- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
蒙記-咁係下角wor,我99屋企係個附近啦. 不過我仲未去過, D人話幾好味, 是嗎 ?? 但不是咩大酒樓囉.
你抽中咩呀 ??
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 10:47 發表 
雪: 我果晚去左蒙記食晚飯, 擺左8圍, 原來我大陸公司有7x人架!!!!
當晚有現金獎抽, 抽唔中的有安慰獎-100元現金. 我地由6:30食到8:15pm,
因師機飲醉酒, 我地又係搭大巴落深圳(10:00pm), 再過關到九龍塘, 我老公來
等 ... |
|