- 在線時間
- 150 小時
- 最後登錄
- 21-1-8
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 1252
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-8-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1509
- 主題
- 16
- 精華
- 0
- 積分
- 2769
- UID
- 29235
 
|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
甲部 : 1 ) 瑪利曼幾好,但好多人爭
2 ) 聖公會聖雅各小學 (遲d好似全日制)唔係太清楚
3 ) 寶血小學好多師姊揀呢間,應該幾好
乙部 : 1 ) 香港嘉諾撒學校 (唔知係咪都會轉全日呢)係出年轉全日,有親戚個女讀緊
2 ) 滬江小學 (我見佢課外活動好似有管弦樂團)我朋友個仔讀緊,佢個大女係處畢業,幾出名
3 ) 北角官立小學 (遲d轉埋全日制,唔知係咪多
間小學呢,又唔知而家上午校好d,定下午校
好d ) 係今年9月轉全日制,所以你唔使揀上午校好d,定下午校
4 ) 北角衛理小學 課程開頭幾淺,屬活動左教學,有同事個仔係處讀,不過現在仍然上,下午班只得兩班
5 ) 北角循道學校呢間講左啦
6 ) 聖公會聖米迦勒小學,都幾傳統,我侄仔係處讀
*以下幾間都唔聽你地提及過,都唔知佢地乜東東*
7 ) 太古小學好多人認為呢間唔係太好,但好似現在改革緊,有好多功課同好多測試評估,好多師姐係處讀,讀到名列前茅
8 ) 建造商會學校以前話幾好,而家唔知
9 ) 佛教中華康山學校好多人以為佛教學校程度差,但其實幾好,但聲名不大,少人提起,我先生果邊侄仔侄女係處讀
10 ) 北角街坊會陳維周夫人紀念學校呢間為左吸引多d人讀,特別招攬將軍澳居民仔仔女女來讀,可知有幾好 |
|