關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1625
301#
發表於 06-8-1 11:47 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係咪你個靚囡囡貪靚, 要影多幾次呀
carollam310 寫道:
唔知呢...我一早就同阿女去換...都好快搞掂...係影相影左4..5次麻煩之嘛...張新身份證又冇相既..都唔知影黎做乜   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2407
302#
發表於 06-8-1 12:12 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

If the children have ID card (they apply for passport), they have to change to the new Smart Card ID.

When the children pass through the Immigration, the photo will show on the computer.

肥仔媽咪 寫道:
[quote]
carollam310 寫道:
唔知呢...我一早就同阿女去換...都好快搞掂...係影相影左4..5次麻煩之嘛...張新身份證又冇相既..都唔知影黎做乜   
雖然新証入面冇相, 但一過電腦就會見到架.[/quote]

Rank: 2


67
303#
發表於 06-8-2 02:58 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

暑期得閒, 同小朋友 換  智能身份証呀..........

Rank: 3Rank: 3


347
304#
發表於 06-8-2 09:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,

nice photo! , you are so young and pretty, your
daughter is pretty too.
夏天去北海道 is really really good place. I also have went 北海道 in summer on few years ago, It have a good memory for me uptill now.

Rank: 5Rank: 5


1625
305#
發表於 06-8-2 12:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp,

咁你果陣係幾月份去北海道呀

Rank: 3Rank: 3


347
306#
發表於 06-8-2 12:28 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb 寫道:
fp,

咁你果陣係幾月份去北海道呀


AE_bb,

Mid July, that is the very good period if need to see the flowers, must need to go during on July. I have not join the tour, just buy air-ticket and rent the car to drive from Sapporo to Furano.I have went all I want to see the flowers garden from Furano

Rank: 5Rank: 5


1625
307#
發表於 06-8-2 12:31 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK

d 相好靚喎

囡囡好上鏡又識擺 pose   

夏天去北海道都唔錯吖

Rank: 5Rank: 5


1625
308#
發表於 06-8-2 12:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp,

嘩.......聽到都開心呀

7月去, 記低先, 但會唔會好熱

由北海道

Rank: 3Rank: 3


347
309#
發表於 06-8-2 13:46 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

[quote]
AE_bb 寫道:
fp,

嘩.......聽到都開心呀

7月去, 記低先, 但會唔會好熱>>>>唔熱,quite cold, just only 15-16 degree in 富良野   

由北海道

Rank: 5Rank: 5


2147
310#
發表於 06-8-2 14:35 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb,

多謝晒!如果係真係plan7月去, 到時記住帶一兩件厚衫同一件外套, 話晒得16-17度, 我都覺我一早一晚有d涷, 放落個

Rank: 5Rank: 5


1625
311#
發表於 06-8-2 14:38 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唔該哂    [quote]
LULU-MAK 寫道:
AE_bb,

多謝晒!如果係真係plan7月去, 到時記住帶一兩件厚衫同一件外套, 話晒得16-17度, 我都覺我一早一晚有d涷, 放落個

Rank: 5Rank: 5


1625
312#
發表於 06-8-2 14:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唔該哂   

d 相你慢慢整啦    [quote]
fp 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
fp,

嘩.......聽到都開心呀

7月去, 記低先, 但會唔會好熱>>>>唔熱,quite cold, just only 15-16 degree in 富良野   

由北海道

Rank: 5Rank: 5


1936
313#
發表於 06-8-2 14:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,

睇到你同亞囡影張相, 都唔似你講咁走晒樣呀?
就嚟跟亞囡好似兩姐妹添!  

Rank: 5Rank: 5


2147
314#
發表於 06-8-3 09:24 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

噚日下晝咪已經掛3號風球, 亞囡去返暑期班既時間, 竟然比風吹跌落地下,可想而知...我個囡有幾瘦   

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
315#
發表於 06-8-3 09:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

天文台真係離譜!咁大風都仲係3 號!
你地D 小朋友今朝有無暑期班上呀?
我好擔心,我仔9:00 出左去…..
早D 知咁勁我唔比佢出去喇,
而家佢到左喇,12:00放我驚到時仲大風!

LULU-MAK 寫道:
噚日下晝咪已經掛3號風球, 亞囡去返暑期班既時間, 竟然比風吹跌落地下,可想而知...我個囡有幾瘦   

Rank: 5Rank: 5


1662
316#
發表於 06-8-3 10:36 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

今早打電話比細仔暑假班洗唔洗, 好彩佢地d咁細唔洗返咋!   

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
317#
發表於 06-8-3 10:52 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係吖!幼稚園3 號風球唔使返架,
但上左小學係黑雨同8 號先唔使返。
唉…天文台今次真係好離譜,
除左計個風近唔近之外,
仲要睇埋個風速吖嘛,
琴日3 號都吹倒十幾個大貨柜,
咁既風力3 號有無攪錯呀?!

Easy媽咪 寫道:
今早打電話比細仔暑假班洗唔洗, 好彩佢地d咁細唔洗返咋!   

Rank: 5Rank: 5


1936
318#
發表於 06-8-3 10:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,

昨日放工行出街我都險些被風吹跌 , 咁你囡有冇整親呀?



麟媽媽,

你仔返戶外定戶內? 如果係返踢波就真係唔好返喇!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
319#
發表於 06-8-3 11:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,

今日係返戶內的,
但來回程都可能有危險囉!
個工人聽日返Philippines,
所以放低亞仔佢上左中環匯錢,
一陣12 點放學先去湊亞仔吖。

Rank: 5Rank: 5


1662
320#
發表於 06-8-3 11:29 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽
最怕接完小朋友, 係條街到d招牌搖搖下, 都冇話唔驚呀, 妳一陣小心d行呀!   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖