註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 12:29 硐表 JERRY媽: 你地打好大的嗎?????????????????????
返回頂部
別墅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 11:53 硐表 你係邊度做呀? 我無諗過做架!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 12:01 硐表 有無人知NDS 張1G 卡而家幾$張呀?
原文章由 hoganmama 於 07-10-15 13:06 硐表 不過我未得閑買禮物, 日日放工都要即返屋企, 真係無時間, 睇下幾時補番先la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 12:07 硐表 咪又係坐船,搭車,食+訓囉 你覺得好玩嗎 次次上去都係咁架JA
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 13:17 硐表 10番打出$512, 自摸$256果隻...
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 13:25 硐表 真係辛苦你啦 !!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 13:21 硐表 星期六我去左家長會之後留下電話,係我去珠海途中班主任打比我,我就同班主任講我係有去家長會的因為有事所以早走左 咁我就問班主任有無d咩野特別事情因為之後見班主任果part我不在場 佢話其實都無咩特別既 ...
原文章由 irenec11 於 07-10-15 13:27 硐表 個班主任都幾細心wor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 11:51 硐表 2個細路有乜野問題呀? 我份報紙無寫呀?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 13:26 硐表 無計啦,比佢自己上我一定唔肯嗎
子爵府
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 13:31 硐表 據聞係智障問題(知情人仕報料), 詳情就唔係好清楚, 但又好奇怪, 我啱先睇報紙又話佢地學習成績中中, 咁點會有智障問題ar ??????? ,
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 13:34 硐表 一於做跟得夫人, 好都係咁gar...... 個時我tou 住個仔時又係跟佢四圍去, 去得多, 佢辛苦時我又辛苦, 就少左出去應酬啦... 咁你女女有冇去ar ??
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-15 13:37 硐表 張書桌已經比老師倒轉左放
原文章由 katiekma 於 07-10-15 14:00 硐表 JERRY MA, 我以前都打咁大, 但打完成晚都訓吾着, 因個腦用得太多, 亞女出世後無再打咁大。打麻雀都小左好多, 過時過節打下咁。我而家隻手好痕 COME COME, 其實無乜野講, 不過我寫得好慢 。你 ...