關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
301#
發表於 06-12-10 20:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

佢由細到大都like紅色.佢當然like公仔書包啦!!不過,無同佢去睇公仔書包,佢又唔係好care喎!!!
00adafan 寫道:
好少男仔喜歡紅色書包及不喜歡卡通圖案的書包!


434
302#
發表於 06-12-11 11:40 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


724
303#
發表於 06-12-11 14:19 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

可能啦!不過一買玩具就唔係喇!始終係小朋友嘛!!!   
00adafan 寫道:
可能佢對物質的要求不大!
有d小朋友會這樣。

Rank: 4


724
304#
發表於 06-12-11 16:54 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

點呀?你兩母子無事嘛?亞仔好番未呀?擔心死我喇!好耐無見你仔,佢好耐無返學喇!你又好耐無上黎!

小心身體呀!仲有呀,你係大肚婆呀!唔好咁粗勞呀!!休息多d呀!! :-|  :-|  

Rank: 5Rank: 5


1998
305#
發表於 06-12-11 23:09 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
你有心呀, 個仔足足一個星期啦, 依家好好多, 已經謝晒啦d豆豆, 係仲有d架, 呢個星期好忙呀, 因為今日開始放產假啦, 所以之前要係公司交代清楚d手尾, 因為我做果行, 依家係high season.  
仲有個仔又有事, 初初見佢有事, 成個人謝晒, 又唔出聲, 又好累, 我返到屋企, 佢即刻哭啦, 又話無得上體育堂, 又話好恨, 又發燒, 真係好驚.  我老公成晚睇住佢, 又同佢掃背, 又同膚毛巾. 總之就......., 不過之後同佢睇左醫生, 阿媽又接左佢去佢度住, 甘先之有得抖下, 不過都好擔心, 而且阿媽佢地都年紀大, 都好辛苦.
仲有就係四維去搵工人啦, 見過好多個, 又約左試工, 有d又no show.  我依家係唔理好唔好, 總之佢黎做就ok, 都無人, 所以你話我幾慘.
你真係好有心, 多謝你呀, 如果下星期有時間, 相約飲茶呀.
如果個仔返學, 我今個星期會送飯, 希望見到你呀.
k_wong7

Rank: 4


724
306#
發表於 06-12-12 10:37 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

好呀,到時你call我!check pm

無法之下,你都要用住先架喇!可能就係咁,嗰個very good呢!

咁你夜晚好好relax吓,雖然擔心個仔,不過都要休息多d,唔係bb出埋世,你仲busy呀!

咁後日,你仔唔比賽啦?!
叫佢唔好"r"d豆豆呀,唔係好番就唔smart喇!   
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1998
307#
發表於 06-12-12 17:12 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
依家唯有見步行步啦, 今日又要去學校接番個仔啦, check pm.

仲有個肚今日去墜, 好辛苦, 唔知係米就生呢, 行都行唔到, 之前陀阿仔都唔係甘. 明天我去檢查, 要問一問個姑娘先.

k_wong7

Rank: 4


724
308#
發表於 06-12-12 19:06 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

差唔多生係咁呀!我生細佬都係咁架!!

今日,睇e生,有d唔happy呀!check pm:cry:  :cry:

咁到時希望1點,更亭見到你啦!!  

Rank: 5Rank: 5


1998
309#
發表於 06-12-12 21:56 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我唸都係差唔多, 不過今次比之前辛苦好多, 希望寶寶出黎之後會好d.

另外, 有事慢慢調理就無野, 唔好甘擔心, 唔好甘辛苦呀, 多d休息.

我老公今日同ms. cheong講我地自己去, 去到會場等.  所以, 我地去到會場先見啦.

check pm

k_wong7

Rank: 4


724
310#
發表於 06-12-12 22:39 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

有無好想快d生呀?!我之前生細佬,又熱又辛苦,成日都想快d生,但只比預產期早咗3日!
會自然分娩嗎?
我2個都係自然分娩的,不過好辛苦,諗起一個一路痛一路嘔一路喊,一個一路喊一路痛一路比姑娘鬧,話好彩我老公見唔度我個樣,如果唔係嚇死佢喎!! :

到時會場見喇!不過,中文location係咩呀?我怕自己唔識去呀!   
check pm
k_wong7 寫道:
mic823,
我唸都係差唔多, 不過今次比之前辛苦好多, 希望寶寶出黎之後會好d.

另外, 有事慢慢調理就無野, 唔好甘擔心, 唔好甘辛苦呀, 多d休息.

我老公今日同ms. cheong講我地自己去, 去到會場等.  所以, 我地去到會場先見啦.

check pm

k_wong7


434
311#
發表於 06-12-13 14:03 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


724
312#
發表於 06-12-13 14:44 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

不過,我又真係好似過份咗的!!D嘢差不多比我踢晒落地呀!  
但係,真係好Q痛呀!  :cry:  :cry:

Rank: 5Rank: 5


1998
313#
發表於 06-12-13 15:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
中文地址, 等我問下我老公先, 今晚再話你知.

另外, 我都有d驚, 因為我都好驚痛, 因為真係唔係講笑, 不過你真係好勁, 踢晒d野落地, 不過我個人覺得, d產科姑娘, 其實愛心同耐心都係......, 可能佢地見慣, 不過真係好痛.  係呢, 你之前係邊間醫院生, 我今次都係qe. 我上次阿仔遲左3日, 今次都係想佢on time. 唔好太早, 唔好太遲, 不過今日去檢查, 個醫生話可能會早.

k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
314#
發表於 06-12-13 15:54 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,

check pm

k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
315#
發表於 06-12-13 23:41 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
灣仔港灣道4號 (ymca)
k_wong7

Rank: 4


724
316#
發表於 06-12-14 10:13 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

see you this afternoon !!!

大仔喺 Tuen Mun
細仔喺 瑪嘉烈

Rank: 5Rank: 5


1998
317#
發表於 06-12-15 22:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日阿仔都係無返學, 醫生都話費事佢又比人叫佢返屋企, 醫生話星期一先返啦, 而且寫左証明比我地, 我唸阿書記姐姐應該唔會讀過醫, 唔會質疑我個家庭醫生啦...希望可以順利返學啦, 唔係我驚阿仔追唔返, 下個月仲要考試.
另外, ms. cheong派返張成績比你地未呀 ?  我阿媽話如果可以, 叫我送住飯比個仔, 如果係, 到時約埋你呀 !
k_wong7

Rank: 4


724
318#
發表於 06-12-16 13:09 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

哈哈哈!我諗就唔會喇!如果唔係,可必喺度做.........
e生都講得啱,如果唔係辛苦的都係自己!!
想返學仲辛苦過想sick leave呀!真係唔明呀!  

派返喇!佢話遲d會有張證書比返佢地!
好呀!不過我大約10:45出門口,因為我會幫幼稚園放學做義工.
k_wong7 寫道:
mic823,
今日阿仔都係無返學, 醫生都話費事佢又比人叫佢返屋企, 醫生話星期一先返啦, 而且寫左証明比我地, 我唸阿書記姐姐應該唔會讀過醫, 唔會質疑我個家庭醫生啦...希望可以順利返學啦, 唔係我驚阿仔追唔返, 下個月仲要考試.
另外, ms. cheong派返張成績比你地未呀 ?  我阿媽話如果可以, 叫我送住飯比個仔, 如果係, 到時約埋你呀 !
k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
319#
發表於 06-12-17 20:08 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
c羅, 今日無啦啦發燒呀, 都唔知做咩, 唔知係米生得呢, 好鬼驚呀
k_wong7

Rank: 4


724
320#
發表於 06-12-17 22:10 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

唔好咁驚先,係咪感冒呀!!有無睇e生呀?!
k_wong7 寫道:
mic823,
c羅, 今日無啦啦發燒呀, 都唔知做咩, 唔知係米生得呢, 好鬼驚呀
k_wong7
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖