關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1662
281#
發表於 06-7-29 20:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪
多謝關心呀~   
佢琴日一早做架...食過3次止痛藥, 今日唔洗食喇...而家仲同個alfred玩緊...不過好小心咁玩lu     

呀仔今年升小三叻仔班喇,A班同B班分散左d叻仔, 呀仔今年升3B~~~le年都唔洗想佢會考到5名內lu   

Rank: 5Rank: 5


1625
282#
發表於 06-7-30 22:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

今日都 arm arm 諗起 charles 應該都做左手術, 諗住上黎 pm 比你問候下, 不過已經見到你個 post, 知道 charles 嘅情況都唔錯 bor      

你果個係叻仔黎嘅, 繼續努力啦   
Easy媽咪 寫道:
肥仔媽咪
多謝關心呀~   
佢琴日一早做架...食過3次止痛藥, 今日唔洗食喇...而家仲同個alfred玩緊...不過好小心咁玩lu     

呀仔今年升小三叻仔班喇,A班同B班分散左d叻仔, 呀仔今年升3B~~~le年都唔洗想佢會考到5名內lu   

Rank: 5Rank: 5


2147
283#
發表於 06-7-31 09:08 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我去完旅行返

Rank: 5Rank: 5


1379
284#
發表於 06-7-31 14:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


Easy媽咪,

你呀仔要快d復原,等住同佢玩呀   五名內!佢實得啦,唔准你咁話佢呀 我睇好佢架.

尋日我同兩隻女去咗歷史博物館,好好睇,不過行到腳抽筋,而家仲好痛!唉 老囉~~老囉!

Easy媽咪 寫道:
肥仔媽咪
多謝關心呀~   
佢琴日一早做架...食過3次止痛藥, 今日唔洗食喇...而家仲同個alfred玩緊...不過好小心咁玩lu     

呀仔今年升小三叻仔班喇,A班同B班分散左d叻仔, 呀仔今年升3B~~~le年都唔洗想佢會考到5名內lu   

Rank: 5Rank: 5


1936
285#
發表於 06-7-31 14:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

你仔第二日已經唔駛食止痛藥咁真係會好快好, 咁就安樂晒!   至於出年考第幾, 依家重係放緊暑假, 等開學先諗啦!

Rank: 5Rank: 5


1936
286#
發表於 06-7-31 15:00 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:

尋日我同兩隻女去咗歷史博物館,好好睇,不過行到腳抽筋,而家仲好痛!唉 老囉~~老囉!
歷史博物館是否尖東那間? 一個館就腳痛? 咁你如果去行濕地公園就真係要有心理準備先得lu!

Rank: 5Rank: 5


1662
287#
發表於 06-7-31 16:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

多謝咁多位媽咪關心charles呀, 佢今日已經好似平時咁喇, 只係行得肉酸d咁啦   

濕地公園個展覽館幾得意架, 又有張card比小朋友計分, 果日我見d小朋友好認真答d問題架!

歷史博物館都幾大下, 我都行下休息下架!   

點都好, 升班希望佢努力d啦, 希望在明天嗎    大家一齊努力啦!

lulumak
講下妳d行程同經歷啦! 等我幻想下自己去嗎? 嘻...

Rank: 5Rank: 5


2147
288#
發表於 06-7-31 22:02 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我今次係去北海道/東京迪士尼7天, 我開始發覺年紀大無乜記醒, 我去到第四日發覺我跟果個團唔會去我夢寐以求既花田, 無去shopping outlet同東京世嘉, 不過, 大至都ok. 我個囡係出發前一晚都成12點先

Rank: 5Rank: 5


1625
289#
發表於 06-8-1 10:16 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK ,

行程好豐富呀   

睇完我想即刻飛身去玩tim   

你囡囡好搞笑呀, 我諗呢個 trip 佢都同你一樣......夢寐以求

其實夏天去北海道係咪都咁好玩同好多野睇呢    我個大仔就好恨冬天去, 可以睇雪同玩雪, 但我就擔心如果個細囡第一次去旅行就去d咁凍嘅地方會受唔住   

你囡囡去 disneyland 有冇買野呀

銀座SHOPPING真係幾貴, 我都好似冇試過係銀座買野返香港.  

你買黎做手信嘅傘貴唔貴呀 我記得係日本買傘都幾貴下

有冇多d相睇呀

順帶問下, 你個團費幾$$$$$$   

Rank: 5Rank: 5


1936
290#
發表於 06-8-1 10:36 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,

你囡梗係興奮到瞓唔到啦! 相信你都冇時間睇到我提你去買既藍梅素, 我上次買Yen5xx的雨傘用到依家都幾好用, 買嚟做手信真係唔錯, 咁你自己有冇買野俾自己呀? 你今團有幾多人? 覺得東x遊好唔好呀?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
291#
發表於 06-8-1 10:54 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK ,

行程好豐富呀~~我之前都計劃過7月去日本睇concert架...但抽唔到飛去唔到之嘛....我而家仍然為見唔到木村哥而傷心 :  : 不過我抽到另一場concert飛...9月會去台灣一日    我都想八下你個團費貴唔貴   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
292#
發表於 06-8-1 10:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

尋日去拎返阿女張新身份證...又係冇相既...都唔知換黎做乜 過多三年11歲又要換過   

Rank: 5Rank: 5


1936
293#
發表於 06-8-1 11:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310 寫道:
尋日去拎返阿女張新身份證...又係冇相既...都唔知換黎做乜 過多三年11歲又要換過   
你知否若果依家唔換得唔得?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
294#
發表於 06-8-1 11:06 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唔知呢...我一早就同阿女去換...都好快搞掂...係影相影左4..5次麻煩之嘛...張新身份證又冇相既..都唔知影黎做乜   

Rank: 5Rank: 5


1936
295#
發表於 06-8-1 11:07 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310 寫道:
唔知呢...我一早就同阿女去換...都好快搞掂...係影相影左4..5次麻煩之嘛...張新身份證又冇相既..都唔知影黎做乜   
雖然新証入面冇相, 但一過電腦就會見到架.

Rank: 5Rank: 5


1662
296#
發表於 06-8-1 11:08 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK
嘩~~真係行程好豐富呀~~我都好想即刻去呀!   
妳呀女好攪笑呀, 不過比著我d仔都會一樣咁興奮呀!    

carollam310
換身份証? 好彩妳提提, 我完全唔記得左呀, 我想問洗唔洗帶小朋友去換架? 到拿証時小朋友又洗唔洗一齊去確認架?   

Rank: 5Rank: 5


2147
297#
發表於 06-8-1 11:15 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb,

夏天去北海道,  風景十分靚, 到處都見到花田, 另外, 原來夏天都可以浸溫泉, 唔會話熱辣辣到唔想浸.
我相信冬天去又會有另一種風味.
去Disneyland當然有買野, 我反而覺得disneyland內買既野比出面平, 所以都買到野.
果d 'MADE IN CHINA'傘, 都好平由YAN$525-1050都有.
(中間有3把大傘$1050, 其餘$525 )
團費8999+其他(保險,機場稅....小費)=$11000


Rank: 5Rank: 5


1936
298#
發表於 06-8-1 11:41 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,

睇到你啲戰利品喇!    咁你暑假去跟冬天去價錢差不多喎!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
299#
發表於 06-8-1 11:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

要帶小朋友去換架...要影相嘛...拎証就唔駛..

Rank: 5Rank: 5


1625
300#
發表於 06-8-1 11:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK

聽你咁講夏天去都幾好喎, 反正睇嘅野唔同, 最多遲d等個細囡再大d先再冬天去多次 (我對日本有情意結)

日本 disneyland 賣嘅精品係靚d嘅, 我次次去到都忍唔住   

團費8999>>>>>都 ok 喎, 通常去日本都要預千零蚊一日

其他(保險,機場稅....小費)=$11000>>>>反而雜費都唔平

期待你 post 上黎d 相呀     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖