- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
我係MSN提過, 但有D人無睇到. 特別無膽的comecome.
我諗我要開個topic問人點算:cry:
我囡自細好大膽, 半夜都是一個人去vivi. 咁前一排佢半夜走來我間房, 叫醒我叫我陪佢去. 佢話佢 . 咁我問返佢, 佢話佢見到toilet門側鞋櫃附近有人. 一次係光頭男人, 一次係有頭髮的. 仲話佢哋見到大人就會由穿過大門走咗去. ( 鞋櫃就在大門附近), 咁我的大門是貼在符的, 間屋又是一手, 入伙有拜神.
我諗係我囡作故仔, 想我陪或見到倒影聯想.
咁昨晚我陪哥哥瞓上格床, 我囡係下格床喊, 佢話哥哥瞓咗我要下來陪佢瞓, 唔好走返自己房, 半夜要陪佢去vivi,佢好 .我話好.
昨晚我係哥哥張床瞓咗無醒, 半夜亞囡叫醒我去vivi. 我特別留意佢. 因到我vi時, 我無關門. 佢個眼角是想望去鞋櫃想睇有無人. 我叫佢唔好睇, 望住媽咪.
我諗佢無講大話囉, 如果唔係, 佢唔會去望.
點算好呀, 佢有帶住個玉佛加.
講真我都好 , 昨晚同個囡返咗自己房, 抱住瞓. 不過又好擔心亞仔一個人係間房. 我無話俾亞仔听. 佢好細膽, 知道咗仲  |
|