關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1730
301#
發表於 08-8-13 14:38 |只看該作者
係呀,我囝囝都話d兩日都係食餅餅,飲水,佢話食朱古力餅餅,唔知係咪真呢?成日食餅餅,我怕佢會熱氣,因為佢d腸胃不嬲麻麻,唉,係度識唔到同班同學仔添,有d失望,我問佢有無同學仔喊呀,佢話無喎,個個都好乖,你地搭幾多號校車呀,我地搭16號

Rank: 1


21
302#
發表於 08-8-13 16:37 |只看該作者

回覆 #2 hongmimi 的文章

我女女,懿恆,同你匡匡係同班同學,Hi 你好嗎?
懿恆第一日既表現雖然都有喊,但比我預期好。
擒晚我問懿恆有幾多個小朋友喊,佢話2個,但懿恆話自己無喊。懿恆都話佢係學校有條好大既蛇,捐來捐去好好玩。茶點我join 了,佢話有餅餅同有飲。

Rank: 5Rank: 5


1425
303#
發表於 08-8-13 17:13 |只看該作者
hi, Edvychan,
朱古力餅餅真係幾熱氣喎~
唔緊要,暫時未有同班啫~ 我地唔同班都可以交流下嘛~
又可能遲d會有多d媽咪上黎一齊傾計呢!
我地搭18號車。

原文章由 Edvychan 於 08-8-13 14:38 發表
係呀,我囝囝都話d兩日都係食餅餅,飲水,佢話食朱古力餅餅,唔知係咪真呢?成日食餅餅,我怕佢會熱氣,因為佢d腸胃不嬲麻麻,唉,係度識唔到同班同學仔添,有d失望,我問佢有無同學仔喊呀,佢話無喎,個個都好乖,你地搭幾多號校 ...

Rank: 5Rank: 5


1425
304#
發表於 08-8-13 17:22 |只看該作者
hi, janiceluk,
妳好呀!同班同學! 好高興認識妳呀~

妳囡囡話自己無喊可能佢真係無喊呢~

妳join茶點架? 我諗N1初時都係簡單d餅餅同水咁。我識朋友囝囝剛畢業,佢話偶爾都會有維他奶飲(一公升果d倒落杯杯到),個個都飲得好快因飲晒可以添飲~ 嘻!

原文章由 janiceluk 於 08-8-13 16:37 發表
我女女,懿恆,同你匡匡係同班同學,Hi 你好嗎?
懿恆第一日既表現雖然都有喊,但比我預期好。
擒晚我問懿恆有幾多個小朋友喊,佢話2個,但懿恆話自己無喊。懿恆都話佢係學校有條好大既蛇,捐來捐去好好玩。茶點我join 了,佢話有餅餅 ...

Rank: 3Rank: 3


195
305#
發表於 08-8-14 00:28 |只看該作者

有無N1A am班的小朋友呢?

阿仔讀N1A, 校車撘12號, 佢話返學好好玩, 老師好好笶(容), 食野前會唱"are you hungry?" 又有唱ABC, 同埋玩遊戲, 佢話今日(星期三)玩救人, 佢話由d男仔救d女仔喎, 不過講吾清楚玩什麼遊戲

Rank: 5Rank: 5


1139
306#
發表於 08-8-14 01:37 |只看該作者
Ronniema,

我想問你住荃灣邊頭呀?  你架校車經唔經仁濟果個站架..
我諗住遲d先俾佢坐校車.. 所以9號果日唔俾我試呀.. 幾衰呀.. 所以我都唔記得校車係幾多號同埋點行..

你仔仔都好叻喎.. 識講返晒出黎...  佢地果班玩d咁攪笑既...  咁快玩英雄救美.....  哈哈..   所以唔同班有唔同班好.. 可以交流下...


原文章由 Ronniema 於 08-8-11 23:25 發表

柏希..........囝囝.0511..N1A.am 荃灣

[ 本文章最後由 pcdogxx 於 08-8-14 02:02 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1139
307#
發表於 08-8-14 01:43 |只看該作者
Henrykwok,

哈.. 原來就係你個仔同匡匡同一班車..   真係岩.. 同一個站上車又同一班... 我個女都係讀N1D1班架..   得閒交流下..  因為鈞渝d表達能力仲未係咁好, 有時真係想知道多d班裡面發生既野...  希望家曦幫下手啦..  嘻嘻..

原文章由 henrykwok 於 08-8-11 16:24 發表
好緊張呀..明天返學啦..

我哋已識"匡匡"同學仔同班和一齊塔校車啦..

希望大家都會開開心心返學啦..

至於, 我有訂茶點..因為我係一位超級懶懶媽咪和又要返工, 我恐怕最初很有恆心幫仔仔整茶點..但可能一星 ...

Rank: 5Rank: 5


1139
308#
發表於 08-8-14 01:53 |只看該作者
Hongmimi,

我都有問鈞渝玩左咩, 佢尋日就話玩左sir滑梯, 玩玩具,  今日就玩左咩蟲蟲, "娟"山窿, 吹bubbles..  好似好好玩咁喎.. 唔怪得佢話好開心啦..   今朝仲一見到門口就衝左入去..  都唔同我拜拜..  前面有個女仔係度喊, 佢都一於好少理..   拿拿聲走去岩岩落校車果條隊到, 搭晒膊頭咁行左入去喇..   不過佢返得咁開心又冇喊.. 真係安落晒...

呢兩日我都俾佢帶餅咋..  尋日就餅加啫喱仔..(不過佢話跌左落地冇得食..  哈)  今日就餅加橙, 聽日就火腿芝士三文治+蛋糕仔+蕃茄仔..  哈哈.. 好豐富...  逢星期五就俾果汁佢帶..   佢呢兩日都食晒d茶點..  咁多都食晒. 唔知係咪一齊食開心d呢..

Janiceluk,
真係開心懿恆都係同班...  N1D1我地呢度有4個同學仔喇..   唔知鈞渝有冇同懿恆玩呢...  麻煩你得閒報告下學校既茶點食咩, 等我可以參考下..    今日鈞渝返黎係咁自言自語講 N1D1, 唔知係咪今日教佢地記呢..  仲有係咁講 Wiggle wiggle wiggle.. 可能玩蟲蟲果陣教佢地既...   真係犀利...

Rank: 5Rank: 5


1139
309#
發表於 08-8-14 02:00 |只看該作者
Edvychan,
你好呀..   唔同班唔緊要啦..  唔同班可以大家交換下有冇咩唔同嘛..  同埋岩岩開學, 可能遲d多d媽咪上黎報到呢..   呢幾日我地個topic 都活躍左好多...  嘻嘻..

不過佢地真係好似返得幾開心咁....   咁又係...又玩 sir滑梯, 又bubbles..  淨係返2個鐘都可以令到佢地咁開心...

Rank: 5Rank: 5


1425
310#
發表於 08-8-14 10:45 |只看該作者
pcdogxx,
~ 妳d茶點咁豐富,唔怪得鈞渝咁開胃啦~ 匡匡婆婆求其俾幾塊餅咋~ 聽妳咁講都好噃~逢星期五就帶果汁~ 一於咁話~

鈞渝講 N1D1? 可能真係老師教佢地記自己讀邊班~

Ronniema,
哈哈~ 玩英雄救美咁得意既? 妳囝囝N1A,咁係邊個校舍上堂架? 我地N1D1係14號上堂,唔知點分呢?

Rank: 5Rank: 5


1425
311#
發表於 08-8-14 13:54 |只看該作者
各位,
匡匡係學校被蚊蚊咬左小腿一口,校車姨姨話最好準備防蚊措施,之前好多同學仔都會cool條驅蚊帶係腳,每日返幾個鐘學,然後收埋第日再cool過,用幾日咁,屈x氏有得買。如妳小朋友易(野)蚊,可參考下。

[ 本文章最後由 hongmimi 於 08-8-14 16:02 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


195
312#
發表於 08-8-14 22:16 |只看該作者
Pcdogxx,

我住麗城果頭, 老公話架車由麗城經愉景新城, 然後祁德尊新村, 再入海濱花園, 再去熊貓酒店附近, 我諗最近仁濟响果度○ 我問阿仔D小朋友有無喊, 佢話都無mug人喊喇! 12號車去程係小巴, 回程是大巴○


hongmimi,

我第一日已經用蚊怕水摔哂柏希d手腳, 但都中招, 我諗真係要買驅蚊帶○

ronniema

Rank: 3Rank: 3


195
313#
發表於 08-8-14 22:22 |只看該作者
1
原文章由 hongmimi 於 08-8-14 10:45 發表
pcdogxx,
嘩~ 妳d茶點咁豐富,唔怪得鈞渝咁開胃啦~ 匡匡婆婆求其俾幾塊餅咋~ 聽妳咁講都好噃~逢星期五就帶果汁~ 一於咁話~

鈞渝講 N1D1呀? 可能真係老師教佢地記自己讀邊班喎~

Ronniema,
哈哈~ 玩英雄救美咁得意 ...


hongmimi,

N1A應該8-10號上堂, 果邊舊D, 我7月頭同佢上orientation class時, 見到個廁所真係吾多乾淨, 希望d姐姐勤d清潔啦!

Ronniema

Rank: 5Rank: 5


1730
314#
發表於 08-8-27 10:19 |只看該作者
點解好似唔見咗d最近o既post 咁o既,lee幾日都入唔到嚟lee個topic,show唔到最新果d post。

正式返學la,囝囝so far都好鍾意返學,係朝早起身唔願起床話好眼瞓,始終tune唔到佢早d瞓,都要成10點幾,日日起身都話好眼瞓,希望慢慢會調校得早d la。

你地有無睇到學校通告話派發音樂書,係mud嘢嚟o架,學校有叫過我地訂咩?另外攞書果日,咪仲有d vcd未有,話遲d補番o既,知唔知幾時有?

天氣咁熱,小朋友都好小出去室外操場玩,我問囝囝有無出去玩,佢好似有一次話有,次次都話無出去玩,不過出去又曬又熱,唔出去都無問題,仲好唔洗驚比蚊咬,咁耐係咬過一粒蚊"爛"番嚟,希望蚊患唔係咁嚴重la。

Rank: 5Rank: 5


1730
315#
發表於 08-8-28 14:52 |只看該作者
D幾日我問小朋友食mud嘢茶點,終於唔係日日食餅la,有兩日佢話食包包,芝士包,飲嘢佢仲開心,日日唔同,有維他奶,橙汁,提子汁(可能係利賓納),無飲水水,唔洗日日餅餅水水咁悶lu。

Rank: 3Rank: 3


195
316#
發表於 08-8-28 22:35 |只看該作者
Hi Edvychan,

那本音樂書係俾家長响屋企同小朋友重温學校教過的歌仔, 應該人人有一本, 今個星期一派ka!

阿仔話茶點主要都係食動物餅同手指餅, 仲有小饅頭, 不過飲品就無你講咁多款喇, 可能吾同班食d嘢都吾同啦!

你講果套vcd應該係shared reading programme 1,2, 4, 我都未收到bor, 可以打去學校問下!

ronniema

Rank: 4


816
317#
發表於 08-8-29 00:09 |只看該作者
hi all mami,

o甘快已經返咗學半個月啦,我覺得仔仔返學都好開心呀,佢好鍾意返學呀,我仔仔係N1C (am),班主任係Ms Choi/Ms Kwong呀,我問阿仔食o羊茶點,都幾豐富呀,佢話有手指餅,動物餅,包包,芝士包,蛋,有飲橙汁,提子汁,維他奶,佢食茶點前唱are you hungry(即係打開蚊脹),我仔都有返來唱,我亦有問老師今個星期教d咩,有外藉老師每日都教英文,教咗apple,red,circle,1,唱歌仔,有冇小朋友都係N1C呀?希望大家多d上黎一齊分享吓返學情況啦!大家keep in touch!!!

Rank: 3Rank: 3


211
318#
發表於 08-8-29 00:42 |只看該作者
hi,我女女都係N1C喎,真係好快半個月了..亦係我
收工了...由九月開始就坐校車了,每日送完她返學
係又一城等,夠鐘就接她,見到個太陽都想死,而家
終於唔洗帶她,得閒接下她咪仲開心!其實她地返
學真係開心,老師就站時都ok!我地可以多D交流!









原帖由 mccmcc 於 08-8-29 00:09 發表
hi all mami,

o甘快已經返咗學半個月啦,我覺得仔仔返學都好開心呀,佢好鍾意返學呀,我仔仔係N1C (am),班主任係Ms Choi/Ms Kwong呀,我問阿仔食o羊茶點,都幾豐富呀,佢話有手指餅,動物餅,包包,芝士包,蛋,有飲橙汁,提子 ...

Rank: 4


558
319#
發表於 08-8-29 10:19 |只看該作者
我覺得York教得好好,囡囡好鍾意,而且York要額外比錢嘅,真係大部份由家長自行選擇參唔參加,而茶點唔係日日食餅,多數食麵包,如菠蘿包,腸仔包,芝士包,雪沙包,提子包等等都有,一個星期食一次餅,五日飲不同飲品,包括水,橙汁,利賓立,維他奶,麥精維他奶;一個月有大慨有一至兩次食熱野, 如雪菜肉絲米,麥皮,粥仔,火腿通粉等等(我問學校取了餐單)

[ 本帖最後由 lbb 於 08-8-29 10:23 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1730
320#
發表於 08-8-29 11:21 |只看該作者
hi lbb,

咁都幾好喎,雖然係面包,但都有唔同種類,初時我真係擔心佢日日食餅餅,真係熱氣c,而家都ok,係呢,你問學校邊度攞個餐單o架,我都想要呀,睇吓阿囝問佢果時有無講錯呀o麻

原帖由 lbb 於 08-8-29 10:19 發表
我覺得York教得好好,囡囡好鍾意,而且York要額外比錢嘅,真係大部份由家長自行選擇參唔參加,而茶點唔係日日食餅,多數食麵包,如菠蘿包,腸仔包,芝士包,雪沙包,提子包等等都有,一個星期食一次餅,五日飲不同飲品,包括水,橙 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖