註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 11:43 發表 有d印得甩, 有d印唔甩
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:08 發表 你一人上去惠州得唔得呀?!?!??! 叫人帶仔女去深圳等可以嗎
原文章由 ktmami 於 08-2-13 15:08 發表 2/15 - 我去邊都 o.k.
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:08 發表 唔係嘛 新買的, 希望你搞掂啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 14:28 發表 我開工利是得50元咋:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 yan02 於 08-2-13 11:18 發表 ky : 男人呢家野呢,不要太在乎,我是這樣想的,因我現在是將仔女放在第一位,條佬可有可沒,情人節呢的日子,我很少慶祝的,或者我就是欠缺那一點點的溫柔與心思,搞到2公婆的生活很乏味,再過一星期我又再大一歲啦,回想呢 ...
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:12 發表 come : 我好過你小小,我有100 大元 ,今天在公司很悶呀,老板娘又在飲酒啦,無聊到死....
原文章由 lky2008 於 08-2-13 10:35 發表 聽日係Valentine's Day,你地會點celebrate呀? 從今年起,以後的Valentine's Day,我都要lonely咁過喇。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:11 發表 ktma: 你幾時開工??? 我明天覆實大家時間地點.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:16 發表 雪: 你老公今晚得唔得閒同你dinner???
原文章由 ktmami 於 08-2-13 15:16 發表 下星期一。
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:17 發表 佢今個星期返晚班. 都要OT到10點後, 唔得呀.
男爵府
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:19 發表 今天有件搞笑野,我同事不記得我生左個仔呀,派利是時,只派左比我女,仲是講明 : 那,呢封比你女呀 !我差的想同他講,甘我仔沒份呀
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 09:46 發表 文文咁犀利做winner
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:19 發表 hihi, 剛與我老豆&家姐去完飲茶, e+在老豆家上網入來跟你們 say hi