關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

Rank: 4


526
281#
發表於 06-10-18 22:56 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM 寫道:


講到有大姐姐check手冊,我就有d嬲!當日開家長會,有家長擔心小朋友因年紀尚小,恐防抄漏手冊後做漏功課後要記名,希望有綱上手冊,但被reject!結果亞女話有大姐姐check咗手冊,但亞女仍然可以會做漏功課被記名,(但她當日已做斉手冊上的功課.)大家都明啦! :cry:


妳會否同老師反映吓, 等老師知道問題出至在大姐姐, 我都替妳個女唔抵

Rank: 3Rank: 3


137
282#
發表於 06-10-19 11:22 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
係有訂到飯盒既學生先至有得派架,一個星期有
一至兩次派,個梨唔係尋日派喎,尋日係派益力多
EVE'SMUM 寫道:
lulu媽:
今日悅芙帶咗個梨和益力多回來,佢話係派飯ee比的,對嗎?現在訂飯是否有生菓派?

syliujoe:
測驗日用品中file是乜意思?

講到有大姐姐check手冊,我就有d嬲!當日開家長會,有家長擔心小朋友因年紀尚小,恐防抄漏手冊後做漏功課後要記名,希望有綱上手冊,但被reject!結果亞女話有大姐姐check咗手冊,但亞女仍然可以會做漏功課被記名,(但她當日已做斉手冊上的功課.)大家都明啦! :cry:

Rank: 3Rank: 3


236
283#
發表於 06-10-19 15:13 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

測驗日用品中file係我地用0黎夾A4紙
個d  file,上堂時將測驗紙放在file上寫字,
file係用0黎賤住
http://i042.radikal.ru/0803/77/944cced0f389.gif

Rank: 4


526
284#
發表於 06-10-19 15:51 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
ching1212 寫道:
測驗日用品中file係我地用0黎夾A4紙
個d  file,上堂哇將測驗紙放在file上寫字,
file係用0黎賤住

Rank: 3Rank: 3


236
285#
發表於 06-10-19 16:52 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

係自己ga,舊都得,用0黎賤住張
test peper用,最好係長過A4
http://i042.radikal.ru/0803/77/944cced0f389.gif

Rank: 4


526
286#
發表於 06-10-19 17:01 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
ching1212 寫道:
係自己ga,舊都得,用0黎賤住張
test peper用,最好係長過A4

Rank: 3Rank: 3


236
287#
發表於 06-10-19 17:20 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

我個小朋友話,如果以前冇帶file就唔駛寫手冊,
只係你寫字時,張test paper就會寫穿,
但新學期就唔知la。
以前test
http://i042.radikal.ru/0803/77/944cced0f389.gif

Rank: 4


526
288#
發表於 06-10-19 17:30 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
ching1212 寫道:
我個小朋友話,如果以前冇帶file就唔駛寫手冊,
只係你寫字時,張test paper就會寫穿,
但新學期就唔知la。
以前test

Rank: 3Rank: 3


137
289#
發表於 06-10-20 22:50 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Eve mum
今日係咪你接芙芙放學呀
我離遠見倒,不過見唔倒你個樣

Rank: 2


73
290#
發表於 06-10-22 01:30 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hi all,

I've read this topic over one month, it's very nice to know some of "Our lady's Primary" info. Especially some funny journals that happened during those girls' lunch hour. Haha. : Thx for all parents' sharing with us.

My daughter is 07-08 P1 student. I do believe my girl will be having a happy school life there! Once we knew OLPS accept my girl, we give up other schools' interview la.

Rank: 4


526
291#
發表於 06-10-22 01:44 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

mandy_ng_bb 寫道:
...My daughter is 07-08 P1 student. I do believe my girl will be having a happy school life there! Once we knew OLPS accept my girl, we give up other schools' interview la.


歡迎妳地加入我地嘅大家庭

Rank: 4


526
292#
發表於 06-10-22 02:15 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi
我個都係07-08讀聖母小學p1

Rank: 3Rank: 3


137
293#
發表於 06-10-23 09:35 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

早晨各位   
大家都好忙咁同個囡囡温習   

Rank: 4


526
294#
發表於 06-10-23 09:51 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽 寫道:
早晨各位   
大家都好忙咁同個囡囡温習   


溫晒書未呀, 攪到好似係自己測驗一樣, 自己都有d 緊張及壓力, 妳地有無呢個感覺???   

Rank: 3Rank: 3


137
295#
發表於 06-10-23 10:38 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

vivian6108
我都好緊張呀,而家測驗就咁,
到考試真係....

Rank: 4


526
296#
發表於 06-10-23 10:49 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽 寫道:
vivian6108
我都好緊張呀,而家測驗就咁,
到考試真係....


我都唔敢諗考試會點.........., 亞女個班有一位同學係上年留級生. 原來一年級都會留班架........想問吓有無比什麼execrise 亞女做呀?
該用戶已被刪除

297#
發表於 06-10-23 14:13 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
298#
發表於 06-10-23 16:53 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

vivian,
我個女唔肯温習 : 今日放學到而家都唔肯温書
而家仲瞓着咗添 你有冇教女心得過d比我呀 :cry: 我真係驚到時派測驗卷既時候 :-| 係我喊唔
係佢喊呀   
我比老師出過d提目叫個女温架咋 :-| 不過唔知有冇
幫助呢

EVE'SMUM,
其實我都唔係好清楚嗰d特務姐姐點樣對d小一學生架 :-|
因為我只係幫手食飯嗰段時間 我剩係覺得d特務
姐姐神出鬼沒,初初嗰幾日一食完飯就入黎睇下佢地d手册,
近呢排就一係唔黎,一係就入黎一陣就走咗 : 乜d姐姐
可以傾電話既咩 咁我又唔知喎
係呀希望你唔好介意,因為義工開過會,要我地1:05就要所有
學生同義工離開課室,但係芙芙真係好慢,1:05分先至開始
收拾飯盤同食飯袋,而且動作係好慢 : 同埋我要等倒埋
佢食完既飯盒落個大箱道,跟住要將個大箱拎出去佢地課室
門口,所以每次都遲咗走 :-|
希望你幫我同芙芙解釋番   

Rank: 4


526
299#
發表於 06-10-23 17:09 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽,
我個女都唔肯温習, 喊晒口, 但我同佢講校規好嚴, 如測驗及考生唔合格要留班, 佢都有少少驚, 所以佢都硬著頭皮溫習囉. 我都係買d 坊間補充比佢做吓.
該用戶已被刪除

300#
發表於 06-10-23 20:41 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖