關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1995
281#
發表於 08-2-13 15:08 |只看該作者
2/15 - 我去邊都 o.k.
我這2天都是同亞女做做做功課, 真系做到 佢又吾專心 pat pat 吾痴chair, 真糸想同佢開年。

ky - 吾好再想個衰人, 你同女女開開心心過每一天。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
282#
發表於 08-2-13 15:08 |只看該作者
唔係嘛   新買的, 希望你搞掂啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 11:43 發表

有d印得甩, 有d印唔甩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
283#
發表於 08-2-13 15:09 |只看該作者
唔啦, 費事求人.
我如果返去整返隻牙呢, 睇下點先.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:08 發表

你一人上去惠州得唔得呀?!?!??! 叫人帶仔女去深圳等可以嗎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
284#
發表於 08-2-13 15:11 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-13 15:08 發表
2/15 - 我去邊都 o.k.

ktma: 你幾時開工??? 我明天覆實大家時間地點.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
285#
發表於 08-2-13 15:12 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:08 發表
唔係嘛   新買的, 希望你搞掂啦.

有d搞唔甩啦!!!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3104
286#
發表於 08-2-13 15:12 |只看該作者
come :
我好過你小小,我有100 大元 ,今天在公司很悶呀,老板娘又在飲酒啦,無聊到死....



原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 14:28 發表
我開工利是得50元咋:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
287#
發表於 08-2-13 15:13 |只看該作者
Yanma,平淡都係褔,好多公婆都係咁過日子啦, 有幾多激情的呀, 睇多D對方的好處, 唔好比較, 唔好出口傷人自尊.  你哋結婚還是沒幾年, 仲係磨合期, 慢慢會順加啦, 大家都會改善相處的方式, 有時只是當局者看不到.

原文章由 yan02 於 08-2-13 11:18 發表
ky :

男人呢家野呢,不要太在乎,我是這樣想的,因我現在是將仔女放在第一位,條佬可有可沒,情人節呢的日子,我很少慶祝的,或者我就是欠缺那一點點的溫柔與心思,搞到2公婆的生活很乏味,再過一星期我又再大一歲啦,回想呢 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
288#
發表於 08-2-13 15:14 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:12 發表
come :
我好過你小小,我有100 大元 ,今天在公司很悶呀,老板娘又在飲酒啦,無聊到死....

yan02: 你星期五係咪ok架???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
289#
發表於 08-2-13 15:15 |只看該作者
KY,如果我唔返惠州, 你過來同我一齊過好嗎, 當係陪我同埋攞姜醋.  今日我又放咗十隻旦入去煲. 應該明天入味啦.

原文章由 lky2008 於 08-2-13 10:35 發表
聽日係Valentine's Day,你地會點celebrate呀?
從今年起,以後的Valentine's Day,我都要lonely咁過喇。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
290#
發表於 08-2-13 15:16 |只看該作者
雪: 你老公今晚得唔得閒同你dinner???

Rank: 5Rank: 5


1995
291#
發表於 08-2-13 15:16 |只看該作者
下星期一。

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:11 發表

ktma: 你幾時開工??? 我明天覆實大家時間地點.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
292#
發表於 08-2-13 15:17 |只看該作者
佢今個星期返晚班. 都要OT到10點後, 唔得呀.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 15:16 發表
雪: 你老公今晚得唔得閒同你dinner???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
293#
發表於 08-2-13 15:18 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-13 15:16 發表
下星期一。

咁一係我地大盛之約照完訂計劃啦好嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
294#
發表於 08-2-13 15:19 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:17 發表
佢今個星期返晚班. 都要OT到10點後, 唔得呀.

咁不如我今晚同你dinner.

Rank: 5Rank: 5


3104
295#
發表於 08-2-13 15:19 |只看該作者
   今天有件搞笑野,我同事不記得我生左個仔呀,派利是時,只派左比我女,仲是講明 : 那,呢封比你女呀 !我差的想同他講,甘我仔沒份呀

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
296#
發表於 08-2-13 15:19 |只看該作者
hihi,
剛與我老豆&家姐去完飲茶, e+在老豆家上網入來跟你們 say hi

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
297#
發表於 08-2-13 15:22 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-13 15:19 發表
   今天有件搞笑野,我同事不記得我生左個仔呀,派利是時,只派左比我女,仲是講明 : 那,呢封比你女呀 !我差的想同他講,甘我仔沒份呀

咁你點解唔同佢講返呀???

仲有你15/2係咪可以出來呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
298#
發表於 08-2-13 15:22 |只看該作者
估我唔到呢
不過都係win 18元咁大把, 今日我又叫開枱, 不過yanma唔 so我.

原文章由 hoganmama 於 08-2-13 09:46 發表
文文咁犀利做winner  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
299#
發表於 08-2-13 15:23 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:19 發表
hihi,
剛與我老豆&家姐去完飲茶, e+在老豆家上網入來跟你們 say hi

fun: 你lee個假期點過呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
300#
發表於 08-2-13 15:23 |只看該作者
funfun,想同你講, 唔好意思次次要你虧的士錢.  下次不如都係打日頭才叫你好啦.

原文章由 funbabyhk 於 08-2-13 15:19 發表
hihi,
剛與我老豆&家姐去完飲茶, e+在老豆家上網入來跟你們 say hi
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖