關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
281#
發表於 06-10-1 23:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

果然係後生媽咪呀!!


[quote]
Kittymummy 寫道:
haha agneshwh.真係?我係咪仲好年青呢?

Rank: 5Rank: 5


1178
282#
發表於 06-10-1 23:21 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agnshwh,
嘜唔係因為喺之前嗰組傾計多咗所以才調去第二組?

Rank: 5Rank: 5


1178
283#
發表於 06-10-1 23:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

tks~
Kittymummy 寫道:
吾洗默中文.再下星期背默第6課.

Rank: 5Rank: 5


3218
284#
發表於 06-10-1 23:23 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

都30歲.出來做野好D,雖然辛苦,但個人update D.保持心境低B D,希望同亞女無代溝lah.

Rank: 5Rank: 5


1178
285#
發表於 06-10-1 23:24 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實我覺得湊仔辛苦過返工!  

Rank: 4


506
286#
發表於 06-10-1 23:25 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

佢調位唔係因為傾計,老師話因為同佢對調位個女仔因為矮D,同學習上比較需要老師睇住,所以對調。而家我個女坐最尾嗰行。

Rank: 5Rank: 5


3218
287#
發表於 06-10-1 23:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

係牙2fungs.絕對同意.反而返エ後,D時間少左.大家仲珍惜相處時間.

Rank: 5Rank: 5


1178
288#
發表於 06-10-1 23:28 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

i see~
其實我唔清楚課室枱椅個擺位格局係點~
你地係未在自已班房見老師?

agneshwh 寫道:
佢調位唔係因為傾計,老師話因為同佢對調位個女仔因為矮D,同學習上比較需要老師睇住,所以對調。而家我個女坐最尾嗰行。

Rank: 5Rank: 5


3218
289#
發表於 06-10-1 23:29 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

冇牙.我吾見,你要吾要?我比Thomas.
2fungs 寫道:
外評報告在校網有冇得睇?

Rank: 5Rank: 5


3218
290#
發表於 06-10-1 23:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾係.在地下.但Maths亞Sir帶我地上去睇.等我地了解多D小朋友.[quote]
2fungs 寫道:
i see~
其實我唔清楚課室枱椅個擺位格局係點~
你地係未在自已班房見老師?

Rank: 5Rank: 5


1178
291#
發表於 06-10-1 23:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

AGREE~
在公司我可以'吞pop',
對個仔太耐我會EQ低。
反而因為少時間陪佢,我會盡量控制情緒~

Kittymummy 寫道:
係牙2fungs.絕對同意.反而返エ後,D時間少左.大家仲珍惜相處時間.

Rank: 5Rank: 5


1178
292#
發表於 06-10-1 23:34 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

好呀~ 唔該!
我仲未慣叫亞仔做"THOMAS"  
但佢好鍾意個名,今日投訴話隔離班有個同學用咗佢個名。

Kittymummy 寫道:
冇牙.我吾見,你要吾要?我比Thomas.[quote]
2fungs 寫道:
外評報告在校網有冇得睇?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3218
293#
發表於 06-10-1 23:41 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Thomas好攪笑.個報告寫得好好,其實我一直有check過,比起同區好.學校透明度好高,我feel到學校用心去培育小朋友.好重視家長.

Rank: 5Rank: 5


1178
294#
發表於 06-10-1 23:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,
初初都好擔心旅小唔知好唔好,
但你之前post過提及旅小,我d信心都番咗嚟~
我姪仔去年p.1就係比學校谷到怕咗,一開學就超過10樣功課   其實我都好感恩亞仔現在好enjoy p.1生活~

Rank: 5Rank: 5


3218
295#
發表於 06-10-2 00:06 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs,一來我在此畢業,二來我家姐在教統局做(知道開平小學這幾年的情形).所以我住在Tuen Mun都比kitty讀.我吾介意學校多新移民(因攪珠所以每一間都有),但feel到學校能做到所謂拔尖保底,接受意見,呢樣真係好難得.
嘩!10樣功課?小一谷咁行,幾時到小六? 我怕小朋友谷得太行,吾喜歡返學就慘拉!

Rank: 5Rank: 5


1178
296#
發表於 06-10-2 00:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

奇怪在p.1 勁谷,而家剛 p.2 反而少了功課~  

Kittymummy 寫道:
嘩!10樣功課?小一谷咁行,幾時到小六? 我怕小朋友谷得太行,吾喜歡返學就慘拉!

Rank: 5Rank: 5


3218
297#
發表於 06-10-2 00:25 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾係掛?請告知邊間?

Rank: 4


506
298#
發表於 06-10-2 22:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都覺得而家升小學後,功課多咗,又要温習,D時間好唔夠用。我盡量都會同佢傾多D計,不過,一講到做功課,就---------


[quote]
Kittymummy 寫道:
係牙2fungs.絕對同意.反而返エ後,D時間少左.大家仲珍惜相處時間.

Rank: 5Rank: 5


3218
299#
發表於 06-10-2 23:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,慢慢來拉.個個小朋友都係咁.要control 自己的EQ牙.平常心拉.

Rank: 5Rank: 5


1178
300#
發表於 06-10-3 13:52 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都知要control EQ,自問開學以來都做得幾好~
點知SAT 嗰日同亞仔對功課(是fri做的),發現 :
中文抄書 : 做了兩行
CB : 做了兩行
明明未做完功課,但handbook tick 晒,吹賬!
一時 ,成本書'車'埋去佢個頭度,之後...極之後悔,等佢做完功課就同佢'道歉',仲叫佢唔好學mami~

(我成日同佢講,只要佢有心機做,唔識我都會比心機教到佢識,唔會鬧。 但係,佢一發脾氣 or 擺明求求其其做,我就會同佢'開片'~
)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖