- 在線時間
- 131 小時
- 最後登錄
- 17-1-11
- 國民生產力
- 23
- 附加生產力
- 314
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-8-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 106
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 443
- UID
- 28256
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Dear Matthew 媽咪,
囡囡係上星期五終於考完試啦 ! 今日仲去左親戚處玩, 星期日先返, 我可以放監啦 !
坦白講, 其實學校d程度太高, 做家長同小朋友會好辛苦, 好似我個女間學校, 雖然d程度唔算係好高(我覺得馬主及循理應該會高d, 雨川我就真係唔知), 但係佢地個斑同學仔, 有d真係屋企無人教既, 佢地讀得好辛苦, 平均分70分都話要留斑, 我個女平均分有96分, 佢都係考第5-6名, 全級就考二十幾, 囡囡果斑考第一果個, 原來日日放學都要去補習架, 仲所有課外活動都無得參加架, 你話幾陰功呀, 小一咋 !
所以話, 要小朋友返學返得開心, 佢地先至會有心機架, 你仔佢既然禁鐘意雨川, 呢個係一個好開始黎, 繼續努力啦, 仲有6年比你慢慢歎呀 !  Matthew_媽咪 寫道:
nonowong,
囡囡考完試未呀 ? 就放暑假喇 ! 妳同囡囡都應該可以放鬆一下, 我仔仔好鍾意雨川 (係保良局學校), 唔知點解, 可能 interview 個陣俾佢地睇住卡通片, 一路等玩得好開心掛, 今朝都有打電話去馬循問, 睇下 7月3號後補生註冊後仲會唔會有位, 個主任都好好人, 問我仔仔叫咩名, 仲話校長之前收過我好多信, 覺得我好有誠意, 依家 waiting list 當中, 如果今次都唔得, 我都係讀 "雨川" 架喇 ! |
|