關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1245
301#
發表於 06-3-8 16:12 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hehe又係anna_gigi出馬既時候
    
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
302#
發表於 06-3-8 16:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk 寫道:
好厲害呀, anna_gigi,

       其實你係咪敎統局做架 咁清楚既。
不過講番先,咁佢搬左去雲景道仲係唔係14網呀
如果係又邊間好d呢? 北官丫定雲景道嗰間好d呢     


北角半山都係十四網的

Rank: 5Rank: 5


1245
303#
發表於 06-3-8 16:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy ,

         thx 咁邊間好d  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
304#
發表於 06-3-8 16:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sisima,

多謝你o既分享啊, 聽你咁講又好似幾好喎, but間學校有無宗教信仰架, 聽講好似得2班, 咪好多人爭lor.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
305#
發表於 06-3-8 16:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk 寫道:
Sindy ,

         thx 咁邊間好d  


你意思係,北官上/下午?

Rank: 5Rank: 5


2769
306#
發表於 06-3-8 16:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
如果你地想到要送你地d寶貝返學你願爬上幾個山頭去 ,還是定係mtr隔離,邊間舒服d  
當場仍然係14網,不過將來唔知點叫法,例如叫北官雲景小學     

Rank: 5Rank: 5


2769
307#
發表於 06-3-8 16:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

twinstar
有關北角衛理小學你可請教sisima,佢個囡囡讀緊應比我實際清楚,呢幾年派位都好好
香港嘉諾撒學校換校長,改革左理念,無以前功課迫得咁緊,不過有番咁上下實力

Rank: 5Rank: 5


1245
308#
發表於 06-3-8 16:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy ,

         yes
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
309#
發表於 06-3-8 16:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

        我想問吓點解有d topic無得比人回覆既 ?
係咪因為耐得"濟"定抑或係多得"濟"爆左 ?
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
310#
發表於 06-3-8 16:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
等我幫sisima答,循道同衛理係同一個聯系教會叫循道衛理會
是大家同一宗教"基督教"所以必修科要讀(買)宗教
得咁少位真係會多人爭
ckckcktina 寫道:
sisima,

多謝你o既分享啊, 聽你咁講又好似幾好喎, but間學校有無宗教信仰架, 聽講好似得2班, 咪好多人爭lor.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
311#
發表於 06-3-8 16:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk 寫道:
Sindy ,

         yes


我fd個女讀下午,我覺得麻麻,上午....但我都唔係咁鐘意....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
312#
發表於 06-3-8 16:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi 寫道:
ckckcktina
等我幫sisima答,循道同衛理係同一個聯系教會叫循道衛理會
是大家同一宗教"基督教"所以必修科要讀(買)宗教
得咁少位真係會多人爭 [quote]
ckckcktina 寫道:
sisima,

多謝你o既分享啊, 聽你咁講又好似幾好喎, but間學校有無宗教信仰架, 聽講好似得2班, 咪好多人爭lor.
[/quote]

真係有興趣既,可以係出面問下,有無人十五分入到,第二輪放第二�三�四都入得到有無,咁第時可以作為參考有幾熱門丫麻

Rank: 5Rank: 5


1757
313#
發表於 06-3-8 16:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

請問視學報告點名稱讚嘅十幾間學校,有邊十幾間或者可以係邊度可以睇到呀?

Rank: 4


506
314#
發表於 06-3-8 17:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy 寫道:
[quote]
emiluihk 寫道:
Sindy ,

         yes


我fd個女讀下午,我覺得麻麻,上午....但我都唔係咁鐘意....[/quote]

係唔係講更北官呀! 上午班成績好過下午班的, 課外活動幾多,project亦好多.

Rank: 4


506
315#
發表於 06-3-8 17:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我個女係15分入到, 不過是第二輪,第一輪多數收20分.
係唔係多人爭? 我唔夠講. 識有一位朋友上年報第二輪,
1st choice 係marymount, 2nd choice係st.paul, 點知派左2nd choice st.paul. 真係好好彩.有些人放1st choice都入唔到. 派位真係運氣唔少得!

衛理係基督教學校, 所以會有'宗教料'. '循道'有無架?

Rank: 5Rank: 5


1245
316#
發表於 06-3-8 17:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung ,

    我之前係一個topic 名為"小學家長參考文章"到睇到
但唔知點解呢兩日開唔到    我仲未睇晒架

不過等我過兩日再開嚟睇吓先...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
317#
發表於 06-3-8 17:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sisima
循道亦同一個教會當然要讀(買)宗教科
sisima 寫道:
我個女係15分入到, 不過是第二輪,第一輪多數收20分.
係唔係多人爭? 我唔夠講. 識有一位朋友上年報第二輪,
1st choice 係marymount, 2nd choice係st.paul, 點知派左2nd choice st.paul. 真係好好彩.有些人放1st choice都入唔到. 派位真係運氣唔少得!

衛理係基督教學校, 所以會有'宗教料'. '循道'有無架?

Rank: 3Rank: 3


327
318#
發表於 06-3-8 17:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi SiSima

這學校是否沒有名次的 ?如沒有怎知自己女兒程度 ? 聽聞沒什麼 壓力.真嗎 ? 有沒有開放日 ? 

Twinstar
  

Rank: 5Rank: 5


2769
319#
發表於 06-3-8 17:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

大仔(中學果個)考試,雖然有補習,尋晚等我要捉住同佢再來溫書
你估你地D寶貝將來上左小一,當考試期間會唔會學我咁一齊讀書    

Rank: 4


506
320#
發表於 06-3-8 18:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

成績表上是沒有名次分的, 每科係用 A – F 計分的.                       
如果班中成績最好頭三個, 會上台取獎(類似係金,銀,銅獎)                       
有無壓力? 如果要自己成績好, 在溫習上就要花些時間,                       
如果係英文默書 (讀默),每次默書約三頁, 基本上星期日                       
沒駛出街. 上學期, 評估都有四,五次, 再辛苦係總評,                       
好多範圍要溫, 連我自己都唔駛出街, 一齊溫習.                       
                       
每次派成績表(家長日), 我會問老師考第幾到, 通常老師,                       
會話中等, 中上啦! 老師亦有解釋過唔分名次原因, 係唔想給                       
小朋友壓力, 因頭幾名係好接近分數, 分分鐘第十名跟                       
第三,四名相差幾分. 所以就不分名次.                       
算啦! 我囡囡成績暫時OK, 又讀得開心. 所以都無所謂.                       
(不過心思思,僅係想知道,好過估估吓啦!)                       
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖