關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
301#
發表於 07-10-15 12:09 |只看該作者
9月果陣, 我係kwun tong廣場問過好似係$270定$290...

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 12:01 硐表
有無人知NDS 張1G 卡而家幾$張呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
302#
發表於 07-10-15 12:09 |只看該作者
上次我老公幫我妹買了一張 (匯景果間) $100.
你想買多張卡?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 12:01 硐表
有無人知NDS 張1G 卡而家幾$張呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
303#
發表於 07-10-15 12:09 |只看該作者
係呀, 佢無發燒.   我仔就係介一刀, C人都唔肯.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 11:45 硐表
你講豬頭皮係咪=生胙(炸)腮??? 會發燒架喎, 我以前細個時都生過, 個人好攰好攰的.
如果係大牙問題都好煩喎, 介一刀, 痛C呀!:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
304#
發表於 07-10-15 12:12 |只看該作者
要介得好清呀, 油炸野都唔好食.:-|
仔仔肯唔肯乖乖地飲苦茶?
原文章由 雪文 於 07-10-15 11:41 硐表
昨日我仔話佢右耳背個位痛, 連埋下巴.  咁我第一個反應係腮腺炎 ? 即係"豬頭皮"??  好 呀, 上网睇資料又話無得醫, 要隔離10-25日.  C啦, 隔離 ?  我哋無人可以照顧佢的, 除非入院又話.

咁lunch時無醫生睇 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
305#
發表於 07-10-15 12:12 |只看該作者
但係如果佢仲"嘔"唔出D牙搞到發炎的話, 都會好大件事.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 12:03 硐表
即係關出牙事 咁都好D起碼佢出左牙就無事啦:-| :-|

Rank: 5Rank: 5


4210
306#
發表於 07-10-15 12:15 |只看該作者
星期六果晚, 我都去左個油塘friend屋企度打牌, 差d打唔成, 即刻 call 我前bf黎打, 打左4圈, 輸左我6百幾 之後我地越黎越多人, 咪我地就玩 show hand, 又輸, 之後玩射龍門先唔洗輸 我玩到5點先返屋企, 10點就起左身

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 12:05 硐表
上珠海好唔好玩? 我星期六去左天水圍BBQ, 燒完上我表哥HOME打麻雀, 打到1:30AM先走, 返到屋企沖埋涼成3點, 尋日 到成11點半先起身.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
307#
發表於 07-10-15 12:18 |只看該作者
我好肚餓呀, 又無嘢食, 公司只有熱氣的餅乾.

我仔肯飲苦茶, 不過唔係好愿意個鍾囉.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-15 12:12 硐表
要介得好清呀, 油炸野都唔好食.:-|
仔仔肯唔肯乖乖地飲苦茶?

[ 本文章最後由 雪文 於 07-10-15 12:19 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
308#
發表於 07-10-15 12:18 |只看該作者
sorry睇錯, R4卡先$270定$290...

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 12:09 硐表
9月果陣, 我係kwun tong廣場問過好似係$270定$290...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
309#
發表於 07-10-15 12:19 |只看該作者
係我張1G卡唔見左呀!:cry:

星期六我無份打, 睇咋, 我老公WIN左30大元!!

Rank: 8Rank: 8


17382
310#
發表於 07-10-15 12:22 |只看該作者
星期六一早9:00起身,同亞囡食個早餐之後返學校興趣班,之後12:45去接亞囡返油塘食LUNCH,再去珠心算,我就1:45去藍田同HOGANMA,KATIEMA,KT8001食LUNCH之後去學校家長會,到3:45我就係學校走左啦,再返油塘接亞囡返屋企,拿行李等等4:30出門口,5:30上船出發去珠海,到珠海係6:45之後食晚飯,食到9:30返酒店再沖涼,我CALL左人上門按摩1個小時BUT個師傅手藝唔得 1點左右就訓左啦

Rank: 8Rank: 8


17382
311#
發表於 07-10-15 12:23 |只看該作者
真勁


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 12:15 硐表
星期六果晚, 我都去左個油塘friend屋企度打牌, 差d打唔成, 即刻 call 我前bf黎打, 打左4圈, 輸左我6百幾 之後我地越黎越多人, 咪我地就玩 show hand, 又輸, 之後玩射龍門先唔洗輸 我玩到5點先返屋企,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
312#
發表於 07-10-15 12:24 |只看該作者
你張R4壞左呀????

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 12:18 硐表
sorry睇錯, R4卡先$270定$290...

Rank: 8Rank: 8


17382
313#
發表於 07-10-15 12:27 |只看該作者
星期日就8點起身,食早餐,去賽車場,之後就等等等,到5點玩完離開,之後我地成班去左東莞食晚飯,之後返hk,回到屋企係10:30 .....散曬

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
314#
發表於 07-10-15 12:29 |只看該作者
原文章由 <i>Jerry豬媽咪</i> 於 07-10-15 12:15 硐表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=19390557&ptid=1163252" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
星期六果晚, 我都去左個油塘friend屋企度打牌, 差d打唔成, 即刻 call 我前bf黎打, 打左4圈, 輸左我6百幾<img src="images/smilies/em09.gif" smilieid="40" border="0" alt="" /> <img src="images/smilies/em09.gif" smilieid="40" border="0" alt="" /> 之後我地越黎越多人, 咪我地就玩 show hand, 又輸, 之後玩射龍門先唔洗輸<img src="images/smilies/em16.gif" smilieid="51" border="0" alt="" /> <img src="images/smilies/em16.gif" smilieid="51" border="0" alt="" /> 我玩到5點先返屋企,  ...
<br />
JERRY媽: 你地打好大的嗎?????????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
315#
發表於 07-10-15 12:29 |只看該作者
LOVE: 尋日咁夜先返屋企????????????????

我尋日都無去街, 係5點幾時落左樓下公園打羽毛球, 之後去左M記食將軍漢堡!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-15 12:32 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
316#
發表於 07-10-15 12:35 |只看該作者
係呀,成10:30囉:-| 如果坐船就一早返左屋企啦,係佢地c都要去東莞食飯先攪到咁晏


原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 12:29 硐表
LOVE: 尋日咁夜先返屋企????????????????

我尋日都無去街, 係5點幾時落左樓下公園打羽毛球, 之後去左M記食將軍漢堡!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
317#
發表於 07-10-15 12:43 |只看該作者
我尋日都上左大6拜山, 返黎去左TST食飯, C6生日, 佢好似好開心咁, 之前我一直都無提去食飯, 係星期六晚先問佢拜完山返HK去食咩, 佢可能先放下心頭大石原來我會同佢食餐飯
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 12:35 硐表
係呀,成10:30囉:-| 如果坐船就一早返左屋企啦,係佢地c都要去東莞食飯先攪到咁晏

Rank: 8Rank: 8


17382
318#
發表於 07-10-15 12:58 |只看該作者
你地真你得架啦


原文章由 hoganmama 於 07-10-15 12:43 硐表
我尋日都上左大6拜山, 返黎去左TST食飯, C6生日, 佢好似好開心咁, 之前我一直都無提去食飯, 係星期六晚先問佢拜完山返HK去食咩, 佢可能先放下心頭大石原來我會同佢食餐飯   ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
319#
發表於 07-10-15 13:06 |只看該作者
不過我未得閑買禮物, 日日放工都要即返屋企, 真係無時間, 睇下幾時補番先la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 12:58 硐表
你地真你得架啦

Rank: 5Rank: 5


4210
320#
發表於 07-10-15 13:15 |只看該作者
初初以為係, 後尾先知係張1G卡壞左, 好似係$90...

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 12:24 硐表
你張R4壞左呀????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖