關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
301#
發表於 07-12-21 11:57 |只看該作者
thanks KY.

我simple d祝大家都一齊順利, 咁就muk 都唔駛煩, 可以好happy lor
原文章由 KY2004 於 07-12-21 11:41 發表
大家新一年有咩願望呀?
我自己:希望新一年或將來,可以真的完全和忘記放低所有傷心的事和人,重新上路。還要改變悲觀+偏激的性格,樂觀點面對將來。珍惜所擁有。
女女:身體健康,努力讀書,開開心心。
媽媽:身體健康,開開心心,我唔想 ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
302#
發表於 07-12-21 11:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 11:55 發表
尋晚我同女女一齊填顏色, 咁填填下佢就比晒我填 , 即佢填左30%, 我填70%, 之後佢話自己做miss, 而家比分我, 佢比94分, 我就 問點解唔比100分, 點知佢答: 咁樣先有進步嘅空間丫嘛!!!!! 我心諗: 都唔知 ...

我女而家成日扮老師。

Rank: 5Rank: 5


2967
303#
發表於 07-12-21 11:59 |只看該作者
好似新年同人拜年feel
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 11:56 發表
我都祝大家事事順意, 開開心心.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
304#
發表於 07-12-21 12:00 |只看該作者
love係咪起程定去左買袋呀?今日唔見佢!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
305#
發表於 07-12-21 12:00 |只看該作者
      

Rank: 5Rank: 5


2967
306#
發表於 07-12-21 12:00 |只看該作者
if 你個邊平d, 麻煩你幫我訂

川貝杏仁燉鱷魚肉x2, 海底椰川貝燉豬展x2, 花膠燉乳鴿x1, 鯊魚骨鮑絲響螺燉雞x1

原文章由 雪文 於 07-12-21 11:49 發表
係咩
咁 CY你叫funfun同你訂啦ops:" />
今晚再格價::" />

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-12-21 12:02 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
307#
發表於 07-12-21 12:00 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 11:59 發表
好似新年同人拜年feel

好的願望,幾時聽都咁啱聽嘛!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
308#
發表於 07-12-21 12:00 |只看該作者
cy, 多, KY

**你地留 e-mail 俾我, 我 send 相俾你地啦.

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 07-12-21 12:01 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
309#
發表於 07-12-21 12:01 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 11:57 發表

我都係!
今日成個女黑俠咁,黑色樽嶺衫和黑色skinny jeans。

尋日都唔記得問你: 咁你咪買左2條black skinny jeans囉??????

Rank: 6Rank: 6


6601
310#
發表於 07-12-21 12:02 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 12:00 發表
http://s99.photobucket.com/albums/l299/funbabyhk/th_1d275c5e.jpg      
http://s99.photobucket.com/albums/l299/funbabyhk/th_1-1.jpg

fun fun:

我睇得唔清楚呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
311#
發表於 07-12-21 12:03 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 11:59 發表
好似新年同人拜年feel

係呀, :D :D :D :D :D

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
312#
發表於 07-12-21 12:03 |只看該作者
留 e-mail address 給我

原文章由 KY2004 於 07-12-21 12:02 發表

fun fun:

我睇得唔清楚呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
313#
發表於 07-12-21 12:04 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 12:00 發表
love係咪起程定去左買袋呀?今日唔見佢!

九成係啦.....

Rank: 6Rank: 6


6601
314#
發表於 07-12-21 12:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 12:01 發表

尋日都唔記得問你: 咁你咪買左2條black skinny jeans囉??????

因為著得舒服,同埋衿倒隻豬腿,咪買多條囉!(不過我上次買平D,$1xx)

Rank: 6Rank: 6


8125
315#
發表於 07-12-21 12:04 |只看該作者
有個問題, 我都唔知點處理, 我囡有隻毛巾公bear bear熊公仔, 攬左好多年, 仲幫佢改埋名叫gi gi, 大大話話無7年都6年架啦, 晚晚攬住來訓, 又梅又爛, 己經補完又補…叫極佢throw都唔肯throw, 講下都唔得架, 一講話throw, 就大咸~  早幾個月行街佢話要買bear bear熊公仔, 咁我話if 你肯throw左gi gi, 我就買比你~ 點知佢應承wor~ 到比$$時, 佢就改口話唔throw gi gi, 但會將佢放係床到唔點佢 (因為佢平時會拎gi gi出來摸下架)~ 我都比左$$啦…鬧左佢幾句, 心唸算啦, 都叫做有改善啦~

琴日佢又拎gi gi 出來摸, 咁我話’你唔係應承throw左gi gi架咩?’ 佢話’無, 只係應承放埋一邊je’ 我話’咁你又拎佢出來?’ 我話’佢老啦…要throw左佢啦’..佢已經開始鳴咽話’我幫佢摺好d衫之麻…唔throw呀’….之後又將gi gi放返入房…..

唉…點好呢??

Rank: 5Rank: 5


2967
316#
發表於 07-12-21 12:05 |只看該作者
me too, 件外套有d 其他colour, 冇你咁女黑俠
原文章由 KY2004 於 07-12-21 11:57 發表

我都係!
今日成個女黑俠咁,黑色樽嶺衫和黑色skinny jeans。
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
317#
發表於 07-12-21 12:05 |只看該作者
多, 我拖住二件呀, 唔係好想去.  只是為亞媽成分多.
下次有人同我睇仔先啦, 我哋都係去中心城消費吓.


原文章由 多利是 於 07-12-21 11:55 發表


if 你 sun 去農批, 我又有d衝動想跟你上

Rank: 6Rank: 6


6601
318#
發表於 07-12-21 12:06 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 12:03 發表
留 e-mail address 給我

fun fun:

睇睇PM。唔該!

Rank: 6Rank: 6


6601
319#
發表於 07-12-21 12:08 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 12:05 發表
me too, 件外套有d 其他colour, 冇你咁女黑俠

我件sweater都係深藍色呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
320#
發表於 07-12-21 12:09 |只看該作者
多, 我姑奶個仔, 17 yrs 啦, 仲有你女個個問題.
我仔曾有呢個問題, 但有咗新歡佢就好快忘記咗.  

原文章由 多利是 於 07-12-21 12:04 發表
有個問題, 我都唔知點處理, 我囡有隻毛巾公bear bear熊公仔, 攬左好多年, 仲幫佢改埋名叫gi gi, 大大話話無7年都6年架啦, 晚晚攬住來訓, 又梅又爛, 己經補完又補…叫極佢throw都唔肯throw, 講下都唔得架, 一講話thro ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖