註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:21 發表 應該有, 佢無入優惠期架!!! 大家PMXXX好嗎???
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:22 發表 我未幫親過........
珍珠宮
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:07 發表 CC: 有空可否同我問吓LT YMCA 27756033 LT130/131 仲有無位???? 幾時開始報名?? THANK YOU!!!!
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 14:28 發表 佢地話一陣先覆我
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:33 發表 CC: 唔該晒你!!! 想問下你地 OR 你D FD見工(OFFICE), 有無試過: 1. 約左你幾點上去, BUT上到去就話付責人唔係度, 今日見唔倒要再約過??? 2. 同一間公司見2次, (係第一次見完你之後無請), N個月後又打電話約見工, ...
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:35 發表 CC: 我REPLY都等好耐 唔該晒, 咁我去報LT131--情迷朱古力~~
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:39 發表
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:38 發表 KY: 我初頭以為叫XX玉添?!?!??!