關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 ...
樓主: jessieling
go

有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


216
301#
發表於 06-11-4 11:40 |只看該作者

Re: 決定選伍下

如果吾係會吾會默動物,因今次默係"小白兔".妳估會吾會?
    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
302#
發表於 06-11-4 11:42 |只看該作者

Re: 決定選伍下

如果係咁就係屋企叫佢試下默先!!

係呢, 家長日那天回條說有書展, 若果小朋友想去, 洗唔洗穿校服呢??? 另外旅行那天你會唔會自己都去呀?? 亞仔好想我去呀!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
303#
發表於 06-11-4 11:43 |只看該作者

Re: 決定選伍下

如果真係默動物就仲死, 仲多字唔識!!   

JAFFMA 寫道:
如果吾係會吾會默動物,因今次默係"小白兔".妳估會吾會?
    

Rank: 1


14
304#
發表於 06-11-4 12:07 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

我兒子是在柴天上午校讀p.1
他很快就適應喇....同埋每一次我問佢返小學開心嗎?問他十次,十次他都答好開心 :
功課不是太多....
最初我簡呢間school既時侯....都問左好多人,我完全係收唔到一d負面既消息...所以當初都好放心去報柴天
反面伍季明就好谷...成績....因為之前有個同學仔媽咪個大女都係果度讀....佢都覺好谷... :-|

Rank: 5Rank: 5


1948
305#
發表於 06-11-4 23:22 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享


Hi, 伍小家長,

想八卦一下, 學校是用那一本英文課本的呢? Thanks.
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
306#
發表於 06-11-6 08:42 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

jk67jk,

我地上午校係用 big book, 老師自編既教材同英文故事書, 以講故事為主, 下午班就好似係用 longman.

Rank: 5Rank: 5


1948
307#
發表於 06-11-6 10:00 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享


cc0524,

Thanks a lot!
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
308#
發表於 06-11-6 10:20 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

jk67jk,

唔洗客氣, 知道既當然會講, 大家互相交流麻!!  

Rank: 3Rank: 3


216
309#
發表於 06-11-7 10:51 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

妳星期五會吾會睇佢地上堂?不邊我諗都只會准參觀5-10分鍾.溫書溫成點?你同佢溫部首或動物呀?
  

Rank: 5Rank: 5


1354
310#
發表於 06-11-7 10:59 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

jaffma & cc0524

Both of your son also have open class on Fri, my daughter too.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
311#
發表於 06-11-7 11:08 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

我諗全部小一都係同一日, 我 9:30 睇常識科, 我想應該睇晒一堂卦!! 你地幾點睇咩科呀??

Rank: 3Rank: 3


216
312#
發表於 06-11-7 11:58 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

如果係睇返自己小朋友果班,會係英文科,其實我都好想知道佢地英文係點上堂,話晒同其他學校都吾同教法呀!

Rank: 5Rank: 5


1354
313#
發表於 06-11-7 12:03 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

cc0524 & Jaffma

I haven't checked the subject, will check tonight.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
314#
發表於 06-11-7 12:26 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

Jaffma,

咁就當然係睇自己個小朋友那班, 你就好啦, 有得睇英文科, 可以知道點樣大書教學!!

acandf,

當初簽那張回條就已經有晒時間同埋咩堂架啦!!

Rank: 3Rank: 3


216
315#
發表於 06-11-7 12:30 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

但係個班房咁細,點企咁多人呀!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
316#
發表於 06-11-7 12:43 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

所以咪要分批分時間羅!! 佢地有八堂, 可能分八批架 不過你真好彩可以睇主科, 我個仔那天有音樂科, 咁岩日日見到那個家長就係睇音樂科, 佢同我講好唔想呀, 好想睇主科呀!!

Rank: 3Rank: 3


216
317#
發表於 06-11-7 14:32 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

我都係9:30,我以為全部都係同一時間,如果咁樣果日咪好影響D小朋友上堂,全日都有人睇住佢地上堂.吾知點解到現在都未有"綱上數學"做,無理由會遲咁多架.     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
318#
發表於 06-11-7 15:11 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

我個仔以前間幼稚園每個學期都會有一日觀課日架, d 小朋友好開心, 而且亦都會好主動舉手答問題, (可能想比亞媽睇下佢地叻叻啦) 不過就唔知小學會點羅, 唔知會唔會嚴肅好多!!

咁奇怪??? 你地仲未有?? 不過你個仔那班有無教過 phonics 我知有 d 班在考完試之後就已派了書及曾經教過, 但我個仔就無, 都唔知點時間上會有咁大差異!

Rank: 3Rank: 3


216
319#
發表於 06-11-7 16:00 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

我都吾知呀!等我今晚問下我個仔先,不過亞仔果班其實D嘢好多時都遲過其他班.
  

Rank: 5Rank: 5


1354
320#
發表於 06-11-8 09:20 |只看該作者

Re: 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享

cc0524 & Jaffma

Good Morning
I checked it already, I am attend the lessons 3 and the subject is "English".

Hope to understanding more of the class how to learn the "big Story book" in English lesson.

  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖