關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 SPK interview
樓主: 5354
go

SPK interview [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


474
281#
發表於 06-3-15 15:03 |只看該作者

Re: SPK interview

To All,

I really wish all of you good luck to recevie the acceptance letter from SPK.   In fact, I've submitted my application to SPN 10 days ago and I totally understand how your feeling.   :wink:

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
282#
發表於 06-3-15 15:56 |只看該作者

Re: SPK interview

仲有5日咋!!!! 好快開估啦!!!

希望大家都入圍啦.  個個都可以讀到上午校啦.

Rank: 4


634
283#
發表於 06-3-15 16:26 |只看該作者

Re: SPK interview

如果入到下午校我都一樣開心   

Rank: 3Rank: 3


191
284#
發表於 06-3-15 22:03 |只看該作者

Re: SPK interview

kaka01 寫道:
如果入到下午校我都一樣開心   

但求佢收我個女,上、下午不再重要了!
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/671602/ef1.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


4411
285#
發表於 06-3-16 00:18 |只看該作者

Re: SPK interview

咦? 點解今晚無人倒數既?
仲有四日咋喎!  

Rank: 3Rank: 3


105
286#
發表於 06-3-16 01:56 |只看該作者

Re: SPK interview

十月媽咪 寫道:
咦? 點解今晚無人倒數既?
仲有四日咋喎!  



俾你奪得今日第一名添!     
[size=xx-large]仲有四日!

Rank: 3Rank: 3


236
287#
發表於 06-3-16 18:50 |只看該作者

Re: SPK interview

仲有四日!

好緊張呀

Rank: 5Rank: 5


1717
288#
發表於 06-3-16 19:03 |只看該作者

Re: SPK interview

kakab422,
me too.....好緊張

Rank: 4


634
289#
發表於 06-3-16 19:10 |只看該作者

Re: SPK interview

係o米要21號星期二先收到信呢?好緊張呀!

Rank: 5Rank: 5


1717
290#
發表於 06-3-16 19:13 |只看該作者

Re: SPK interview

I guess~~ they will sent letter on saturday......i guess jar ha~

Rank: 5Rank: 5


4411
291#
發表於 06-3-16 20:16 |只看該作者

Re: SPK interview

我就淨係想知, 係咪同一日, 無論收, 後備, 抑或唔收, 都會收到信啫!
講真, 無論結果係咩, 都想響星期一知道, 唔想好似某D幼稚園咁, 收就有信先, 後備又遲一兩日, 唔收又再遲多幾日, 好折騰架嘛!  

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
292#
發表於 06-3-16 23:42 |只看該作者

Re: SPK interview

係啦, 快快趣趣來個了斷好了. 無謂拖.

咁有無人知係咪淨係收先有信呀?? 唔收係咪無信架?????

十月媽咪 寫道:
我就淨係想知, 係咪同一日, 無論收, 後備, 抑或唔收, 都會收到信啫!
講真, 無論結果係咩, 都想響星期一知道, 唔想好似某D幼稚園咁, 收就有信先, 後備又遲一兩日, 唔收又再遲多幾日, 好折騰架嘛!  

Rank: 3Rank: 3


105
293#
發表於 06-3-17 00:32 |只看該作者

Re: SPK interview

[size=xx-large]咁靜?仲有三日!     

Rank: 3Rank: 3


105
294#
發表於 06-3-17 00:35 |只看該作者

Re: SPK interview

等我聽日打去學校問吓會否好似聖心在網上公佈先!
(雖然叫我地唔好打去,但唔講名咪得!!!)     

Rank: 3Rank: 3


284
295#
發表於 06-3-17 10:07 |只看該作者

Re: SPK interview

seems will not have the result on St. Paul's website...

The teachers there said the letters will only be sent on 20th Mar (next Monday) ar ... so, the faster will recieve on next Tuesday la if you live in HK side.  If KLN side may be Wednesday tim ar ...

Rank: 5Rank: 5


4411
296#
發表於 06-3-17 10:17 |只看該作者

Re: SPK interview

唔係下嘛? 咁咪即係唔止仲有三日囉? 撞鬼咯...條頸長到就唻斷喇!     


122
297#
發表於 06-3-17 10:35 |只看該作者

Re: SPK interview

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
298#
發表於 06-3-17 10:43 |只看該作者

Re: SPK interview

咁都好d, 得唔得都有個答案.


[quote]
H20 寫道:
[quote]
十月媽咪 寫道:
我就淨係想知, 係咪同一日, 無論收, 後備, 抑或唔收, 都會收到信

Rank: 5Rank: 5


4411
299#
發表於 06-3-17 11:23 |只看該作者

Re: SPK interview

H20,
係呀, 唔該晒你呀, 真係得唔得都想快D知架, 早D結案, 早D有覺好瞓丫嘛!


1272
300#
發表於 06-3-17 12:10 |只看該作者

Re: SPK interview

Wishing all of you Good Luck!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖