關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8185
301#
發表於 07-6-21 14:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

鬼咩,人流一過2500, 就 一切變得很 ...... 慢
nice1314 寫道:
其實Bk最近真的很難上,打句野都吾知要send 幾多次至成功
真痛苦

Rank: 5Rank: 5


3537
302#
發表於 07-6-21 15:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ai, BK 係隔離個Forum比人    到C....

今日天氣勁熱,阿仔話1F課室d冷汽吾夠 你地小朋友有冇Complaint?[quote]
heiheikeikei 寫道:
鬼咩,人流一過2500, 就 一切變得很 ...... 慢 [quote]
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 6Rank: 6


8185
303#
發表於 07-6-21 15:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

係喎, hh無乜點講過喎...

L仔會唔會嚴重啲?
nice1314 寫道:

今日天氣勁熱,阿仔話1F課室d冷汽吾夠 你地小朋友有冇Complaint?

Rank: 5Rank: 5


3537
304#
發表於 07-6-21 15:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

可能會...... hh咁瘦,L仔......咁.....健.......碩.......:idea: [quote]
heiheikeikei 寫道:
係喎, hh無乜點講過喎...

L仔會唔會嚴重啲?
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 6Rank: 6


8185
305#
發表於 07-6-21 16:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

噢.....健.......碩.......
我笑咗出嚟....   
果然係呀媽
nice1314 寫道:
可能會...... hh咁瘦,L仔......咁.....健.......碩.......:idea:

Rank: 5Rank: 5


2114
306#
發表於 07-6-21 17:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

你真有心..亞女今日至去复診(耳鼻喉)--上星期六又感親..仲食緊葯----2周後又要再复診...希望到時好哂..唔洗再食'弱'

成個月...睇見佢鼻塞..真辛苦

[quote]
tungtung-mama 寫道:
rn,

Ruby 好番晒咪呀?

Rank: 5Rank: 5


2114
307#
發表於 07-6-21 17:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

del

Rank: 6Rank: 6


9147
308#
發表於 07-6-21 17:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp

我都想上黎多d嫁,你知啦我又要去睇跌打,間屋又要搭棚維修,真係煩到死,加上呢排吾知係咪天氣熱,我有間時就好想    .........不過我都盡量抽時間搭咀

[quote]
cheungmp 寫道:
osmm,

呢d場合點少得你呀~~~
為左報答我嘅"操心", 你就要多d上黎, 咪成日要我做冷板凳小姐喇   
[quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
309#
發表於 07-6-21 17:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s

BK真係撞鬼,係底

我仔今日都有話响課室好熱,同埋好眼訓

[quote]
nice1314 寫道:
ai, BK 係隔離個Forum比人    到C....

今日天氣勁熱,阿仔話1F課室d冷汽吾夠 你地小朋友有冇Complaint?[quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
310#
發表於 07-6-21 18:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咁o仔同hh差吾多啫 ,o仔好少話熱,佢寒底

nice1314 寫道:
可能會...... hh咁瘦,L仔......咁.....健.......碩.......:idea: [quote]
heiheikeikei 寫道:
係喎, hh無乜點講過喎...

L仔會唔會嚴重啲?

Rank: 5Rank: 5


2114
311#
發表於 07-6-21 18:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我有參加..不過抽唔到
Huisys 寫道:
me 5~~~ [quote]
nice1314 寫道:
me 4 ~~~[quote]
cheungmp 寫道:
[size=xx-large]我[size=xx-small]都無...參加
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
312#
發表於 07-6-21 20:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

你仲要睇跌打呀? 仲未好番咩? 真係長手尾....你仲有冇著嗰對人字拖呀? 小心保重呀~~     
[quote]
oscarmama 寫道:
mp

我都想上黎多d嫁,你知啦我又要去睇跌打,間屋又要搭棚維修,真係煩到死,加上呢排吾知係咪天氣熱,我有間時就好想    .........不過我都盡量抽時間搭咀

Rank: 5Rank: 5


3382
313#
發表於 07-6-21 20:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp.

你真係叻!Post哂啲資料出來,重咁清楚大隻字,但唔駛客氣啦,最緊要大家Happy, 如無意外我們訂18/8好嗎?



nice 1314,

為你地的服務,係我嘅榮幸,重要大家幫手架!


gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
314#
發表於 07-6-21 20:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

今日派返本周記.....即刻睇返阿仔上次嗰篇"索吻記" (我之前冇睇過)....原來真係好精彩

之但係睇埋張作文工作紙....嘩~ 離晒題+亂七八糟+字醜+前言不對後語....... :tongue:   老師真係好人, 咁都可以合格, 比我就30分都比多佢   :evil:    :tongue:      

真係唔明點解周記可以寫得有文有路, 但係作文就差到....唉...真係諗起都

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
315#
發表於 07-6-21 20:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

睇黎都係18/8多人d, 只係就唔到 Leona, 等佢番黎睇吓佢改唔改到18/8啦

咁就麻煩你訂18/8啦     

Rank: 5Rank: 5


3382
316#
發表於 07-6-21 20:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,


算啦!今个学年快將完結,希望在明天呀!


cheungmp 寫道:
今日派返本周記.....即刻睇返阿仔上次嗰篇"索吻記" (我之前冇睇過)....原來真係好精彩

之但係睇埋張作文工作紙....嘩~ 離晒題+亂七八糟+字醜+前言不對後語....... :tongue:   老師真係好人, 咁都可以合格, 比我就30分都比多佢   :evil:    :tongue:      

真係唔明點解周記可以寫得有文有路, 但係作文就差到....唉...真係諗起都
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


3382
317#
發表於 07-6-21 20:46 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,


係呀,要問吓Lo1先,好似重有啲mama未睇到,不過book咗炉重可繼續報名,最緊要訂炉先。



cheungmp 寫道:
ra,

睇黎都係18/8多人d, 只係就唔到 Leona, 等佢番黎睇吓佢改唔改到18/8啦

咁就麻煩你訂18/8啦     
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
318#
發表於 07-6-21 20:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

冇得算呀....呢個唔係能力嘅問題, 係有冇用心做嘅分別, 如果佢係唔知點做, 我可以教佢, 我唔會怪佢, 之但係咁明顯.....我頭先比本周記同張作文並排比佢睇, 佢都臉紅, 佢自己都唔知自己張作文寫咩.......所以, 最好嘅方法係....[size=x-large]重作    :evil:  

我已經話左聽日要重作   :evil:  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
319#
發表於 07-6-21 20:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

暫時只有 Leona 一個唔得, 我地一定係就大部份人, 就訂左18/8嘅爐先啦

Leona 唔係 HK, 等佢返黎就問吓佢改唔改到
[quote]
rowenaanson 寫道:
mp,


係呀,要問吓Lo1先,好似重有啲mama未睇到,不過book咗炉重可繼續報名,最緊要訂炉先。

Rank: 5Rank: 5


3382
320#
發表於 07-6-21 20:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

男仔係心散啲,我仔重離普,係屋企做啱哂,係学校趕放学,錯哂返嚟!


cheungmp 寫道:
ra,

冇得算呀....呢個唔係能力嘅問題, 係有冇用心做嘅分別, 如果佢係唔知點做, 我可以教佢, 我唔會怪佢, 之但係咁明顯.....我頭先比本周記同張作文並排比佢睇, 佢都臉紅, 佢自己都唔知自己張作文寫咩.......所以, 最好嘅方法係....[size=x-large]重作    :evil:  

我已經話左聽日要重作   :evil:  
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖