註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-5-21 12:53 發表 真係靚到我眼都花埋呀!!!!!!! 美人: 我呢頭咪有間賣bakery products的小shop,係比2記貴D同埋D products冇咁多。但個老板同老板娘勁好人(聽呢頭D人話個老板以前係chef),成日都教點整各樣cake/cookies/bread, etc,亦唔hard-sell ...
返回頂部
伯爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 13:05 發表 ky, please check email.
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 13:48 發表 c6咁大個人都同個仔爭snack 食, 都chi x 線, 攪到個仔係咁打嚟喊, 煩c
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 13:50 發表 喉嚨有d痛, 今晚食龜苓膏先.
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-5-21 13:00 發表 Secret。我的名太老套喇!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:05 發表 我估係嘉欣/嘉儀果D囉!!!
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:07 發表 你估我係X嘉欣咩! 我個名係仲老套好多好多個隻。
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:11 發表 我以為係架 快D PM話我知, 你都知道我個中文名喎!!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:13 發表 CC: 龜苓膏~~我用晒啦, 而家叫我爸同我去買仲抵, 20元咋!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 14:15 發表 我去叮埋個雞尾飽食先~~
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:16 發表 仲有嗎??
原文章由 lky2008 於 08-5-21 14:21 發表 我屋企樓下間康X茶餐聽D波蘿包,雞尾包同穌皮蛋撻大大個都好好食,但唔平 ($4)。 平田間金雅餅店的波蘿包,雞尾包同穌皮蛋撻都好平好食。 ...