關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 2


77
281#
發表於 08-8-1 23:04 |只看該作者
原文章由 ivylee313 於 08-8-1 01:07 發表
hi,eunicepoon,您約左幾點呀?我約左9:45,一齊傾下呀!
不如我比電話您,大家可以交流下,死~~我好似好突然咁!

我都係9:45, 好呀一齊傾下,可以交流下意見呀o麻 !

Rank: 2


57
282#
發表於 08-8-2 15:20 |只看該作者
Hi Ching Ching,
我先生今日有聽家長會,不過我諗你以前聽過應該不多! pls see pm!
Welcome to visit Kolby & Cheryl's Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/ilove-kachun

Rank: 3Rank: 3


211
283#
發表於 08-8-2 22:19 |只看該作者

點解???

今日去左家長會,坐一坐,望一望,點解咁殘舊?仲好多地方生
銹,D防火板破爛用D膠紙痴番就算,唉.....快D搬新校舍就好






原文章由 SiuBoB 於 08-8-2 15:20 發表
Hi Ching Ching,
我先生今日有聽家長會,不過我諗你以前聽過應該不多! pls see pm!

Rank: 3Rank: 3


485
284#
發表於 08-8-4 12:49 |只看該作者
原文章由 ivylee313 於 08-8-2 22:19 發表
今日去左家長會,坐一坐,望一望,點解咁殘舊?仲好多地方生
銹,D防火板破爛用D膠紙痴番就算,唉.....快D搬新校舍就好

真的很殘舊!新校舍我想有排。

Rank: 5Rank: 5


1730
285#
發表於 08-8-6 19:36 |只看該作者
我想問吓你地覺唔覺得佢d男仔校服d裇衫cutting麻麻地,如果我要5號,個膊頭好似窄小小,如果要6號,個膊鬆d,但個身又勁闊,而家揀咗6號,因為怕佢出年夏天已經唔啱著,但而家著6號而好似唔係好啱身咁,你地有無d個問題?

下星期返學la,好緊張呀!!

Rank: 3Rank: 3


485
286#
發表於 08-8-7 12:54 |只看該作者
我都好緊張呀!!
唔知夏天男仔 2套校服  & 1 套PE衫够唔够 ?

Rank: 3Rank: 3


211
287#
發表於 08-8-10 02:46 |只看該作者
足夠啦,我女女都同您一樣,想問下大家有冇join茶點?
我冇join,因為我女好麻煩,唔係樣樣都食,所以睇下點
先再join,咁自已帶野食,但個盒好細,點好呢?




原文章由 mingming926 於 08-8-7 12:54 發表
我都好緊張呀!!
唔知夏天男仔 2套校服  & 1 套PE衫够唔够 ?

Rank: 3Rank: 3


485
288#
發表於 08-8-11 13:16 |只看該作者
原文章由 ivylee313 於 08-8-10 02:46 發表
足夠啦,我女女都同您一樣,想問下大家有冇join茶點?
我冇join,因為我女好麻煩,唔係樣樣都食,所以睇下點
先再join,咁自已帶野食,但個盒好細,點好呢?




...

Joined ! 咁自已帶野食,仲麻煩?
我仔仔係 N1C1AM 班。
你女女呢?

Rank: 5Rank: 5


1139
289#
發表於 08-8-11 13:50 |只看該作者
ivylee313,

我都冇join茶點呀..  因為開頭都唔會有咩特別野食架..  多數都係蛋糕餅乾, 所以我諗住自己準備俾佢好過..   開頭都係餅, 蛋糕, 曲奇餅, 生果, 腸仔菠蘿, 三文治, 麵包..  咁上下啦,  你有咩好提議大家一齊分享下吖..   

我都係一個細盒仔咋..  茶點應該都唔會食太多野既..   到時問下班主任情況, 如果班主任話佢每次都唔夠食先加大俾佢囉..  

原文章由 ivylee313 於 08-8-10 02:46 發表
足夠啦,我女女都同您一樣,想問下大家有冇join茶點?
我冇join,因為我女好麻煩,唔係樣樣都食,所以睇下點
先再join,咁自已帶野食,但個盒好細,點好呢?




...

Rank: 3Rank: 3


211
290#
發表於 08-8-11 14:57 |只看該作者
係啦,我同您想法都一樣,多數帶D乾量,您D提議都好多!



原文章由 pcdogxx 於 08-8-11 13:50 發表
ivylee313,

我都冇join茶點呀..  因為開頭都唔會有咩特別野食架..  多數都係蛋糕餅乾, 所以我諗住自己準備俾佢好過..   開頭都係餅, 蛋糕, 曲奇餅, 生果, 腸仔菠蘿, 三文治, 麵包..  咁上下啦,  你有咩好提議大家一 ...

Rank: 3Rank: 3


211
291#
發表於 08-8-11 15:07 |只看該作者
hi,我自已帶又唔覺好麻煩,其實茶點都係小吃,一般都
係乾量,何況我女都未必食,因為她食小小就唔食,而且
她都食左早餐先返學!我女女都係N1C,蔡老師~~~~




原文章由 mingming926 於 08-8-11 13:16 發表

Joined ! 咁自已帶野食,仲麻煩?
我仔仔係 N1C1AM 班。
你女女呢?

Rank: 4


961
292#
發表於 08-8-11 16:24 |只看該作者
好緊張呀..明天返學啦..

我哋已識"匡匡"同學仔同班和一齊塔校車啦..

希望大家都會開開心心返學啦..

至於, 我有訂茶點..因為我係一位超級懶懶媽咪和又要返工, 我恐怕最初很有恆心幫仔仔整茶點..但可能一星期之後仔仔會冇茶點帶 ..

Rank: 3Rank: 3


195
293#
發表於 08-8-11 23:25 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-7-21 16:03 發表
Updated

Arnold.......囝囝.2909..N1A...am..大埔....pytcay
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘 ...

柏希..........囝囝.0511..N1A.am 荃灣

Rank: 3Rank: 3


371
294#
發表於 08-8-12 00:47 |只看該作者
送出:我有件冬季校褸,係4號,但就冇晒D金褸.
如果有興趣就PM我啦.

Rank: 3Rank: 3


371
295#
發表於 08-8-12 00:48 |只看該作者
原文章由 mingming926 於 08-8-7 12:54 發表
我都好緊張呀!!
唔知夏天男仔 2套校服  & 1 套PE衫够唔够 ?

OK架啦我都係咁

Rank: 5Rank: 5


1425
296#
發表於 08-8-12 09:40 |只看該作者
今日開學喇~~

Updated

Arnold.......
囝囝.2909..N1A..am..大埔....pytcay
柏希..........囝囝.0511..N1A..am..荃灣.....Ronniema
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角..mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B..am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
慧懿..........囡囡.0822..N1B1.am.............ChingChing
德建..........囝囝.0616..N1C..am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C..am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......
囝囝.0616..N1C..am..廣播道..Krystal
Megan......
囡囡...........N1C..am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C..am..大角咀..acml
Hayden.....囝囝.2909..N1C1.am.........mingming926
家曦..........囝囝.0509..N1D..am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
懿恆..........囡囡.0502..N1D1.am.............janiceluk
Richard.....
囝囝.0509..N1E..am..............richwong





[ 本文章最後由 hongmimi 於 08-8-12 09:46 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1425
297#
發表於 08-8-12 10:03 |只看該作者
hi, henrykwok,

好嘢~ 匡匡家曦一齊搭校車...咁其實家曦都係N1D1,係唔係? 因我見妳個list打N1D班。

婆婆報告匡匡今朝上校車時好開心無扭計,希望佢keep住到放學就好喇~

我無訂茶點呀~ 哈哈~ 我都係超級懶懶媽咪同要返工,好彩有公公一手包辦,嘻~

Rank: 5Rank: 5


1730
298#
發表於 08-8-12 17:05 |只看該作者
我有訂茶點呀,因為我都係唔知比d mud嘢佢帶返食好,由學校安排la,佢地話大d會有d通粉,麥皮之類o既食,唔知到幾時先有呢,開頭都係食乾糧,bb今日搭校車都好乖,一上車就同我講bye bye,放學返嚟都話好開心,係學校玩遊戲,希望今年真係佢o既honeymoon year la

Rank: 4


961
299#
發表於 08-8-12 19:45 |只看該作者
哈哈..我哋應該都係N1D1啦...因為之前收信時學校忘記寫比我哋係乜嘢班..我打去問咋..可能我聽錯咗..

我今早都撞到匡匡和婆婆..匡匡好叻叻, 返學和放學都見到笑笑口..
放學有同姨姨Bye Bye..

相反, 我仔仔一坐校車就喊喊..因為佢第一次自己坐車車咋..
但好彩姨姨話一轉彎就收聲啦..

希望明天唔好再喊...



原文章由 hongmimi 於 08-8-12 10:03 發表
hi, henrykwok,

好嘢~ 匡匡同家曦一齊搭校車...咁其實家曦都係N1D1,係唔係? 因我見妳個list打N1D班。

婆婆報告匡匡今朝上校車時好開心無扭計,希望佢keep住到放學就好喇~

我無訂茶點呀~ 哈哈~ 我 ...

Rank: 5Rank: 5


1425
300#
發表於 08-8-13 10:01 |只看該作者
放心~ 都好叻叻呀~

匡匡第一日既表現比我地預期好,因佢舊時返playgroup都喊晒口唔肯入去,擒日校車姨姨請糖同學食,可能佢夠胃食掛~ 嘻嘻~

擒晚我問匡匡第一日有幾多個小朋友喊,佢話34個喎~ 唔知係咪真,佢成日亂講野。咁我又問佢係學校有咩玩,佢話有條好大既蟲蟲,捐來捐去好好玩。茶點我無join,帶左餅餅返學,但佢食得3粒好少(平時會食晒),唔知係咪適應期食茶點時間都推前左未餓住。而學校第一日派既茶點都係餅餅,係匡匡八卦講俾我知既~

唔知其他小朋友返新學既情況又係點呢? 希望多d媽咪上黎一齊傾啦~

原文章由 henrykwok 於 08-8-12 19:45 發表
哈哈..我哋應該都係N1D1啦...因為之前收信時學校忘記寫比我哋係乜嘢班..我打去問咋..可能我聽錯咗..

我今早都撞到匡匡和婆婆..匡匡好叻叻, 返學和放學都見到笑笑口..
放學有同姨姨Bye Bye..

相反, 我仔仔一坐校車 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖