關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
301#
發表於 07-8-8 16:02 |只看該作者
我女飲奶+餅乾一兩塊/小量旦糕.

原文章由 雪文 於 07-8-8 15:59 發表
我仲係個個問題 : 我仔換衫加洗面, 擦牙要10分鐘.  咁食早餐要20分鐘.

你哋食咩早餐咁快 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
302#
發表於 07-8-8 16:04 |只看該作者
我今日都有少少攰, 尋日又瞓得唔好啦.

原文章由 雪文 於 07-8-8 16:01 發表
好眼瞓   昨日11點睡, 都唔會睡得少

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
303#
發表於 07-8-8 16:13 |只看該作者
我都係
+麵包
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 16:02 發表
我女飲奶+餅乾一兩塊/小量旦糕.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
304#
發表於 07-8-8 16:13 |只看該作者
咁就快.  我仔成日要麵, 熱食 或新鮮面包,  要求多多

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 16:02 發表
我女飲奶+餅乾一兩塊/小量旦糕.

Rank: 8Rank: 8


17382
305#
發表於 07-8-8 16:14 |只看該作者
無呀,D大假一早放曬啦

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 15:53 發表
照理都應該唔會黑面呱, 你有大假架嘛?!?!?!??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
306#
發表於 07-8-8 16:16 |只看該作者
我之前係同女女係匯景食早餐架, 佢又話唔想食LEE D 野喎!
(同佢食米粉/麵) 咁我咪由佢囉.
原文章由 雪文 於 07-8-8 16:13 發表
咁就快.  我仔成日要麵, 熱食 或新鮮面包,  要求多多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
307#
發表於 07-8-8 16:18 |只看該作者
星期日睇完戲行左一陣新都城, 見倒好多舖頭都大減價啦.....
(好想SHOPPING呀)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
308#
發表於 07-8-8 16:23 |只看該作者
我老細又返來啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
309#
發表於 07-8-8 16:32 |只看該作者
我老細一早c左返黎啦.:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 雪文 於 07-8-8 16:23 發表
我老細又返來啦

Rank: 8Rank: 8


17382
310#
發表於 07-8-8 16:33 |只看該作者
好彩我老細呢2日成3點先見人

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 16:32 發表
我老細一早c左返黎啦.:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
311#
發表於 07-8-8 16:40 |只看該作者
你地有無聽倒新聞話今晚掛8號呀?????

Rank: 8Rank: 8


17382
312#
發表於 07-8-8 16:45 |只看該作者
E+無聽收音機呀因為老鈿係度費事開

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 16:40 發表
你地有無聽倒新聞話今晚掛8號呀?????

Rank: 5Rank: 5


4210
313#
發表於 07-8-8 16:46 |只看該作者
我老細同我講, 佢下星期係上海個office度返工1week, 不過自己比機票 , 我諗佢係陪男友去上海, 不過攞唔到假, 所以日頭要返工, 夜晚就去wet:tongue:

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 16:33 發表
好彩我老細呢2日成3點先見人

Rank: 5Rank: 5


4210
314#
發表於 07-8-8 16:48 |只看該作者
下午茶時間到, 失陪一陣

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
315#
發表於 07-8-8 16:50 |只看該作者
唔係麻...咁快, 都放左工先黎掛, 聽朝先ma

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 16:40 發表
你地有無聽倒新聞話今晚掛8號呀?????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
316#
發表於 07-8-8 16:51 |只看該作者
又要出街 (今次去葵興), 又順便放工,88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
317#
發表於 07-8-8 16:52 |只看該作者
88, funfun.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 16:51 發表
又要出街 (今次去葵興), 又順便放工,88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
318#
發表於 07-8-8 16:54 |只看該作者
咁識爭取時間嘅???

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 16:46 發表
我老細同我講, 佢下星期係上海個office度返工1week, 不過自己比機票 , 我諗佢係陪男友去上海, 不過攞唔到假, 所以日頭要返工, 夜晚就去wet:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
319#
發表於 07-8-8 16:58 |只看該作者
咁都得

[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 16:46 發表
我老細同我講, 佢下星期係上海個office度返工1week, 不過自己比機票 , 我諗佢係陪男友去上海, 不過

Rank: 2


100
320#
發表於 07-8-8 16:59 |只看該作者

re: q天主教柏德學校點 a ?

Dear All , 有無人知道:天主教柏德學校? 不知間學校點樣?聽聽大家意見。。。。

油塘街坊、遙遙媽
‹ 上一主題|下一主題