關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


147
301#
發表於 06-10-24 09:35 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

各位聖母媽咪,

Good morning,
lulu媽,搞錯左工人姐姐和高班姐姐很好笑!

Eve's mum,其實都同平時一樣咁忙,只是老公時常佔用電腦,所以沒有上來talk,Kelly温中、英、數都尚算合作,但一到常識就不耐煩,因平時沒有温,又要寫和記很多生字,有些很多筆畫,就算抄也抄不好,我都沒有迫她温,你說得對,真是要体諒吓她們。今次測驗很有用,令我知道她的弱項,其實可能因幼園時寫得小,現在還可惡補。大家努力!


434
302#
發表於 06-10-24 13:32 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


69
303#
發表於 06-10-24 17:03 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

請問一下~
1a今日有冇功課做?
因為我見佢手冊寫要做每日一句同埋per-test corr. & sign.."
但問佢佢答唔知~.~
我想知佢係冇帶番黎丫定係抄錯星期5既黑板=.=

thx
反對德育及國民教育

Rank: 4


526
304#
發表於 06-10-24 17:24 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
易拎 寫道:
請問一下~
1a今日有冇功課做?
因為我見佢手冊寫要做每日一句同埋per-test corr. & sign.."
但問佢佢答唔知~.~
我想知佢係冇帶番黎丫定係抄錯星期5既黑板=.=

易拎,
今日測驗ma, 所以冇功課. 但明天佢地就要交番星期五個日
嘅功課. - 每日一句& per-test corr. & sign.. 及捐款回條.

Rank: 2


69
305#
發表於 06-10-24 19:59 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

唔該哂你呀~好彩問一問...唔係仲以為佢冇帶功課番黎=.=
反對德育及國民教育

Rank: 3Rank: 3


137
306#
發表於 06-10-25 10:29 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

原來我攪錯晒呀 :
Eve's mum,
其實我都係放學等個女嗰陣見倒芙芙有姐姐接,都係响
個學校範圍,離開學校就唔知個姐姐點樣既情況lu :-|

syliujoe,
我見Kelly都幾食得喎,食完飯跟住仲食小食盒d野食

Rank: 3Rank: 3


137
307#
發表於 06-10-25 10:32 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

vivian
我都有同個女講會留班,但係佢都當我唱歌
vivian6108 寫道:
lulu媽媽,
我個女都唔肯温習, 喊晒口, 但我同佢講校規好嚴, 如測驗及考生唔合格要留班, 佢都有少少驚, 所以佢都硬著頭皮溫習囉. 我都係買d 坊間補充比佢做吓.

Rank: 3Rank: 3


137
308#
發表於 06-10-25 10:37 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

00adafan
我個女生日既時候朋友送咗個Dr.Kong書包比佢用
00adafan 寫道:
各位家長,
你們買了什麼書包給小朋友返學?

Rank: 3Rank: 3


137
309#
發表於 06-10-25 19:41 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Eve's mum
今日芙芙真係食得好快呀   
打鐘前攪掂晒抵讚   

Rank: 3Rank: 3


137
310#
發表於 06-10-27 10:11 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hello各位
測完驗啦大家仲咁忙既   
該用戶已被刪除

311#
發表於 06-10-27 20:37 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
312#
發表於 06-10-28 11:38 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
張地毯可以用毛冷、線或繩用膠水會易貼d
芙芙病咗呀好返d未呀 :-| 休息多d好快好番架
EVE'SMUM 寫道:
lulu媽:
係呀!我同悅芙講食飯要快d,因為派飯ee要收斉晒嘢,先准食飯!(我諗咁樣解釋會易d明!)
悅芙今日放學發燒,醫生話喉嚨發炎
呀!我想問下張地毯用乜材料都得?還是只准用毛冷,點貼上紙?請指教!
syliujoe:
會比kelly參加旅行嗎?海濱公園好好玩,    我哋去過好多次,地方大.     :

Rank: 3Rank: 3


147
313#
發表於 06-10-28 12:32 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hello Evemum and Lu Lu mum,

How's Eve now.  Should remind her to drink more water.  I think they drink too little water when they are at school.  
Of course, I will let Kelly go to the picnic.  She's looking forward to the event.
This weekend we  may be busy to prepare the mat ! Enjoy the public holiday with your lovely girls any way !
該用戶已被刪除

314#
發表於 06-10-29 17:48 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
315#
發表於 06-11-1 10:40 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hello各位   
你地諗定旅行嗰日帶乜野餐盒或者零食未呀
等我參考下都好

Rank: 3Rank: 3


137
316#
發表於 06-11-2 14:08 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
你幫kelly訂飯都好,佢食得晒喎
該用戶已被刪除

317#
發表於 06-11-2 14:09 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

318#
發表於 06-11-2 14:23 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
319#
發表於 06-11-2 22:56 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
我暫時未諗倒帶乜野好,多數會整雞翼,
百力滋,其他仲未諗倒
芙芙食飯係快咗,未打鐘已經收晒野   

Rank: 4


526
320#
發表於 06-11-3 23:36 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

你們好    ,我女兒係出年讀聖母小一 ,而我朋友就想把女兒下學期插入讀聖母小四,現想問你們小一,小四的中英數用什麼課本
thank you
  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖