關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
321#
發表於 07-10-29 14:39 |只看該作者
agreed 我都會走
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 12:58 硐表
我會選擇恨恨地走因為我做得出
啞忍佢,佢只會越來越過份:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
322#
發表於 07-10-29 14:41 |只看該作者
唔可以講stupid or not, 又無諗過佢會咁gar ma

而家最重要係留番多d $傍身, 有咩事都無咁傍惶
原文章由 irenec11 於 07-10-29 13:30 硐表
供樓d$係佢出but屋企gei開支就係我出lor,層樓依舊無我名

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
323#
發表於 07-10-29 14:44 |只看該作者
我以前成日都遇到呢d人gar la, 又話我高又話我腳長, 拍牛仔褲廣告好岩wor, 都chi chi 地
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 14:24 硐表
官塘都好多呢d野架,呃人架

Rank: 4


679
324#
發表於 07-10-29 14:51 |只看該作者
我只有個軀體留係到,係因為怕對寶貝冇地方住,但係我個心已經走咗.
有朝一日,我遇到對我真心gei男人而走,佢都冇權話我 (純粹發吓夢,亂up)
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 14:39 硐表
agreed 我都會走

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
325#
發表於 07-10-29 14:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 14:41 硐表
而家最重要係留番多d $傍身, 有咩事都無咁傍惶

係架!!!! :-| :-| :-| :-| :-| :-|

今日全公司都係度, 真係想c!!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 4


679
326#
發表於 07-10-29 14:54 |只看該作者
係呀,d 人都chi chi 地,我自己知自己muk身形la,叫我做model
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 14:44 硐表
我以前成日都遇到呢d人gar la, 又話我高又話我腳長, 拍牛仔褲廣告好岩wor, 都chi chi 地

Rank: 4


679
327#
發表於 07-10-29 14:56 |只看該作者
我個度都有好多人係度,話知佢check我電腦,唔理la:-x
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 14:53 硐表

係架!!!! :-| :-| :-| :-| :-| :-|

今日全公司都係度, 真係想c!!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
328#
發表於 07-10-29 15:07 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-29 14:56 硐表
我個度都有好多人係度,話知佢check我電腦,唔理la:-x

你有所不知啦, 我老細超八架, 成日想知道你地d人係度做咩!

Rank: 4


679
329#
發表於 07-10-29 15:13 |只看該作者
大多數gei老細都係咁.我個g.m就好d,總之做得掂d job,唔好咩wor就唔理我ga la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 15:07 硐表

你有所不知啦, 我老細超八架, 成日想知道你地d人係度做咩!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
330#
發表於 07-10-29 15:18 |只看該作者
尋晚10點已上床訓覺, 尋晚醒在4次, 而家仍然好眼訓

Rank: 8Rank: 8


17382
331#
發表於 07-10-29 15:19 |只看該作者
唉,女人都係獨立d好:cry: :cry: :cry:


原文章由 irenec11 於 07-10-29 14:51 硐表
我只有個軀體留係到,係因為怕對寶貝冇地方住,但係我個心已經走咗.
有朝一日,我遇到對我真心gei男人而走,佢都冇權話我 (純粹發吓夢,亂up)

Rank: 8Rank: 8


17382
332#
發表於 07-10-29 15:20 |只看該作者
你下午唔係早走嗎 我今日都好眼訓呀,7點起身落街買早餐比亞囡食

原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:18 硐表
尋晚10點已上床訓覺, 尋晚醒在4次, 而家仍然好眼訓

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
333#
發表於 07-10-29 15:24 |只看該作者
Love

今日測中文我都無咩期望la, 只要唔好太差就算la

我問左學校對面間補習社, 逢星期六專補中文, 1.5hrs, $320/month, 我諗緊補唔補

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
334#
發表於 07-10-29 15:25 |只看該作者
我仔今朝問我如果佢攞100分, 我獎咩比佢, 我話你有100分咩都得la, 我又話有90分以上就比佢去同表哥雙打psp, 佢問如果數學90分以上呢, 我話都比, 總之中英數常有90分以上, 每科獎1次, 即4科都有, 就獎4次, 佢開心都不得了ar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
335#
發表於 07-10-29 15:26 |只看該作者
我唔係早走ar, 我話老闆出去開會, 即係我放假, free ma

聽日都free ar, 我老闆聽日放假
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 15:20 硐表
你下午唔係早走嗎 我今日都好眼訓呀,7點起身落街買早餐比亞囡食

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
336#
發表於 07-10-29 15:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:25 硐表
我仔今朝問我如果佢攞100分, 我獎咩比佢, 我話你有100分咩都得la, 我又話有90分以上就比佢去同表哥雙打psp, 佢問如果數學90分以上呢, 我話都比, 總之中英數常有90分以上, 每科獎1次, 即4科都有, 就獎4次, 佢開心都不 ...

可能hogan仔今晚就攞個100分返黎比你睇!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
337#
發表於 07-10-29 15:28 |只看該作者
今日測中文, 真係無咩可能有100分, 有80分以上都好好la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 15:27 硐表

可能hogan仔今晚就攞個100分返黎比你睇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
338#
發表於 07-10-29 15:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:28 硐表
今日測中文, 真係無咩可能有100分, 有80分以上都好好la

我估你地學校出的題目真係太深啦!

我女今日都默英文, 星期三默中文(又係拚音), 我真係想c!!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
339#
發表於 07-10-29 15:34 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 15:20 硐表
你下午唔係早走嗎 我今日都好眼訓呀,7點起身落街買早餐比亞囡食


我都係好 , 好想訓, 咁晚睇tv 成1點先上床, 今朝比仔仔morning call (瀨尿.......) 真係慘 望下個鐘, 先5點半喳, 一輪之後.......再訓過..... 訓過龍.........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
340#
發表於 07-10-29 15:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 15:26 硐表
我唔係早走ar, 我話老闆出去開會, 即係我放假, free ma

聽日都free ar, 我老闆聽日放假

你而家個位, 有無人見倒你上網架???

我老細一行(c)出黎, 就見倒我個mon架啦!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖