關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
301#
發表於 06-10-3 13:54 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

係新嗰間大天~

Kittymummy 寫道:
吾係掛?請告知邊間?

Rank: 5Rank: 5


3218
302#
發表於 06-10-3 14:37 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我嗰kitty有時都未做完功課.鬧佢,佢沒有發脾氣, 但佢哭.
我嗰心軟晒! 佢受軟唔受硬. 吹賬 ! 10/31測驗, 我好怕.因為佢唔識理解題目. 我預計佢考30名左右.....

Rank: 4


506
303#
發表於 06-10-3 23:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymimmy:
我個女同妳嗰個一樣,佢都有發脾氣(都攪得佢掂),但佢基本上每日做功課都喊(冇晒佢乎)。我諗第一次test唔駛驚,老師應該會讀題目嘅!放心!


[quote]
Kittymummy 寫道:
我嗰kitty有時都未做完功課.鬧佢,佢沒有發脾氣, 但佢哭.
我嗰心軟晒! 佢受軟唔受硬. 吹賬 ! 10/31測驗, 我好怕.因為佢唔識理解題目. 我預計佢考30名左右.....

Rank: 5Rank: 5


3218
304#
發表於 06-10-4 09:09 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我今天好angry. 我個女冇同我講,話帶story book同葉片!

Rank: 5Rank: 5


1178
305#
發表於 06-10-4 11:03 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

last week 派咗通知 every wed 要帶中/英圖書。
但我都唔知要帶葉片! (要來做咩? )
尋日亞仔9:00pm就sleep,我check到佢writing 寫少咗字,今早起身做番!  

Rank: 5Rank: 5


1178
306#
發表於 06-10-4 11:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,
收到報告,唔該晒!
其實我唔知係未你比亞仔,因為佢手冊 - 其他寫住 : 報告一份。

Rank: 5Rank: 5


1178
307#
發表於 06-10-4 11:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個仔做功課唔識又搵唔到我就會勁發脾氣~
佢D EQ在K1~K3都出名差,老師都話唔識教佢

我諗1st test,d 小朋友都係衰大意多。
test 之前一日要remind下佢地要注意d咩。
D字照抄都會寫錯晒!  

agneshwh 寫道:
Kittymimmy:
我個女同妳嗰個一樣,佢都有發脾氣(都攪得佢掂),但佢基本上每日做功課都喊(冇晒佢乎)。我諗第一次test唔駛驚,老師應該會讀題目嘅!放心!


[quote]
Kittymummy 寫道:
我嗰kitty有時都未做完功課.鬧佢,佢沒有發脾氣, 但佢哭.
我嗰心軟晒! 佢受軟唔受硬. 吹賬 ! 10/31測驗, 我好怕.因為佢唔識理解題目. 我預計佢考30名左右.....

Rank: 5Rank: 5


3218
308#
發表於 06-10-4 11:25 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kitty比左報告亞仔,學校之後再比!

Rank: 5Rank: 5


3218
309#
發表於 06-10-4 11:34 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

但我見到Thomas好happy. 佢帶左"十萬why ?".. 好happy同miss講... haha.

Rank: 5Rank: 5


1178
310#
發表於 06-10-4 12:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

但我得一份報告响手喎~
anyway, 我copy之後return 比你。
(因為好多字,要慢慢睇: )

Kittymummy 寫道:
kitty比左報告亞仔,學校之後再比!

Rank: 5Rank: 5


1178
311#
發表於 06-10-4 12:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Thomas自已一d都唔知要帶圖書,
係我自已放入佢書包,今早講比佢聽咋~!

Kittymummy 寫道:
但我見到Thomas好happy. 佢帶左"十萬why ?".. 好happy同miss講... haha.

Rank: 5Rank: 5


3218
312#
發表於 06-10-4 12:24 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

no need lah. tks.

Rank: 4


506
313#
發表於 06-10-4 19:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女一樣冇講話要帶樹葉,不過,今日返到屋企,見到佢有兩片樹葉。工人話一片係老師派嘅,另一片就放學在路邊執嘅!Alki 但同D樹葉扮靚,又貼貼紙,又''給'印!

[quote]
Kittymummy 寫道:
我今天好angry. 我個女冇同我講,話帶story book同葉片!

Rank: 4


506
314#
發表於 06-10-4 19:29 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs:
佢都有同我老公講。

Kittymummy 寫道:
但我見到Thomas好happy. 佢帶左"十萬why ?".. 好happy同miss講... haha.

Rank: 4


506
315#
發表於 06-10-4 22:33 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy, 2fungs:
我想問妳地小朋友放學有冇午睡?我個女就差不多日日瞓1.5 - 2 小時! 跟住就晚晚做功課做到 10 點。

Rank: 5Rank: 5


1178
316#
發表於 06-10-4 22:37 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

片葉子要用來按第9課內容在紙上作句子喎!
明天要帶回學校。

agneshwh 寫道:
我個女一樣冇講話要帶樹葉,不過,今日返到屋企,見到佢有兩片樹葉。工人話一片係老師派嘅,另一片就放學在路邊執嘅!Alki 但同D樹葉扮靚,又貼貼紙,又''給'印!

[quote]
Kittymummy 寫道:
我今天好angry. 我個女冇同我講,話帶story book同葉片!

Rank: 5Rank: 5


1178
317#
發表於 06-10-4 22:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

K.3 開始冇午睡。
放學後schedule :
3:30 到屋企
3:45 沖完涼
3:45 - 4:15 (看cartoon + eating)
4:15 - 5:15 做功課 (做唔晒冇得睇5:15套cartoon)
之後自由活動
有課外活動就冇得睇cartoon。
9:00 - 10:30 對功課+溫書 + eat fruit..

大致係咁,希望keep得到~


Rank: 4


506
318#
發表於 06-10-4 23:11 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs:
妳就好啦!個仔仲有咁多時間做其他嘢!我個女就每日只可以練琴,做功課,午睡同食飯就已經冇時間做其他嘢!有咩方法可以令佢做功課快D呢?

Rank: 5Rank: 5


1178
319#
發表於 06-10-4 23:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

日日要tel 佢 remind 佢夠鐘做d 咩~ 打少次電話就好懶散。尋日先昅到佢未完成功課就開了tv,於是罰佢冇冰皮食~
11月入院生仔嗰幾日都唔知點算~!

Alki 每日練琴有冇1 hr? 其實小朋友放學後真係好攰,好似我地放工咁!
但如果訓完午睡才做功課已天黑,驚佢習慣要我放工才陪佢做~ 所以想佢精神d 就叫佢一放學就沖個涼囉!

Rank: 5Rank: 5


3218
320#
發表於 06-10-4 23:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs & agnshwh,
我個女冇午睡,只係搭車返屋企時睡(around 7~8個字).
昨日上cambridge YLE (在校),差吾多5:00才放學,個樣好"謝",我好心痛.有D后晦,我吾應該放學比佢參加.
平日放學做工課約1小時,之后睇cartoon片, 食野.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖