關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
281#
發表於 06-11-29 15:33 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

係呀!今日見到d leaflet $600-700/mth,so expensive 呀!不過,只是想想吧!因為.............唉!!!!
k_wong7 寫道:
MIC823,
早呀, 10堂. 係呀唔算好貴, 因為係屋企附近D社區中心, 所以比較出面D平, 你屋企附近有無呢D中心, 如果係出面學, 就好貴.  
K_WONG7

Rank: 5Rank: 5


1998
282#
發表於 06-11-29 17:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

係呀, 如果唔CHECK清楚D價, 好易報左D貴野.其實, D小朋友學幾樣野, D開支都唔小.  所以一定要做格價專家.

mic823 寫道:
係呀!今日見到d leaflet $600-700/mth,so expensive 呀!不過,只是想想吧!因為.............唉!!!!
[quote]
k_wong7 寫道:
MIC823,
早呀, 10堂. 係呀唔算好貴, 因為係屋企附近D社區中心, 所以比較出面D平, 你屋企附近有無呢D中心, 如果係出面學, 就好貴.  
K_WONG7
[/quote]

Rank: 4


724
283#
發表於 06-11-29 21:34 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!有時,同一樣嘅野,但有d真係好鬼貴呀!!

有無報名參觀消防局呀??

k_wong7 寫道:
係呀, 如果唔CHECK清楚D價, 好易報左D貴野.其實, D小朋友學幾樣野, D開支都唔小.  所以一定要做格價專家.

[quote]
mic823 寫道:
係呀!今日見到d leaflet $600-700/mth,so expensive 呀!不過,只是想想吧!因為.............唉!!!!
[quote]
k_wong7 寫道:
MIC823,
早呀, 10堂. 係呀唔算好貴, 因為係屋企附近D社區中心, 所以比較出面D平, 你屋企附近有無呢D中心, 如果係出面學, 就好貴.  
K_WONG7
[/quote][/quote]

Rank: 1


7
284#
發表於 06-11-29 22:50 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

係呀!
;-) :-o 8-) :-? :-P :-P :-D :-D 我好開心 :-D :-)

Rank: 5Rank: 5


1998
285#
發表於 06-11-30 09:05 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
早晨, 有呀, 同阿仔報左, 不過得100位, 又要抽, 都唔知抽唔抽得中.
K_WONG7

Rank: 4


724
286#
發表於 06-11-30 22:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!名額有限,希望大家都中啦!!

唉............check pm
k_wong7 寫道:
MIC823,
早晨, 有呀, 同阿仔報左, 不過得100位, 又要抽, 都唔知抽唔抽得中.
K_WONG7

Rank: 5Rank: 5


1998
287#
發表於 06-12-1 09:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
早呀, 唔怪得尋日日頭唔見你上黎啦.....
CHECK PM.
K_WONG7

Rank: 4


724
288#
發表於 06-12-2 00:10 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

Very busy now,好充實呀!!
6:40起身,7:25出門口,8:35做完義工離校(一,四,五小學,二,三幼稚園),去買餸,大約9:35返到屋企,攪掂d野,打掃屋企,加熱d飯準備哥哥lunch,10:50出門口,11:30做義工(幼稚園)接細佬放學,帶飯比哥哥,大約12:35返到屋企同細佬食飯,做功課,2:35出門口接哥哥,大約4:15返到屋企.............上埋bk大約點幾sleep.

係咪正呀?!!    不過enjoy的!!

可能好快肥田無咁肥了!!!   
k_wong7 寫道:
MIC823,
早呀, 唔怪得尋日日頭唔見你上黎啦.....
CHECK PM.
K_WONG7

Rank: 5Rank: 5


1998
289#
發表於 06-12-2 09:22 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
你好時間表好忙碌呀, 你真係做左日本首相啦(左騰右騰), 不過, 其實係好事, 因為可以多D時間用(當然係D仔仔啦), 而且可以多D時間對住佢地,我個仔成日都見到你呀. 如果我唔使返工, 我都會.  不過, 黎梗D時間都放假, 但我都應該唔會出去接佢啦. 你地明天(3/DEC)玩得開心D啦.
K_WONG7


mic823 寫道:
k_wong7,

Very busy now,好充實呀!!
6:40起身,7:25出門口,8:35做完義工離校(一,四,五小學,二,三幼稚園),去買餸,大約9:35返到屋企,攪掂d野,打掃屋企,加熱d飯準備哥哥lunch,10:50出門口,11:30做義工(幼稚園)接細佬放學,帶飯比哥哥,大約12:35返到屋企同細佬食飯,做功課,2:35出門口接哥哥,大約4:15返到屋企.............上埋bk大約點幾sleep.

係咪正呀?!!    不過enjoy的!!

可能好快肥田無咁肥了!!!    [quote]
k_wong7 寫道:
MIC823,
早呀, 唔怪得尋日日頭唔見你上黎啦.....
CHECK PM.
K_WONG7
[/quote]

Rank: 4


724
290#
發表於 06-12-2 16:38 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!真係好busy呀!不過佢地會多

Rank: 5Rank: 5


1998
291#
發表於 06-12-3 21:35 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日好唔好玩呀, 不過我個仔唔舒服, 其實佢今朝都唔你好舒服啦.  結果, 頭先同佢睇左醫生啦.  
k_wong7

Rank: 4


724
292#
發表於 06-12-3 23:08 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

我仔玩玩吓,同我講佢想返屋企!食完午飯,嘔咗6,7次.呵咗3次,照睇,佢都係食咗風呀!!不過無睇e生,煲咗粥佢食!!
未夠鐘就sleep了!應該無事的!!

其實都玩得好開心!!!

Rank: 5Rank: 5


1998
293#
發表於 06-12-4 08:56 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
依家仔仔無野啦嗎?我果個就仲有d燒, 醫生話有d感親, d細路有事都幾煩, 情願我地自己有事.
k_wong7

Rank: 4


724
294#
發表於 06-12-4 13:20 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!自己病好過!!
沒事了!佢瞓醒好好多了!見到你仔都ok精神呀!!放心,好快無事!!
k_wong7 寫道:
mic823,
依家仔仔無野啦嗎?我果個就仲有d燒, 醫生話有d感親, d細路有事都幾煩, 情願我地自己有事.
k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
295#
發表於 06-12-4 13:27 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
死啦, 學校打黎話佢可能出水豆呀, 要即刻接佢走呀, 好彩阿媽係度, 你話點呀.       
K_WONG7

Rank: 4


724
296#
發表於 06-12-4 18:27 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

唔好咁擔心先,因為依家發完燒會出紅點,大約一個星期會無事.我兩個仔都試過.放心,無事的!!!

don't worry,be happy!!!!  


434
297#
發表於 06-12-7 13:50 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


724
298#
發表於 06-12-7 19:49 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

佢最愛係紅色,佢好多野都係紅色!!(大仔)
學校書包(細仔)
00adafan 寫道:
mic823:
點解你個仔用紅色書包的!

Rank: 4


724
299#
發表於 06-12-7 19:51 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

你14號去唔去呀??


434
300#
發表於 06-12-10 15:28 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖