- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
有個問題, 我都唔知點處理, 我囡有隻毛巾公bear bear熊公仔, 攬左好多年, 仲幫佢改埋名叫gi gi, 大大話話無7年都6年架啦, 晚晚攬住來訓, 又梅又爛, 己經補完又補…叫極佢throw都唔肯throw, 講下都唔得架, 一講話throw, 就大咸~ 早幾個月行街佢話要買bear bear熊公仔, 咁我話if 你肯throw左gi gi, 我就買比你~ 點知佢應承wor~ 到比$$時, 佢就改口話唔throw gi gi, 但會將佢放係床到唔點佢 (因為佢平時會拎gi gi出來摸下架)~ 我都比左$$啦…鬧左佢幾句, 心唸算啦, 都叫做有改善啦~
琴日佢又拎gi gi 出來摸, 咁我話’你唔係應承throw左gi gi架咩?’ 佢話’無, 只係應承放埋一邊je’ 我話’咁你又拎佢出來?’ 我話’佢老啦…要throw左佢啦’..佢已經開始鳴咽話’我幫佢摺好d衫之麻…唔throw呀’….之後又將gi gi放返入房…..
唉…點好呢??  |
|