- 在線時間
- 96 小時
- 最後登錄
- 19-6-16
- 國民生產力
- 88
- 附加生產力
- 1246
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 664
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 1998
- UID
- 105841
 
|
Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀
MIC823,
你好時間表好忙碌呀, 你真係做左日本首相啦(左騰右騰), 不過, 其實係好事, 因為可以多D時間用(當然係D仔仔啦), 而且可以多D時間對住佢地,我個仔成日都見到你呀. 如果我唔使返工, 我都會. 不過, 黎梗D時間都放假, 但我都應該唔會出去接佢啦. 你地明天(3/DEC)玩得開心D啦.
K_WONG7
mic823 寫道:
k_wong7,
Very busy now,好充實呀!!
6:40起身,7:25出門口,8:35做完義工離校(一,四,五小學,二,三幼稚園),去買餸,大約9:35返到屋企,攪掂d野,打掃屋企,加熱d飯準備哥哥lunch,10:50出門口,11:30做義工(幼稚園)接細佬放學,帶飯比哥哥,大約12:35返到屋企同細佬食飯,做功課,2:35出門口接哥哥,大約4:15返到屋企.............上埋bk大約點幾sleep.
係咪正呀?!! 不過enjoy的!!
可能好快肥田無咁肥了!!! [quote]
k_wong7 寫道:
MIC823,
早呀, 唔怪得尋日日頭唔見你上黎啦.....
CHECK PM.
K_WONG7 [/quote] |
|