註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-8-8 15:59 發表 我仲係個個問題 : 我仔換衫加洗面, 擦牙要10分鐘. 咁食早餐要20分鐘. 你哋食咩早餐咁快 ?
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-8-8 16:01 發表 好眼瞓 昨日11點睡, 都唔會睡得少
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 16:02 發表 我女飲奶+餅乾一兩塊/小量旦糕.
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 15:53 發表 照理都應該唔會黑面呱, 你有大假架嘛?!?!?!??
原文章由 雪文 於 07-8-8 16:13 發表 咁就快. 我仔成日要麵, 熱食 或新鮮面包, 要求多多
原文章由 雪文 於 07-8-8 16:23 發表 我老細又返來啦
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 16:32 發表 我老細一早c左返黎啦.:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 16:40 發表 你地有無聽倒新聞話今晚掛8號呀?????
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 16:33 發表 好彩我老細呢2日成3點先見人
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 16:51 發表 又要出街 (今次去葵興), 又順便放工,88
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 16:46 發表 我老細同我講, 佢下星期係上海個office度返工1week, 不過自己比機票 , 我諗佢係陪男友去上海, 不過攞唔到假, 所以日頭要返工, 夜晚就去wet:tongue:
洋房