關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


280
281#
發表於 07-2-9 00:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

當然在幼稚園內啦 ....
妳忘了我仍有細女今年讀k1, 雖然我已訂了保良局 但有更好也不仿看看

Rank: 4


988
282#
發表於 07-2-9 00:12 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

宜家真係出晒名囉,不過點解未知真定假都開晒名,我希望佢學校既小學生唔會有影響. :-|  :-|  :-|

Rank: 4


988
283#
發表於 07-2-9 00:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

咁又係喎,有好不仿看看,係咪睇聖安德肋幼稚園個topic

我仔仔幼稚園有個同學仔轉咗過去聖安德肋幼稚園,都要問下佢講成點.

Rank: 3Rank: 3


280
284#
發表於 07-2-9 00:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

YES ! 妳知嗎 ? 我從第一頁開始看到9or 13頁忘了因很倦, 我發現家長有共通點是幼稚園多活動及小朋友讀得很開心, 另外很特別是我看到有此家長是從德寶幼稚園轉校 入讀, 我聽她們說校長及老師都很有愛心 同老師都很給予多點工作給小朋友佈置學校, 煮食物等
我看了她們說都有心動.

Rank: 4


988
285#
發表於 07-2-9 00:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
我都聽以前同學仔媽咪講,話d老師好有愛心,地方好大佢個仔讀得好開心,但係我又聽過有人話佢地程度淺,所以上咗小學頭一年追到好辛苦,唔知真定假.

Rank: 3Rank: 3


280
286#
發表於 07-2-9 13:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

說真地方OK, 因我老公帶囡囡去過及參觀, 他說覺得保良局大些 , 程度淺 我又不清楚

Rank: 4


988
287#
發表於 07-2-10 00:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你有無睇今日新聞,又話田x炳作幣,你信唔信,   

Rank: 5Rank: 5


2839
288#
發表於 07-2-10 00:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli & MIHOLO,

Last year, my friend (a tko teacher) already said 田家x is a "problem" school (including the academic & management) and told me not to choose this school for my girl.  
MIHOLO 寫道:
yeeli

妳有沒有看今天頭板 ?
將軍澳學校---校長非禮老師
真是比我故中是田家丙
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 4


988
289#
發表於 07-2-10 00:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

safarimama

你朋友係tko做老師,重有咩知道?   

Rank: 5Rank: 5


2422
290#
發表於 07-2-10 00:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hello:

呢幾日好少上bk, 我個病仲未好得晒, 呢幾日咳到死死下, 本身唔鍾意睇醫生食藥的我, 都要屈服去睇, 因怕傳染比兩個女仲麻煩, 食左d藥好眼瞓又咳到個人好倦  :cry: .

今次田xx小學真係麻煩, 今日去接個女放學, 途經都仲見有人拎部大相機響到影間學校, 我個女最friend個位男同學仔, 仲跟左佢家姐(小五)入田xx小學tim, 都唔知佢媽咪知道後, 會唔會幫佢個仔再搵過另一間小學呢, 好彩我當初都唔係揀佢咋, 如果唔係就麻煩
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
291#
發表於 07-2-10 00:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

safarimama & yeeli

我朋友都是說叫我不好選他, 因他不像外人看的好.
故我放了很后 .

Rank: 3Rank: 3


280
292#
發表於 07-2-10 00:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

妳回來真好 !很想妳   
其實是很請教妳蔡老師ok嗎 ?直得我轉教室 ?
我剛上"公文式加價topic"問此間好不好  

妳自己小心身體多休息

Rank: 4


988
293#
發表於 07-2-10 00:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

原來你病咗,小心身體,我唔見你重估0你部電腦有問題,
今次田xx真係大件事,好彩我無選到,唔知件事真定假都己經有好大影響

Rank: 5Rank: 5


2422
294#
發表於 07-2-10 00:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

dear all:

其實講開將軍澳d小學, 我識得一位媽咪(我個女的朋友仔媽咪), 佢咁啱有位朋友係響教統局做的, 仲安排佢去tko區的小學作評估, 佢同我朋友講, tko最好的小學就係"宣x小學", 佢全部被評估唔係"優"就係"良", 後來去過呢間小學聽講座, 我都覺得好好, 全程兩個鐘都係個校長自己響到講的(感覺好有誠意), 但奈何呢間小學比較活動, 唔啱我地.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
295#
發表於 07-2-10 00:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我當然有留意啦 ! 我身在tko心也在tko  
其實我同意之前topic 其中一位家長說現最慘是田家x之小六學生如何升中一及面試.......
他們的能力能得到認同嗎 ?

Rank: 5Rank: 5


2422
296#
發表於 07-2-10 00:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

你咁問我, 攪到我有好大壓力tim , 蔡老師成日講自己間教室係最多人讀, 一方面係比家長有信心, 但另一方面我又覺得呢d可能係生意技倆, 其實我覺得邊間教室上堂反而其次, 最重要都係睇家長及小朋友本身, 因到呢一刻, 我自己覺得個女讀公文, 做最多功夫個位係我, 因每日要提佢一定要做功課, 之後再同佢對下啱唔啱, 如果個女無興趣做功課的話, 迫佢去做又係死, 所以係咁我地最近決定唔再讀.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
297#
發表於 07-2-10 01:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

是嗎 ? 原"宣x小學" 很好的, 其實他也不錯但可惜我不是教會沒有5分及聽老師說基本自選是不可能入, 只可等抽籤, 故我選了溤晴(因他本身有質數及不用理會教友分)公平, 我朋友說最好是 "溤晴" "宣基" "信義會(坑口)" 但如選了其中一間后餘下的兩間不用選因在第一位已派完.
其實活動教學對我仔仔好.

Rank: 5Rank: 5


2422
298#
發表於 07-2-10 01:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo / yeeli:

睇完田小單新聞後, 我即時再同個女做輔導, 教佢遇到d叔叔或哥哥有無禮的對待時, 要大聲叫及返來話我知, 因依家d社會風氣真係唔多掂.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
299#
發表於 07-2-10 01:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng


   我同妳相反, 我都是用此新聞教仔
但就教他什麼是可以點男同女是有分別,及基本禮儀等

Rank: 4


988
300#
發表於 07-2-10 01:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
我都覺得間學校同小學生就慘囉,搞到佢地點面對件事好,真係有能力既同學仔會好慘

其實我都有去過田校聽講座,家上我仔幼稚園校長紹介,但就係唔係咁鐘意田校,所以就無選,

另外我都有去黃xx,佢校長講痤樣樣都ok,觀課就選咗精英同學仔比我地家長睇,但係就唔比我地睇一年級,用咗黑色窗廉姐住唔比睇,都唔知點解   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖