關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
281#
發表於 06-6-29 17:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hello BonnieKam
mud 你睇開 林xx 架, 係咪唔係中國人個個呀,
我昨日問過, 個 nurse 話 $100 一支.
而我d小朋友就睇開 鄧xx, 不過佢係比較貴d架.
可能佢係兒科啦. 次次都$220, 如果有抗生素, 就要$240.

    
^_^

Rank: 2


49
282#
發表於 06-6-29 20:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 您好:

我今日先收馬循的信; 我已經衰左啦! 希望你得啦''
佢地真係28號先寄出呀''''

Rank: 5Rank: 5


1272
283#
發表於 06-6-29 21:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi yoballma

其實我仔仔都係睇"鄧XX", 不過我都覺得佢係貴左D, 但無辨法啦, 因為佢都幾夾我個仔, 就算貴少少都無計.

yoballma 寫道:
Hello BonnieKam
mud 你睇開 林xx 架, 係咪唔係中國人個個呀,
我昨日問過, 個 nurse 話 $100 一支.
而我d小朋友就睇開 鄧xx, 不過佢係比較貴d架.
可能佢係兒科啦. 次次都$220, 如果有抗生素, 就要$240.

    
~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 4


588
284#
發表於 06-6-29 22:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
285#
發表於 06-6-29 22:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


62
286#
發表於 06-6-29 22:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

你是否決定去雨川? 還是等靈糧的消息?

靖靖mother

Rank: 3Rank: 3


485
287#
發表於 06-6-29 22:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew 媽咪:

咁靈糧點呀?
但願吾兒愚且魯, 無憂無患到公卿! :-P

Rank: 4


588
288#
發表於 06-6-29 23:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
289#
發表於 06-6-29 23:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


443
290#
發表於 06-6-30 09:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew媽咪,
因為囡囡考試我好耐無上來, 原來雨川收左你仔仔呀, 都好呀, 單單係新校舍同有私家泳池, 就己經好過原本果間呀, 況且呢間學校好似係保良局, 禁差極都有過譜呀 ! 可能校長唔夠其他小學禁積極, 所以咪好似無禁出名羅, 我老公有個朋友個女去年派到去雨川, 佢父母都不知幾開心, 仲問我地點解去靈糧都唔去雨川? 講真, 上年如果囡囡派到雨川, 我都未必會去靈糧叩門, 最緊要小朋友讀得開心呀, 仲有, 你都緊張左好耐啦, 既然而家幫仔仔搵到雨川, 就同佢開開心心迎接9月1日啦, 唔好太過上心, 你已經盡左力啦 !       

Rank: 3Rank: 3


304
291#
發表於 06-6-30 10:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew_媽咪

唔駛唔開心嘅, 其實每間學校都有佢自己嘅優點, 我女女個同學, 佢兩姐妹都係讀雨川, 如果間學校係唔好嘅, 佢媽咪都唔會比個細妹讀埋雨川啦.而且我知道保良局雨川, 同保良局胡忠中學有關係嘅, 到五,六年班d課程會同中學有涵接.
最好係雨川有游泳池, 我遲d或者都會幫個女係個度報游泳班呢. 你千祁唔好表現得唔開心呀., 以免小朋友以為呢間學校唔好呀.
你最後有什麼決定, 再話比我地聽吖.
Never give up.       
^_^

Rank: 4


588
292#
發表於 06-6-30 13:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
293#
發表於 06-6-30 13:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
294#
發表於 06-6-30 13:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

打錯左, 係我地好似好熟先係真

Rank: 3Rank: 3


313
295#
發表於 06-6-30 16:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


B珠Mummy 寫道:
yoballma,

你好,咁

Rank: 3Rank: 3


304
296#
發表於 06-6-30 18:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個仔當日表演跆拳道企側邊做配角, 佢話未試過上台表演, 所以好刺激喎! 昨晚剛收到馬循的信, 7月6日下午回校辦入學事宜, 到時見啦. (P.S. 我都係住富寶
^_^

Rank: 3Rank: 3


443
297#
發表於 06-6-30 20:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew 媽咪,
囡囡係上星期五終於考完試啦 ! 今日仲去左親戚處玩, 星期日先返, 我可以放監啦 !   
坦白講, 其實學校d程度太高, 做家長同小朋友會好辛苦, 好似我個女間學校, 雖然d程度唔算係好高(我覺得馬主及循理應該會高d, 雨川我就真係唔知), 但係佢地個斑同學仔, 有d真係屋企無人教既, 佢地讀得好辛苦, 平均分70分都話要留斑, 我個女平均分有96分, 佢都係考第5-6名, 全級就考二十幾, 囡囡果斑考第一果個, 原來日日放學都要去補習架, 仲所有課外活動都無得參加架, 你話幾陰功呀, 小一咋 !
所以話, 要小朋友返學返得開心, 佢地先至會有心機架, 你仔佢既然禁鐘意雨川, 呢個係一個好開始黎, 繼續努力啦, 仲有6年比你慢慢歎呀 !     
Matthew_媽咪 寫道:
nonowong,

囡囡考完試未呀 ? 就放暑假喇 ! 妳同囡囡都應該可以放鬆一下, 我仔仔好鍾意雨川 (係保良局學校), 唔知點解, 可能 interview 個陣俾佢地睇住卡通片, 一路等玩得好開心掛, 今朝都有打電話去馬循問, 睇下 7月3號後補生註冊後仲會唔會有位, 個主任都好好人, 問我仔仔叫咩名, 仲話校長之前收過我好多信, 覺得我好有誠意, 依家 waiting list 當中, 如果今次都唔得, 我都係讀 "雨川" 架喇 !   

Rank: 4


588
298#
發表於 06-6-30 21:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

nonowong,

妳個女女都好勁呀, 有冇去補習班架 ? 平均分70分都話要留班    , 依家 d 小朋友真係幾慘, 甘細個就要面對呢 d 壓力, 甘妳女女有冇参加 d 課外活動輕鬆一下呀   

Rank: 2


49
299#
發表於 06-7-1 03:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

我會等(馬主)! 如果都唔得 就一於讀胡上:

Rank: 3Rank: 3


443
300#
發表於 06-7-1 18:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

囡囡日日都補習啦, 一對一, 學費全完, 仲有津貼, 個老師就係我呀, 不過我估計佢三年級我應該教唔掂, 到時真係要補習啦 !
佢而家學緊古箏、中國舞同埋畫畫, 全部都係學校放後上堂, 當然係要自己比錢學, 佢就當然好輕鬆啦, 我就搵埋比佢洗囉 !   
我比佢學古箏其實都幾衰, 諗住少人學, 第日好容易入到學校既中樂團, 有多d機會代表樂校, 同埋多門手藝, 對於日後考中學可能有d幫助卦, 難得囡囡又唔反對, 學學下又ok, 所以會比佢一路學, 同埋我好鐘意女仔彈住個古箏個look, 好似好鬼優雅禁    但係若然佢成績退步, 我就唔會比佢學禁多課外活動架啦 !
你去雨川註冊前, 記得去泰伯攞番個註冊証至得架wor !
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖