關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 2


62
301#
發表於 06-7-1 23:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

nonowong

你囡囡在幾歲開始學古箏,並在那裡學呢?

我都幾喜歡中樂及期望囡囡能學一種西樂及一種中樂。

靖靖mother

Rank: 3Rank: 3


443
302#
發表於 06-7-2 12:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear 靖靖mother,
我囡囡係在學校學的, 佢學校有好多要家長自費既課外活動, 全部都係請出面d老師去學校教, 放學後在學校上堂的, 學費應該平過出面好多, 一個學期大約$750左右啦, 一星期一堂, 每堂1小時, 一個學期約有12-13堂左右啦, 算係好平。
囡囡由去年9月(6歲)學到而家, 古箏係幾容易學既, 佢而家已經識睇住譜彈一d容易既歌, 不過真係易學難精同埋要在家practice既, 學校有古箏比佢地上堂時用, 不過我就買左個古箏比佢在家practice時用, 託老師買大約800元左右啦 !   :

Rank: 2


62
303#
發表於 06-7-3 20:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

nonowong,

謝謝妳的分享,我囡囡現學鋼琴,去年在學校整年學小提琴,但她決定不再學了。不知她會否有興趣學古箏。

靖靖mother

Rank: 5Rank: 5


1272
304#
發表於 06-7-3 21:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hello Matthew_媽咪

係呢, 今日係7月3日喎, 你有無同仔仔去雨川註冊呀 ?? 其實如果你仔仔對雨川有好感已經是一個好的開始了, 或者佢會喺呢間學校讀得好好呢 ??
~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 4


588
305#
發表於 06-7-4 12:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

  

Rank: 5Rank: 5


1272
306#
發表於 06-7-4 13:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

咦, 咁你仔仔編左入邊班呀 ?? 我舊年無同仔仔報 "音樂小跳豆"呀. 你同仔仔報左呢個coursr 都幾好吖.  
~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 4


588
307#
發表於 06-7-4 15:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

BonnieKam,

我仔仔編左入 1D 班, 係唔係年年小一都係個 D miss 教架 ?

Rank: 3Rank: 3


304
308#
發表於 06-7-4 18:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
BonnieKam,

我仔仔編左入 1D 班, 係唔係年年小一都係個 D miss 教架 ?


Dear Matthew_媽咪
終於搞掂晒, 可以飲得杯落啦.   
需然唔能夠一齊讀"馬循", 但你仔仔都選到間自己喜歡的學校呢.   
^_^

Rank: 4


588
309#
發表於 06-7-4 18:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

   

Rank: 4


588
310#
發表於 06-7-4 23:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
311#
發表於 06-7-5 13:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

都算飲得杯落既   , 需然讀唔到馬循有少少可惜, 不過讀雨川都唔差呀 ! 都有好多媽咪講小朋友都讀得好開心, 最緊要小朋友開心就乜都 OK 架喇 ! 需然同唔到妳地小朋友讀同一間學校, 不過希望我地可以 keep 住交流下 d 心得呀, 我同妳都係住埋同一屋苑, 都好近, 我住妳下邊個幾座咋  



Hello Matthew_媽咪
我都係住下面個幾座架.
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
312#
發表於 06-7-5 16:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我都係住富寶下面個幾座架! 點解你係12座上校車

Rank: 3Rank: 3


443
313#
發表於 06-7-5 22:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew 媽咪,
係囉, 可能過左7月1日d小朋友大執位, 學校有好多位剩 又或者個小朋友interview表現好好都唔定呀 !佢原本派左去邊架 ?
我好happy呀 ! 囡囡今次考試考得好好 , 考全級前十名呀, 開心到我死 ! 不柱我成十日無上bk, 值得值得 !
Matthew_媽咪 寫道:
nonowong,

我仔仔個同學仔叩門靈糧成功喇 !   不過有 d 奇怪, 仔仔個同學仔叩門靈糧冇交過 profile, 又冇參加過課外活動, 乜都冇交俾學校, 除左申請表格之外, 工人去取後補 form, 工人同小朋友去 interview, 不過甘都成功左  ..........

Rank: 5Rank: 5


1055
314#
發表於 06-7-5 22:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew_媽咪 ,

I just give up a place at 馬鞍山循道衛理 as my girl got accepted into Good Hope, I think you should try and ring the school again if you really want to have a place.

Hope this help.

Rank: 3Rank: 3


304
315#
發表於 06-7-6 11:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
nonowong 寫道:
Dear Matthew 媽咪,
係囉, 可能過左7月1日d小朋友大執位, 學校有好多位剩 又或者個小朋友interview表現好好都唔定呀 !佢原本派左去邊架 ?
我好happy呀 ! , 考全級囡囡今次考試考得好好 前十名呀, 開心到我死 ! 不柱我成十日無上bk, 值得值得 ! [quote]


Dear nonowong
你個囡囡好叻喎.      
^_^

Rank: 5Rank: 5


1272
316#
發表於 06-7-6 12:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

dear nonowong

嘩, 你囡囡好叻呀, 真係"鄧"你開心,        
係呢, 想問吓你囡囡之前讀邊間幼稚園架 ?? 我仔仔今次考試退步左呀, 當我一知道時個心真係好down (因為佢前3次考試都keep住有進步, 反面今次退步左, 所以有dd接受唔到囉), 但我都無特別責備佢, 同佢講只要升上二年班之後加倍努力一定可以追番前. 唔知你同囡囡溫書有咩心得可以同大家分享吓呢 ?
~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 3Rank: 3


443
317#
發表於 06-7-6 18:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear BonnieKam & Yoballma,
多謝兩位"鄧"我開心 !
囡囡是由我姑奶湊大, 佢由未滿月開始湊直至去年入小一,不論做人同讀書, 姑奶好有心機教佢,可能係禁既關係, 囡囡一向都好聽話, 佢從出世開始, 我同老公一次都未試過打佢, 囡囡在大圍讀幼稚園的, 不過只是一間很普通的屋村幼稚園來的。

可能是女仔的關係, 囡囡做功課同溫習, 暫時都肯坐定定直至完成, 不需要我迫的, 同時佢從幼稚園開始成績都好好, 所以佢的自尊心很強, 佢試過小一英文默書唔熟, 晚上一路串字直至

Rank: 3Rank: 3


304
318#
發表於 06-7-10 13:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
yoballma,

我都係住富寶下面個幾座架! 點解你係12座上校車
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
319#
發表於 06-7-10 16:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

九月開始, 上校車地點改在停車場地段, 你留意下大堂通告吧!  我打算在海柏馬鞍山廣場間心怡校服公司買校報, 佢而家有八拆.

[quote]
Hello B珠Mummy
呢幾日都唔得閒上 BK
因為我上一條長樓梯便到12座, 而且係上面上車唔駛淋雨,
同我行去康傑時間一樣,所以咪係12庭上車

Rank: 3Rank: 3


304
320#
發表於 06-7-17 13:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
yoballma,

九月開始, 上校車地點改在停車場地段, 你留意下大堂通告吧!  我打算在海柏馬鞍山廣場間心怡校服公司買校報, 佢而家有八拆.

Hello B珠Mummy
唔該晒! 我見到啦, 真係改咗地點.
昨天幼稚園有活動, 女女有個同學都係讀馬循, 佢媽咪都叫我去心怡買校服, 條裙平過係學校個間拾幾蚊呀!
係呢! 你第一日會唔會陪個小朋友返學, 唔搭校車呀?


  
^_^
‹ 上一主題|下一主題