關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
281#
發表於 08-5-21 13:03 |只看該作者
if 你買少少, 係果度買,近近地都ok la.

原文章由 lky2008 於 08-5-21 12:53 發表

真係靚到我眼都花埋呀!!!!!!!
美人:

我呢頭咪有間賣bakery products的小shop,係比2記貴D同埋D products冇咁多。但個老板同老板娘勁好人(聽呢頭D人話個老板以前係chef),成日都教點整各樣cake/cookies/bread, etc,亦唔hard-sell ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
282#
發表於 08-5-21 13:05 |只看該作者
ky, please check email.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
283#
發表於 08-5-21 13:48 |只看該作者
c6咁大個人都同個仔爭snack 食, 都chi x 線, 攪到個仔係咁打嚟喊, 煩c

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
284#
發表於 08-5-21 13:50 |只看該作者
喉嚨有d痛, 今晚食龜苓膏先.

Rank: 8Rank: 8


17269
285#
發表於 08-5-21 13:52 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 13:05 發表
ky, please check email.

Thanks.

Rank: 8Rank: 8


17269
286#
發表於 08-5-21 13:53 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 13:48 發表
c6咁大個人都同個仔爭snack 食, 都chi x 線, 攪到個仔係咁打嚟喊, 煩c

唔係化!咁都得!佢真係嚴你未夠煩呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
287#
發表於 08-5-21 13:54 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 13:50 發表
喉嚨有d痛, 今晚食龜苓膏先.

我都有DD呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
288#
發表於 08-5-21 14:01 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 13:48 發表
c6咁大個人都同個仔爭snack 食, 都chi x 線, 攪到個仔係咁打嚟喊, 煩c

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
289#
發表於 08-5-21 14:05 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 13:00 發表

Secret。我的名太老套喇!

我估係嘉欣/嘉儀果D囉!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
290#
發表於 08-5-21 14:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:05 發表

我估係嘉欣/嘉儀果D囉!!!

你估我係X嘉欣咩! 我個名係仲老套好多好多個隻。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
291#
發表於 08-5-21 14:07 |只看該作者
CC: 有空可否同我問吓LT YMCA
27756033

LT130/131 仲有無位???? 幾時開始報名??

THANK YOU!!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-5-21 14:09 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
292#
發表於 08-5-21 14:11 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:07 發表

你估我係X嘉欣咩! 我個名係仲老套好多好多個隻。

我以為係架
快D  PM話我知, 你都知道我個中文名喎!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
293#
發表於 08-5-21 14:13 |只看該作者
CC: 龜苓膏~~我用晒啦, 而家叫我爸同我去買仲抵, 20元咋!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
294#
發表於 08-5-21 14:15 |只看該作者
我去叮埋個雞尾飽食先~~

Rank: 8Rank: 8


17269
295#
發表於 08-5-21 14:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:11 發表

我以為係架
快D  PM話我知, 你都知道我個中文名喎!!!!

我點知你中文名呀?????

我個中文名真係好鄉吓架(因我爸媽年紀大),真係唔公開喇! 英文名(呢個你知啦!)都係我parents 攞birth cert時改,我都唔鍾意,不過冇計。mouth:" />

[ 本文章最後由 lky2008 於 08-5-21 14:17 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
296#
發表於 08-5-21 14:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:13 發表
CC: 龜苓膏~~我用晒啦, 而家叫我爸同我去買仲抵, 20元咋!!!

仲有嗎??

Rank: 8Rank: 8


17269
297#
發表於 08-5-21 14:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:15 發表
我去叮埋個雞尾飽食先~~

我鍾意波蘿包多D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
298#
發表於 08-5-21 14:21 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:16 發表

仲有嗎??

應該有, 佢無入優惠期架!!!

大家PM中文名好嗎???

Rank: 8Rank: 8


17269
299#
發表於 08-5-21 14:21 |只看該作者
我屋企樓下間康X茶餐聽D波蘿包,雞尾包同酥皮蛋撻大大個都好好食,但唔平 ($4)。

平田間金雅餅店的波蘿包,雞尾包同酥皮蛋撻都好平好食。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
300#
發表於 08-5-21 14:22 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:21 發表
我屋企樓下間康X茶餐聽D波蘿包,雞尾包同穌皮蛋撻大大個都好好食,但唔平 ($4)。

平田間金雅餅店的波蘿包,雞尾包同穌皮蛋撻都好平好食。 ...

我未幫親過........
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖