關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]


3400
301#
發表於 06-9-29 22:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5065
302#
發表於 06-9-29 23:35 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lamlam2000baby :

平日都算多功課,週末仲多,再加上星期一是假期所以咪好多,好多功課囉    
今天派中默,發覺原來溫習時是詞語,默書時變了句子,啞女都攪得掂,忽然覺得啲小朋友好犀利!  
有中文默前科,唸起星期二英默就頭痛 :cry:   

mielmiel  

Rank: 3Rank: 3


244
303#
發表於 06-9-29 23:36 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catheen

芷漫是否做了中文評估.
我已收回了. 都幾深....   
(Michelle 有一Part 未能掌握.........)

本週工做十分十分多......仲想同佢溫下今個月教過D東西.
看來做好功課, 改正, 溫埋Eng. Dic. 已經要返學

  

Josephine
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 6Rank: 6


5065
304#
發表於 06-9-29 23:49 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

josephine1818:

十分同意你的講法,我囡囡最後一版只答了一題,其他空白

mielmiel

Rank: 6Rank: 6


5065
305#
發表於 06-9-29 23:52 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna,

你囡囡中文叫咩名?  她讀邊班呀?

mielmiel

Rank: 4


617
306#
發表於 06-9-30 08:04 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna, m

係呀, 前幾日已經釘在書的第一頁, 咁寫在手冊上有甚麼要做呢?

catleelee

Rank: 4


617
307#
發表於 06-9-30 08:10 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

咁你個女應該得到基本100分? 芷漫錯了"媽"字,佢將個女字部首橫劃長了出來, 及"像"字中間個日字連埋撇一齊寫, 所以錯了兩個字

c   

Rank: 6Rank: 6


5065
308#
發表於 06-9-30 08:12 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

照字面解可能係要"背詩"

m

Rank: 4


617
309#
發表於 06-9-30 08:15 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m, jo

我個女都有一個未能掌握在3., 我估佢哋可能唔夠時間做, 佢最後兩題都是無寫答案呀! 咁miel評估成績理想嗎?

Rank: 4


617
310#
發表於 06-9-30 08:17 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

妳又咁早起左身呀! 如果只是背都可以, 因為當歌仔唱囉

Rank: 2


59
311#
發表於 06-9-30 08:51 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

GiCa,
Our school is SFCS, St. Francis' Canossian School, 中文係嘉諾撒聖方濟各學校。在灣仔堅尼地道。有柴灣線校車、可向校車公司查詢25700549。

Rank: 6Rank: 6


5065
312#
發表於 06-9-30 08:59 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

杏研(1-4題)錯了一題,評估"部份掌握",(5-8題)又錯了一題,評估"部份掌握",(9-12題),評估"未能掌握"   :-|

Rank: 2


59
313#
發表於 06-9-30 09:02 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel,
我個女係簡泳欣, Kiki, 1D班。
希望可以share my past experience.  我有個大女响SFCS finished 小學啦,我自己都係舊生。


mielmiel 寫道:
Lucianna,

你囡囡中文叫咩名?  她讀邊班呀?

mielmiel

Rank: 4


617
314#
發表於 06-9-30 09:06 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

同我個女完全一樣, 咁中默呢? 我相信妳應該好滿意見

Rank: 6Rank: 6


5065
315#
發表於 06-9-30 09:11 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna ,

好犀利呀,三個都讀同一間學校
我囡囡叫鄭杏研都係ID,你咁有經驗以後多啲上嚟傾計  

Rank: 6Rank: 6


5065
316#
發表於 06-9-30 09:19 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

嘻! 啞女默書100分,佢以前响幼稚園都個個星期有默書,但範圍係咪就默咪,但今次要求懂得靈活運用,佢以前默書好粗心大意,所以今次默書前我同佢講如果有100分,就送一支鉛筆俾佢。

Rank: 4


617
317#
發表於 06-9-30 09:54 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

其實佢地就算識晒, 到默嗰日要視乎當日心情, 情緒, ......所以順其自然, 唔好迫得太繄呀!

Rank: 2


59
318#
發表於 06-9-30 11:36 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

6歲嘅人仔,要適應新環境、新老師、新同學,又要上5個钟頭堂,又要守咁多規矩,己經好叻啦。唔好俾太大壓力佢地,俾D時間佢地去適應啦。嚇驚左佢地咪重弊。
不過要佢地習慣寫字端正,一筆一劃都要清楚。我個大女試過默書八十幾分,但要做成頁紙改正,係因為D筆劃寫得唔清楚。好在咁嚴,我個女而家D中文字都可以見得人。

Rank: 2


94
319#
發表於 06-9-30 20:51 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

囡囡漏寫"補充聆", 點知d大姐姐同佢補寫"補充", 搵左好耐先知"補充"係乜...

果本全方位xx簡直嚇死我, 做果本"補充"我自己都要聽三次(可能我聽覺唔好:), 如果比囡囡自己做, 佢都唔知做梗乜

翠堯

lamlam2000baby 寫道:
今天真的好多,好多功課呀.
       個本中文補充都幾深for P.1 .
       同意嗎?

Rank: 2


46
320#
發表於 06-9-30 21:17 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

I agree with you.  


jiuin 寫道:
囡囡漏寫"補充聆", 點知d大姐姐同佢補寫"補充", 搵左好耐先知"補充"係乜...

果本全方位xx簡直嚇死我, 做果本"補充"我自己都要聽三次(可能我聽覺唔好:), 如果比囡囡自己做, 佢都唔知做梗乜

翠堯

lamlam2000baby 寫道:
今天真的好多,好多功課呀.
       個本中文補充都幾深for P.1 .
       同意嗎?
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖