註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 12:35 發表 都唔洗買最新款呀,上一季果D款都OK呀 我E+用緊幾季前既款TIM啦 OUT到唔OUT架啦
返回頂部
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:19 發表 出年妳地公司準備加幾多人工呢 ? 妳地心目中又可以加幾多呢 ? 問下大家意見做個準備先. 今年我公司只有3% 出年都唔方多.
伯爵府
原文章由 KY2004 於 07-12-14 12:41 發表 嘩!真係貴喎,我諗唔7都要6字頭啦!你地真rich喇·
原文章由 KY2004 於 07-12-14 12:42 發表 係囉!講吓呢D咪冇咁勞氣呢!
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 12:45 發表 係呀,今朝發洩完就無野架啦
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:20 發表 阿囡細細就管錢啦...
原文章由 KY2004 於 07-12-14 12:46 發表 大家繼續努力啦!
原文章由 funbabyhk 於 07-12-14 11:54 發表 我同仔講過, 要到 3年級先會有零用錢俾佢返學用. 佢間唔中同我講: 快 d 3 年級就好喇 但前日學校派一份通告話, 下學期要求每一位學生都要申請個人 octopus (有資料及相片) 用來點名+交雜費 wor. 阿 ...
原文章由 KY2004 於 07-12-14 12:48 發表 我走喇!
QUOTE: 原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:08 發表 我想問下, 妳地學校係咪全部普通話拚音都教晒, 現在要逐個字拼出來 ? come, 豬媽咪, 雪, fun, 小二的答下我la...
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 11:41 發表 點解成日都執屋的 ??? 聽妳講左好多次了喎............
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 13:34 發表 ky同hoganma今日又放下午, 我下午都唔知幾點先可以上黎!:tongue: ky: 個guxxi我唔like, 都係舊款好d喎!!!!:cry:
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 01:50 PM 發表 太多嘢, 執極都執唔完
原文章由 多利是 於 07-12-14 13:56 發表 cy 你間屋好大架?? 成日都聽你講執屋既 唔好玩執屋啦..玩執人麻..
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 13:56 發表 有得+都執到,我試過有一年+得$100.
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 13:59 發表 就係唔大, 但就鬼c咁多嘢. 我禽晚同c6暗示咗la, 佢都冇反應, 頂:tongue: