- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!
cankan,
係呀, 係要大人陪架, 之前簡簡單單既呢, 就我陪, 而家開始越教越深呢, 就我佬陪, 因為我佬既音樂底子比我好, 佢一講就明, 但我就...嘿嘿...左耳入右耳出!
柏斯係無得試堂, 無得請假, 無得補堂架, 一畀就要畀晒上學期既費用, 如果無記錯, 係2880 (18堂), 下堂期都係呢個價錢&堂數! 所以淨係上晒上下學期, 已經係講緊五千幾蚊, 仲要買埋書&CD, 都差唔多六千蚊架! 好彩阿女都鍾意上既, 雖然上堂果陣好似遊緊魂咁, 但呢個係佢STYLE, 看似唔太專心, 但其實隻耳都聽左唔少的! 不過始終希望佢再大D可以專心D啦!
而家開始教五線譜, 佢唔專心, 我都唔知點幫佢呀!
完左呢個小小莫札特啟蒙班, 跟住再上就係親子班, 聽老師講, 親子班都係要一個家長陪上堂果喎! 咁你想幫KELLY報果個, 究竟係乜野班唻架? 係咪要四歲至可以上果D班唻架? 阿女而家上緊呢D, 兩歲半開始就上得架喇! |
|