關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3104
301#
發表於 08-2-13 15:24 |只看該作者
我同雪文一起出啦,我要做他保鑣,照顧傷殘人士



原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:14 發表

yan02: 你星期五係咪ok架???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
302#
發表於 08-2-13 15:24 |只看該作者
文文,
我都想食薑腊得唔得呀?:
係呢....我昨晚回家才醒起, 唔記得俾利是亞嬋個仔仔呀
你有冇俾? (可能關了房門, 所以唔覺眼添 )

yan >>>> 你可以先幫我補俾佢嗎?
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:17 發表
佢今個星期返晚班. 都要OT到10點後, 唔得呀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
303#
發表於 08-2-13 15:24 |只看該作者
我公司得$20添ar:tongue: :tongue: :tongue:

不過我老闆就比1千
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:12 發表
come :
我好過你小小,我有100 大元 ,今天在公司很悶呀,老板娘又在飲酒啦,無聊到死....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
304#
發表於 08-2-13 15:25 |只看該作者
做咩唔出聲, 係我就一定出聲.

原文章由 yan02 於 08-2-13 15:19 發表
   今天有件搞笑野,我同事不記得我生左個仔呀,派利是時,只派左比我女,仲是講明 : 那,呢封比你女呀 !我差的想同他講,甘我仔沒份呀

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
305#
發表於 08-2-13 15:26 |只看該作者
唔緊要, 當玩吓打發時間嘛, 同埋幫你打熟 d, 下次可以打大 d
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:23 發表
funfun,想同你講, 唔好意思次次要你虧的士錢.  下次不如都係打日頭才叫你好啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
306#
發表於 08-2-13 15:26 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:19 發表

咁不如我今晚同你dinner.

雪: look look

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
307#
發表於 08-2-13 15:27 |只看該作者
OK.

fun, yanma : 你二個今晚free嗎 ?  不如同come一齊來我屋企hotpot, 大家又傾計.

我俾咗利是一封.   唔記得由佢啦.

原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:24 發表
文文,
我都想食薑腊得唔得呀?:
係呢....我昨晚回家才醒起, 唔記得俾利是亞嬋個仔仔呀
你有冇俾? (可能關了房門, 所以唔覺眼添 )

yan >>>> 你可以先幫我補俾佢嗎?
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
308#
發表於 08-2-13 15:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 15:24 發表
我公司得$20添ar:tongue: :tongue: :tongue:

不過我老闆就比1千   

我老細係比~~~一條:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
309#
發表於 08-2-13 15:27 |只看該作者
wow.....one thousand dollars
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 15:24 發表
我公司得$20添ar:tongue: :tongue: :tongue:

不過我老闆就比1千   

Rank: 5Rank: 5


3104
310#
發表於 08-2-13 15:28 |只看該作者
甘呢的派利是的,是人地的心意,我不能搞到太發錢寒甘的款,
今早不是我同事派比我仔女先,我都不想派呀,話晒我有2件,人地得一件,蝕左比我


原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:22 發表

咁你點解唔同佢講返呀???

仲有你15/2係咪可以出來呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
311#
發表於 08-2-13 15:28 |只看該作者
我今日係到諗, 唔知買張麻雀枱要幾錢呢 ??  不如大家夾份買張放我屋企囉   

原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:26 發表
唔緊要, 當玩吓打發時間嘛, 同埋幫你打熟 d, 下次可以打大 d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
312#
發表於 08-2-13 15:31 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:28 發表
甘呢的派利是的,是人地的心意,我不能搞到太發錢寒甘的款,
今早不是我同事派比我仔女先,我都不想派呀,話晒我有2件,人地得一件,蝕左比我

我的同事個個結晒婚, 有d有仔女, 有d無, 不過大家都無派利是比大家仔女, 所以我都無袋利是返工的.

Rank: 5Rank: 5


3104
313#
發表於 08-2-13 15:32 |只看該作者
我都知fun自在玩下,過下手隱姐,我不打得大的,我很黑仔的,10賭9輸,不可以賭埋我仔的奶粉錢的...



原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:26 發表
唔緊要, 當玩吓打發時間嘛, 同埋幫你打熟 d, 下次可以打大 d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
314#
發表於 08-2-13 15:33 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:28 發表
我今日係到諗, 唔知買張麻雀枱要幾錢呢 ??  不如大家夾份買張放我屋企囉   

我估佰多元呱!! 你屋企有無麻雀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
315#
發表於 08-2-13 15:34 |只看該作者
第1年入黎有千五添ar, 不過近幾年唔知搞咩, 無拿拿christmas比5百, 新年比1千, 今年第8年都無加過:tongue: 有通漲gar ma
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:27 發表
wow.....one thousand dollars

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
316#
發表於 08-2-13 15:34 |只看該作者
一張檯好似要二佰元, 都好....大家夾錢買定
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:28 發表
我今日係到諗, 唔知買張麻雀枱要幾錢呢 ??  不如大家夾份買張放我屋企囉   

Rank: 5Rank: 5


3104
317#
發表於 08-2-13 15:36 |只看該作者
好像嬋家的,不是很貴,你買得起,不用夾份啦

fun : 不使甘客氣啦啦,我幫嬋講



原文章由 雪文 於 08-2-13 15:28 發表
我今日係到諗, 唔知買張麻雀枱要幾錢呢 ??  不如大家夾份買張放我屋企囉   

[ 本文章最後由 yan02 於 08-2-13 15:37 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
318#
發表於 08-2-13 15:36 |只看該作者
有, 不過要揾揾, 應該揾到.

點呀, 來唔來HOTPOT, 來我而家下街市買牛肉, 仲要買咩 ?  你就簡單啦, 紅腸, 蟹柳 +  烏冬:D :D

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:33 發表

我估佰多元呱!! 你屋企有無麻雀???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
319#
發表於 08-2-13 15:37 |只看該作者
up
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:24 發表
文文,
我都想食薑腊得唔得呀?:
係呢....我昨晚回家才醒起, 唔記得俾利是亞嬋個仔仔呀
你有冇俾? (可能關了房門, 所以唔覺眼添 )

yan >>>> 你可以先幫我補俾佢嗎?
...

Rank: 6Rank: 6


8125
320#
發表於 08-2-13 15:37 |只看該作者
我有講架....我d同事通常都好樂意比利是我一對仔女的

原文章由 yan02 於 08-2-13 03:19 PM 發表
   今天有件搞笑野,我同事不記得我生左個仔呀,派利是時,只派左比我女,仲是講明 : 那,呢封比你女呀 !我差的想同他講,甘我仔沒份呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖