關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
281#
發表於 06-9-5 15:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi, ivy, 咁早都有早的好處, 早放學嘛. ( 安慰說話, 學校安排, 無計啦)

Rank: 4


854
282#
發表於 06-9-5 15:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

littleeva 寫道:
各位

如果在第一次抽獎, 不知道基顯 or 基法  易些中.

我係 tko 區. 希望能在第一志願抽中.  所以想選間易中的.

希望有人可以幫下我.  謝謝


無話邊間易d bor, 2間都多人考, 不如你自己決定邊間適合你小朋友la

Rank: 5Rank: 5


1146
283#
發表於 06-9-5 16:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivytang02

謝謝您

我會選基顯. 希望有機啦.  

tks

Rank: 4


854
284#
發表於 06-9-5 16:41 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

littleeva 寫道:
ivytang02

謝謝您

我會選基顯. 希望有機啦.  

tks


希望你得la< 到時歡迎你入我地大家庭

Rank: 5Rank: 5


4210
285#
發表於 06-9-5 16:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你地好, 我仔仔都係基顯讀小一, 請多多指教!

Rank: 4


845
286#
發表於 06-9-5 21:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hi.victleung

我仔仔沒有搭校巴的.這機天放學回來都好開心.我問他植老師好不好.他說好好
VICTLEUNG 寫道:
Hi ksw, dichiu,

我的女兒說, 她覺得新班主任"唔錯, 幾好",另外你們有沒有搭校巴, 上車時間比原先通知又改早十分鐘, 真失望!
另請checkp.m.

VICTLEUNG

[quote]
dichiu 寫道:
Hi ksw, VICTLEUNG,

My daughter said Ms. Woo is better. I think that's because she loves Ms. Woo so much that she said Ms. Woo's prettier than Ms. 植. It may take some time for them to know the new 班主任. BTW, can you pm me the name of your child so that I can tell me girl that we chat on the internet? I will pm you my daughter's name later tonight (I can only type Chinese at home).
[quote]
ksw 寫道:
我仔仔班主任同你女兒一樣.但今天回來我問他班主任好不好.他沒有回答我.請問你女兒有野說嗎?班主任好嗎?[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hi Dichiu, KSW,

我女兒告訴我班主任是新到任, 姓"植"的,  女性 :  :  :
   [/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
287#
發表於 06-9-5 21:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我囝囝是1A,妳囝囝是那一班?
Jerry豬媽咪 寫道:
你地好, 我仔仔都係基顯讀小一, 請多多指教!

Rank: 5Rank: 5


2977
288#
發表於 06-9-5 21:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好似2A班主任有homepage睇!

我囝囝都返得好開心,坐大校巴回校後在小花園玩,不過今天好似帶少好多書回來,要check下乜事,本"煲冬瓜"及"聖經"不見。   
ksw 寫道:
hi.victleung

我仔仔沒有搭校巴的.這機天放學回來都好開心.我問他植老師好不好.他說好好[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hi ksw, dichiu,

我的女兒說, 她覺得新班主任"唔錯, 幾好",另外你們有沒有搭校巴, 上車時間比原先通知又改早十分鐘, 真失望!
另請checkp.m.

VICTLEUNG

[quote]
dichiu 寫道:
Hi ksw, VICTLEUNG,

My daughter said Ms. Woo is better. I think that's because she loves Ms. Woo so much that she said Ms. Woo's prettier than Ms. 植. It may take some time for them to know the new 班主任. BTW, can you pm me the name of your child so that I can tell me girl that we chat on the internet? I will pm you my daughter's name later tonight (I can only type Chinese at home).
[quote]
ksw 寫道:
我仔仔班主任同你女兒一樣.但今天回來我問他班主任好不好.他沒有回答我.請問你女兒有野說嗎?班主任好嗎?[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hi Dichiu, KSW,

我女兒告訴我班主任是新到任, 姓"植"的,  女性 :  :  :
   [/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
289#
發表於 06-9-5 21:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Thanks
Xiao-K 寫道:
我地只帶書,冇帶作業,仲有只帶上午堂的書,應該輕d掛!!

另外,小k話我知李校長做到2008年便退休喎!你地有冇聽過?

[quote]
hermanpapa 寫道:
Help!!!!
明天帶書,是否要書本和作業都要帶?那會好重?
[/quote]

Rank: 2


74
290#
發表於 06-9-5 21:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006年小一家長會

我個仔明年升小一我都唔知同他簡藍循or油塘基顯

Rank: 3Rank: 3


286
291#
發表於 06-9-6 08:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...

thanks for...
1)代答問題
2)比卷我 不過朝早我老公個樣...好鬼c惡...好似無水洗面咁...見諒  :

[quote]
ivytang02 寫道:
[quote]
雪文 寫道:
Hi, kwok, 我係基法家長, 但係高翔苑上車, 你


Rank: 3Rank: 3


227
292#
發表於 06-9-6 09:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG,

My daughter also takes school bus but I think it arrives at almost the same time because my maid doesn't complain about it.

Rank: 3Rank: 3


325
293#
發表於 06-9-6 09:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi hermanpapa,

多謝提醒, 我也看過了, 很年青呢!

VICTLEUNG


[quote]
hermanpapa 寫道:
好似2A班主任有homepage睇!

Rank: 3Rank: 3


227
294#
發表於 06-9-6 09:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,

My daughter's 中文 & 普通話 teacher is 邱主任. You said 佢都幾惡死. Is it true? About the P2 English textbook, let me know once you want them back.    

Rank: 4


854
295#
發表於 06-9-6 13:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

dichiu 寫道:
Ivy,

My daughter's 中文 & 普通話 teacher is 邱主任. You said 佢都幾惡死. Is it true? About the P2 English textbook, let me know once you want them back.    



dichiu, 原來教你囡... 我覺得佢惡原因係舊年我工人吾記得將簽好ga中文測驗卷交回校(你地知道一定要交回校), 我女下午係學校急call   住話邱主任要訓佢留堂, 叫我即刻叫工人帶返學校比佢, 禁我即刻call工人帶埋細女交回學校, 禁我放工返屋企, 去補習舍接女回家時, 我女都好吾開心話老師訓佢小息吾準離開課室, 叫班長睇實佢, 又係全班同學面前話佢無責任感, 我女     到連飯都食吾落,  禁我又覺得好對吾住個女, 因為果晚我law左佢將考試卷copy & check 下有咩錯, 夜左佢同工人訓左, 我吾想走入佢地放, 就禁放table上面, 禁工人起身又吾知份野係咩, 又放回柜內, 我女又吾知我拎起佢d 卷禁咪無姑姑比人訓一獲金law, 另日打比邱主任又行開左, 成日都吾覆我tel, 禁又過一日, 哎 ! 跟住咪算law, 霖返果女, 解釋老師都係吾想佢吾記得, 下次媽咪會小心d架la

本英文書吾急, 遲d你估你女同我女可吾可以相認la...如果得就吾使你law黎比返我...

Rank: 3Rank: 3


227
296#
發表於 06-9-6 13:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,

Oh! I should remind myself not to miss anything. Thanks for your advice.

Yes, I hope some day my daughter will get to know your daughter. Ha... Ha... then she can help me return the books.

Rank: 4


854
297#
發表於 06-9-6 13:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

dichiu 寫道:
Ivy,

Oh! I should remind myself not to miss anything. Thanks for your advice.

Yes, I hope some day my daughter will get to know your daughter. Ha... Ha... then she can help me return the books.



醒定d    , 不過你無做錯野佢又吾炳人ga 另外佢d普通話又教得我女好好ga, 你都吾使擔心ga

Rank: 3Rank: 3


216
298#
發表於 06-9-6 15:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Dear all 油塘基顯家長:

剛收到"自行分配學位"張form, 請問20分(爸爸是畢業生),有冇機入油塘基顯

Thanks a lot!

Connie
    
Ian  媽媽

Rank: 5Rank: 5


4210
299#
發表於 06-9-6 15:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我囝囝讀1C

hermanpapa 寫道:
我囝囝是1A,妳囝囝是那一班?[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
你地好, 我仔仔都係基顯讀小一, 請多多指教!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
300#
發表於 06-9-6 16:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

20分應該無問題, 但你要CHECK 下你老公當年畢業係上午班定係下午班, 油塘基顯係當年既上午班

hoyhconnie 寫道:
Dear all 油塘基顯家長:

剛收到"自行分配學位"張form, 請問20分(爸爸是畢業生),有冇機入油塘基顯

Thanks a lot!

Connie
    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖