關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


216
301#
發表於 06-9-6 20:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Jerry豬媽咪:

Thank you.... 好在好在....老公係上午校...

請問你小朋友讀得開心嗎 ?

connie
Ian  媽媽

Rank: 5Rank: 5


2977
302#
發表於 06-9-6 21:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

前日亞囝話要買功課袋,以為好似幼稚園用folder便ok。今日老師問他,點解冇功課袋?亞囝答爸爸冇錢買
我聽到後即刻要去買一個   

Rank: 4


854
303#
發表於 06-9-6 23:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
前日亞囝話要買功課袋,以為好似幼稚園用folder便ok。今日老師問他,點解冇功課袋?亞囝答爸爸冇錢買
我聽到後即刻要去買一個   


買個有拉鍊比佢地la...我女都有買方便放通告同功課

Rank: 5Rank: 5


2977
304#
發表於 06-9-7 12:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Already bought one Keroro bag for him.

When I was young, I did not hear  the word of "homework bag"
    
ivytang02 寫道:
[quote]
hermanpapa 寫道:
前日亞囝話要買功課袋,以為好似幼稚園用folder便ok。今日老師問他,點解冇功課袋?亞囝答爸爸冇錢買
我聽到後即刻要去買一個   


買個有拉鍊比佢地la...我女都有買方便放通告同功課 [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1934
305#
發表於 06-9-7 13:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa:

你係唔係坐校車 15號架? 可以認識下喎

ivy:

個校車亞嬸真係好唔掂, 黑口黑面...想殺死人咁
  

Rank: 3Rank: 3


325
306#
發表於 06-9-7 13:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩朗媽媽,

真的嗎,我女兒也是15號校車, 你的上車時間有沒有比通告提早了?因是工人接送, 我未見過校車嬸嬸

VICTLEUNG
浩朗媽媽 寫道:
hermanpapa:

你係唔係坐校車 15號架? 可以認識下喎

ivy:

個校車亞嬸真係好唔掂, 黑口黑面...想殺死人咁
  

Rank: 3Rank: 3


325
307#
發表於 06-9-7 14:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

    
Jerry豬媽咪 寫道:
你地好, 我仔仔都係基顯讀小一, 請多多指教!

Rank: 5Rank: 5


1934
308#
發表於 06-9-7 14:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG:

早架...搭三就到...個個黑面神成日話等到搭4就走   

個 schedule 寫明 搭4到架嗎...咩搭4就走姐   

上年個ee 同司機好好架....等到 搭5就走架...絕對唔會黑面架   

Rank: 4


854
309#
發表於 06-9-7 16:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩媽, 我工人今日都有同我講早左黎, 但態度吾應該禁差LAW, 等一陣都吾怕LA....D小朋友有時係會因為某些原因而遲左D....

佢吾黎我屋樓下要我行成段路,又要轉LIFT, 我究黑面LA

Rank: 5Rank: 5


2977
310#
發表於 06-9-7 20:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我地坐3號車,校車褓姆玲姨都幾好!
浩朗媽媽 寫道:
hermanpapa:

你係唔係坐校車 15號架? 可以認識下喎

ivy:

個校車亞嬸真係好唔掂, 黑口黑面...想殺死人咁
  

Rank: 4


854
311#
發表於 06-9-7 21:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩媽, kwok...


今日校車吾知攪咩, 1:05分先到, 差個半個鐘黎, 難為我工人要拖埋個細女,  我問我女佢話係學校都等左好耐先上車, 大家要吾要投訢la, 我等佢地半個鐘就得, 佢等我地一個字都吾得, +陣咩服務態度呀 !

其他車今日有無遲到放學...


151
312#
發表於 06-9-7 22:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我囡都話3號車姨姨好人喎!!

[quote]
hermanpapa 寫道:
我地坐3號車,校車褓姆玲姨都幾好![quote]


151
313#
發表於 06-9-7 23:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

剛問過工人,她說放學好大雨喎,所以校車成1:00先到,我地係3號車第一站呀!有時真係想叫工人接送好過,又唔駛咁早出門口,但係又唔想個囡行地鐵->學校嗰條路....

ivytang02 寫道:

其他車今日有無遲到放學...

Rank: 3Rank: 3


286
314#
發表於 06-9-8 01:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...

如果投訴今日遲....就好似唔係幾好...
因今日放學時份.....真係好大雨....
安排上也許需時.....其實果刻我都有d火滾...
但落車見所有小朋友都無濕身...就gir晒之麻...

佢等我地一個字都吾得....就真係覺得太不近人情 :evil:

ivytang02 寫道:
浩媽, kwok...


今日校車吾知攪咩, 1:05分先到, 差個半個鐘黎, 難為我工人要拖埋個細女,  我問我女佢話係學校都等左好耐先上車, 大家要吾要投訢la, 我等佢地半個鐘就得, 佢等我地一個字都吾得, +陣咩服務態度呀 !

其他車今日有無遲到放學...


Rank: 4


854
315#
發表於 06-9-8 10:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

KWOK, 禁好la< 吾投訢la....不過佢又幾早到喎7:15分就到, 我同工人講吾好遲過8:20就得la, 吾使專登提早出門趕餐死.....


係la< 各位你地小朋友有功課做未呀 !我女返左禁多日都無bor, 係今日要背英文炸

呀女今年轉左個男班主任, 睇黎幾受我女歡迎, 因為我女成日都話佢好好... 佢好鐘意返學

Rank: 5Rank: 5


2977
316#
發表於 06-9-8 21:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

功課仍然不多,聽囝囝講校車一架一架停在門口,經校務處分批上車,我們也多等近二十分鐘,但小孩無濕身。

Rank: 4


854
317#
發表於 06-9-9 10:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

尋日收到暑期班報名表, 大家想報咩呀 !


我就想keep 住比呀女讀普通話班, 因為舊年讀左一年幾好成效, 不過都要問下佢...其他就今日再同佢研究研究

Rank: 3Rank: 3


325
318#
發表於 06-9-9 11:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi Ivy,

我女兒想報中國舞和游泳班      
另外校車嬸嬸說星期一校車要遲些到, 因要讓基法上車先?

VICTLEUNG

Rank: 3Rank: 3


286
319#
發表於 06-9-9 17:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...

其實星期四....我已想去投訴佢地唔編位坐!!...
我女厘幾日lei成日話快d落去...無位坐...
其實我地大人梗係知唔會la...但對小朋友lei講....
無一個梗位完來係咁無安全感...對於一年班果d更甚la!!
我9/1及9/4同個亞姐要求過編位....
但9/7(四)早上尚未編位....念住放學仲未編...
就行動媽佢+投訴佢....點知放學一落車...
我女即對我講...話編左位坐第6行...
唔知係米早上我個樣開始兇...佢醒水or係咁


Rank: 5Rank: 5


2977
320#
發表於 06-9-9 22:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

心儀的活動和已參加的活動撞期,因星期六下午囝囝要返香兒練歌,不能參加劍橋英文班。
現計劃參加小提琴 or 指心算和游泳。
早上  小提琴 or 指心算
下午  合唱團
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖