註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 12:58 硐表 我會選擇恨恨地走因為我做得出 啞忍佢,佢只會越來越過份:cry:
返回頂部
原文章由 irenec11 於 07-10-29 13:30 硐表 供樓d$係佢出but屋企gei開支就係我出lor,層樓依舊無我名
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 14:24 硐表 官塘都好多呢d野架,呃人架
別墅
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 14:39 硐表 agreed 我都會走
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 14:41 硐表 而家最重要係留番多d $傍身, 有咩事都無咁傍惶
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 14:44 硐表 我以前成日都遇到呢d人gar la, 又話我高又話我腳長, 拍牛仔褲廣告好岩wor, 都chi chi 地
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 14:53 硐表 係架!!!! :-| :-| :-| :-| :-| :-| 今日全公司都係度, 真係想c!!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 irenec11 於 07-10-29 14:56 硐表 我個度都有好多人係度,話知佢check我電腦,唔理la:-x
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 15:07 硐表 你有所不知啦, 我老細超八架, 成日想知道你地d人係度做咩!
伯爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-29 14:51 硐表 我只有個軀體留係到,係因為怕對寶貝冇地方住,但係我個心已經走咗. 有朝一日,我遇到對我真心gei男人而走,佢都冇權話我 (純粹發吓夢,亂up)
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:18 硐表 尋晚10點已上床訓覺, 尋晚醒在4次, 而家仍然好眼訓
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 15:20 硐表 你下午唔係早走嗎 我今日都好眼訓呀,7點起身落街買早餐比亞囡食
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:25 硐表 我仔今朝問我如果佢攞100分, 我獎咩比佢, 我話你有100分咩都得la, 我又話有90分以上就比佢去同表哥雙打psp, 佢問如果數學90分以上呢, 我話都比, 總之中英數常有90分以上, 每科獎1次, 即4科都有, 就獎4次, 佢開心都不 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 15:27 硐表 可能hogan仔今晚就攞個100分返黎比你睇!
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:28 硐表 今日測中文, 真係無咩可能有100分, 有80分以上都好好la
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:26 硐表 我唔係早走ar, 我話老闆出去開會, 即係我放假, free ma 聽日都free ar, 我老闆聽日放假