點解你唔買長d果條嘅????

當長褲著,唔駛改嘛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
332#
發表於 07-12-21 12:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 12:11 發表
同埋明天我約咗個女人早上交收, 可能我返工蛇出去.

雪文: 你明又要返工嗎????

Rank: 5Rank: 5


2967
333#
發表於 07-12-21 12:18 |只看該作者
睇緊, thanks.
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 12:16 發表
KY, cy, 多
我已 send e-mail

*** 佢地原來有朱古力訂購.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
334#
發表於 07-12-21 12:18 |只看該作者
yanma 話你可以用公司電話打俾佢呀
原文章由 雪文 於 07-12-21 12:11 發表
Funfun : 請代我係MSN話俾Yanma听

我電話叉電, 打唔到俾佢.
同埋明天我約咗個女人早上交收, 可能我返工蛇出去.

Rank: 5Rank: 5


2967
335#
發表於 07-12-21 12:19 |只看該作者
其實我都有, but 冇我都瞓度gei.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 12:16 發表

我女 都有2條專用毛巾, 一條係藍田, 一條係屋企.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
336#
發表於 07-12-21 12:20 |只看該作者
甘醒呀,知我問呢件事,我都約左明天,不過下午,你拎不拎到多2包呀,IF得.我就打比他,叫他交比你,你幫我PAY ,我放工同你拎
得不得呀 ?


原文章由 雪文 於 07-12-21 12:11 發表
Funfun : 請代我係MSN話俾Yanma听

我電話叉電, 打唔到俾佢.
同埋明天我約咗個女人早上交收, 可能我返工蛇出去.

Rank: 5Rank: 5


2967
337#
發表於 07-12-21 12:20 |只看該作者
佢話問咗聽日冇得收早 = 要返工
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 12:18 發表

雪文: 你明又要返工嗎????
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
338#
發表於 07-12-21 12:20 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 12:17 發表

當長褲著,唔駛改嘛

我要改短, 一日有得拎, 不過我家姐今日先有空幫我去取.
或者明天開齋, 睇下隻腳仲痛唔痛先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
339#
發表於 07-12-21 12:20 |只看該作者
我無佢NO. , 存係手機到

原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 12:18 發表
yanma 話你可以用公司電話打俾佢呀

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
340#
發表於 07-12-21 12:21 |只看該作者
豆腐朱古力 - $63/盒/12件
豆腐甘脆朱古力 - $39/盒/10件 --- lee 個我想試:D
神戶芝士強糕 - $49/盒/6件
北海道牛乳批 - $49/盒/10件

(全部日本進口)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖